Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Comr@d zei:Heb deze mp3-speler met FM op het oog. Iemand ervaring mee? Is de geluidskwaliteit naar behoren, ook voor de FM? Is voornamelijk om op de bus te gebruiken.
Greetz en alvast bedankt!
NielsParedis zei:Creative kwaliteit valt iets tegen.Ook de oortjes zijn niet zo goed.Kijk eens voor een iriver,iaudio,mpio...
ok, de afwerking is niet echt top (batterijklepje is maar een crappy plastic ding en breekt gemakkelijk) en de standaardoortjes zijn ook niet goed, maar welke standaardoortjes zijn dat wel?dacht (en denkHowitzer zei:Ik dacht altijd dat de kwaliteit van Creative op bovengemiddeld/top niveau lag?![]()
) ik ookNielsParedis zei:Creative kwaliteit valt iets tegen.Ook de oortjes zijn niet zo goed.Kijk eens voor een iriver,iaudio,mpio...
The Frak zei:Oortjes die er standaard bij zitten zijn nooit goed, hoogstens degelijk.
Als je goede oortjes wil kan je er best andere kopen en de standaard oortjes houden als backup ofzo.
daarmee datk da vraag 
slijpschijf zei:Ik heb creative zen nano plus. Welke oorkes zijn beter dan die standard dingskes, en welke prijsklasse is dat? Ik ken daar eig niks vandaarmee datk da vraag
![]()
slijpschijf zei:Ik heb creative zen nano plus. Welke oorkes zijn beter dan die standard dingskes, en welke prijsklasse is dat? Ik ken daar eig niks vandaarmee datk da vraag
![]()

Howitzer zei:Ik dacht altijd dat de kwaliteit van Creative op bovengemiddeld/top niveau lag?![]()
desert storm zei:wat is er mis met creative?ok, de afwerking is niet echt top (batterijklepje is maar een crappy plastic ding en breekt gemakkelijk) en de standaardoortjes zijn ook niet goed, maar welke standaardoortjes zijn dat wel?
ik ben heel content over m'n zen nano plus (i.c.m. EP-630 oortjes), zowel qua functies als qua geluidskwaliteit...
NielsParedis zei:Dat dacht ik ook omdat deze in de audio zitten, ook bij pc's.Totdat ik een muvo² in mijn handen kreeg.Veel erg tegen.
Zolals er mensen vinden dat senheisser goede kwaliteit heeft van oortjes.iRiver geeft standaard senheisser model mee.maar dan wel met de naam iRiver op.Deze geven een goede bas en zijn zeer goed voor standaardoortjes.
Je kan natuurlijk ook in ear kopen als je daar in wil investeren.

NielsParedis zei:Dat dacht ik ook omdat deze in de audio zitten, ook bij pc's.Totdat ik een muvo² in mijn handen kreeg.Veel erg tegen.
.
desert storm zei:jah, die oortjes van iriver (sennheiser dus) zullen best wel goed zijn voor standaardoortjes, maar of ze beter zijn dan mijn EP630's?
btw: mijn EP630's zijn in-ears...
PussyDuster zei:Heb hier lang een Muvo² 4Gb gehad, en die was toch super kwaliteit. Mijn vriendin heeft een Muvo V200 en die klinkt ook super. Heb wel sennheiser oortjes.
Je moet het ook niet vergelijken met de cd spelers van vroeger.Dan heb je volgens mijn nog geen andere mp3 speler in je handen gehad dan creativeJe moet het ook niet vergelijken met de cd spelers van vroeger.
Hoe kan je nu zeggen dat iets goed is als je nog nooit iets anders hebt gehoord?PussyDuster zei:Ik vind ze toch goed klinken. En als je echt super geluid wilt, luister je natuurlijk geen mp3'tjes. Iriver etc heb ik idd nog niet gehoord, ik weet enkel dat creative voor mij zeker voldoende kwaliteit is.

