Archief - Gaming toetsenbord.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kadetje

Legacy Member
Hye!

Ik ben op zoek naar een gaming toetsenbord.

Ik heb wat gezocht en heb deze 3 gevonden.
1)TTESPORTS TT ESPORTS CHALLENGER PRO - TOETSENBORD - USB - ZWART - FRANS test prijsvergelijking prijs vegelijken TTESPORTS TT ESPORTS CHALLENGER - TOETSENBORD - USB - ZWART - FRANS - België
2)Logitech GAMING KEYBOARD G110 - TOETSENBORD - USB - 12 TOETSEN - ZWART - FRANKRIJK test prijsvergelijking prijs vegelijken Logitech GAMING KEYBOARD G110 - TOETSENBORD - USB - 12 TOETSEN - ZWART - FRANKRIJK - België
3)RAZER TOETSENBORD LYCOSA GAMING test prijsvergelijking prijs vegelijken RAZER TOETSENBORD LYCOSA GAMING - België
(De razer ziet er me het best uit. De logitech lijkt wel cool met die kleuren van backlighting. XD
En de Esports ziet mij er het meest professioneel uit.)

Ik heb een laptop dus daarom dat ik een koop. Ik zit nu wel vast. Ik geraak er maar niet uit welke te nemen. :s
Ik speel starcraft 2 dus misschien dat dit wat extra info kan zijn. Nu zou ik graag weten van jullie welke jullie het meest aanraden. Als je hem goedkoper vind mag je het ook altijd laten weten. Hou wel rekening met shipping! XD

Greetz!

Samadhi

Legacy Member
SpeedFreak.be zei:
Heb ik gehad heb hem ingewisseld voor een G510 geen seconde spijt van gehad. De G510 typt vind ik veel fijner. ;)

Ja natuurlijk, zelf heb ik een G19, maar ik koos gewoon uit de opties die de threadstarter aangaf :) en uit die 3 is de G110 de beste :)

Kadetje

Legacy Member
Is iedereen het hier mee eens? Ik wacht nog tot vanavond of evt morgenavond en dan bestel ik.

jm188

Legacy Member
ik ben ook al een tijdje aant twijfelen om over te schakelen van men oude cherry naar een g110, maar ik vind het veel geld voor een keyboard.

die van den aldi is echter wel interessant, ik heb het effe opgezocht en het is eigenlijk een saitek eclipse 2 met de naam medion opgeplakt

Kadetje

Legacy Member
Ik ben niet echt geinteresseerd in die van de aldi.
Nu heb ik wel een vraagje. Ik ben dus die Logitech Gaming Keyboard G110 aan het opzoeken. Voor een betere prijs en ze zijn allemaal Qwerty. Is er iemand die een site weet waar ze deze hebben in Azerty? En goedkoper is dan 70 als niet dan bestel ik hem op pixmania. Ik blijf ondertussen zoeken. XD

NoGo

Legacy Member
Ik heb de G11 en de G110 is daar de opvolger van, dus zijn ze ietwat vergelijkbaar niet?

In ieder geval, vind het echt een geweldig toetsenbord voor wat het kan en het heeft echt al wat serieuze klappen gekregen maar werkt nog steeds perfect. Niks dan lof van mijn kant. Zie alleen wel dat die G110 bijna het dubbele kost van mijn g11 indertijd.

Kadetje

Legacy Member
NoGo zei:
Ik heb de G11 en de G110 is daar de opvolger van, dus zijn ze ietwat vergelijkbaar niet?

In ieder geval, vind het echt een geweldig toetsenbord voor wat het kan en het heeft echt al wat serieuze klappen gekregen maar werkt nog steeds perfect. Niks dan lof van mijn kant. Zie alleen wel dat die G110 bijna het dubbele kost van mijn g11 indertijd.

Prijs is idd wat hoog + verzendkosten zit ik aan 90euro. Dat is wat aan de dure kant! XD
Daarom zoek ik een site die het goedkoper aanbied.

NoGo

Legacy Member
Vergeef me, ben echt totaal niet wakker :p Hoewel ik reden heb om te geloven dat ze azerty zijn, ga ik meer toch niet over uitspreken :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan