Botak
Legacy Member
Ik ben van plan om een nieuwe bom te kopen. En ben er over aan het nadenken om deze te kopen. Ziet er vrij goed uit denk ik. Kunnen jullie eens zeggen wat jullie er van vinden. Thx
Moederbord: Asus A8N SLI
Processor: AMD Athlon 64bit X2 4200+
Geheugen: Corsair 1GB DDR
DVD/CD Schrijver: Nec ND4550 16x DL DVD+/-(re)writer
Harde Schijf: Western Digital 320GB
Grafische kaart: GeForce 7800GT 256MB
Behuizing: aOpen Nouveau
Luidsprekers: Logitech S100
Draadloos toetsenbord en optische muis: Logitech EX110
€ 1499
Komt van http://www.itinc.be/producten_extreme.htm
Moederbord: Asus A8N SLI
Processor: AMD Athlon 64bit X2 4200+
Geheugen: Corsair 1GB DDR
DVD/CD Schrijver: Nec ND4550 16x DL DVD+/-(re)writer
Harde Schijf: Western Digital 320GB
Grafische kaart: GeForce 7800GT 256MB
Behuizing: aOpen Nouveau
Luidsprekers: Logitech S100
Draadloos toetsenbord en optische muis: Logitech EX110
€ 1499
Komt van http://www.itinc.be/producten_extreme.htm
