Archief - Creative MuVo V200 512 MB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Comr@d

Legacy Member
Heb deze mp3-speler met FM op het oog. Iemand ervaring mee? Is de geluidskwaliteit naar behoren, ook voor de FM? Is voornamelijk om op de bus te gebruiken.

Greetz en alvast bedankt!

NielsParedis

Legacy Member
Comr@d zei:
Heb deze mp3-speler met FM op het oog. Iemand ervaring mee? Is de geluidskwaliteit naar behoren, ook voor de FM? Is voornamelijk om op de bus te gebruiken.

Greetz en alvast bedankt!

Creative kwaliteit valt iets tegen.Ook de oortjes zijn niet zo goed.Kijk eens voor een iriver,iaudio,mpio...

Davion

Legacy Member
Zucht...
Das nen zeer goede MP3-speler, mss ook eens naar Creative's Zen Nano Plus kijken :)

desert storm

Legacy Member
NielsParedis zei:
Creative kwaliteit valt iets tegen.Ook de oortjes zijn niet zo goed.Kijk eens voor een iriver,iaudio,mpio...

wat is er mis met creative? :wtf: ok, de afwerking is niet echt top (batterijklepje is maar een crappy plastic ding en breekt gemakkelijk) en de standaardoortjes zijn ook niet goed, maar welke standaardoortjes zijn dat wel?

ik ben heel content over m'n zen nano plus (i.c.m. EP-630 oortjes), zowel qua functies als qua geluidskwaliteit...

Howitzer

Legacy Member
Ik dacht altijd dat de kwaliteit van Creative op bovengemiddeld/top niveau lag? :s

The Frak

Legacy Member
NielsParedis zei:
Creative kwaliteit valt iets tegen.Ook de oortjes zijn niet zo goed.Kijk eens voor een iriver,iaudio,mpio...

Oortjes die er standaard bij zitten zijn nooit goed, hoogstens degelijk.
Als je goede oortjes wil kan je er best andere kopen en de standaard oortjes houden als backup ofzo.

Dakantochnie

Legacy Member
Bwa, ik heb zelf een Muvo TX, en de geluidskwaliteit is imo aanvaardbaar.
Wie mij een beetje kent weet dat dit gelijk staat aan schitterend voor iemand anders. :p

slijpschijf

Legacy Member
The Frak zei:
Oortjes die er standaard bij zitten zijn nooit goed, hoogstens degelijk.
Als je goede oortjes wil kan je er best andere kopen en de standaard oortjes houden als backup ofzo.

Ik heb creative zen nano plus. Welke oorkes zijn beter dan die standard dingskes, en welke prijsklasse is dat? Ik ken daar eig niks van :( daarmee datk da vraag :p

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Sennheiser MX reeks is wel een aanrader.
Prijzen varieren van €10 tot €50...

Holy Paladin

Legacy Member
de radio trekt wel op nie veel (ik muvo N200 1gb, praktisch dezelfde), maar kmoet toegeven dat ik et nieveel geprobeerd heb

The Frak

Legacy Member
slijpschijf zei:
Ik heb creative zen nano plus. Welke oorkes zijn beter dan die standard dingskes, en welke prijsklasse is dat? Ik ken daar eig niks van :( daarmee datk da vraag :p

Ik heb deze van Sony. Deze hebben mij € 38 gekost.
Ik moet zeggen dat ik qua kwaliteit geen gigantisch verschil merk, maar het is toch nog merkelijk beter dan de standaard oortjes.
Door die uitstulping wordt het geluid beter gericht dan bij gewone oortjes, waardoor je onder meer de indruk hebt dat je oortjes meer bas geven.
(bij in-ears heb je dit effect nog iets meer)
Nog een andere reden om ze te kopen was dat de standaard oortjes helemaal niet comfortabel waren en totaal niet bleven zitten. Door die uitstulping kon ik eindelijk rustig naar mn muziek luisteren zonder om de 5 minuten de oortjes terug in te steken.

desert storm

Legacy Member
slijpschijf zei:
Ik heb creative zen nano plus. Welke oorkes zijn beter dan die standard dingskes, en welke prijsklasse is dat? Ik ken daar eig niks van :( daarmee datk da vraag :p

heb ook een nano plus, kheb me EP-630's gekocht (ook van creative), werkelijk schitterend! ;)

voor €32 in paradisio zijn ze de jouwe.

NielsParedis

Legacy Member
Howitzer zei:
Ik dacht altijd dat de kwaliteit van Creative op bovengemiddeld/top niveau lag? :s

Dat dacht ik ook omdat deze in de audio zitten, ook bij pc's.Totdat ik een muvo² in mijn handen kreeg.Veel erg tegen.

desert storm zei:
wat is er mis met creative? :wtf: ok, de afwerking is niet echt top (batterijklepje is maar een crappy plastic ding en breekt gemakkelijk) en de standaardoortjes zijn ook niet goed, maar welke standaardoortjes zijn dat wel?

ik ben heel content over m'n zen nano plus (i.c.m. EP-630 oortjes), zowel qua functies als qua geluidskwaliteit...

Zolals er mensen vinden dat senheisser goede kwaliteit heeft van oortjes.iRiver geeft standaard senheisser model mee.maar dan wel met de naam iRiver op.Deze geven een goede bas en zijn zeer goed voor standaardoortjes.

Je kan natuurlijk ook in ear kopen als je daar in wil investeren.

desert storm

Legacy Member
NielsParedis zei:
Dat dacht ik ook omdat deze in de audio zitten, ook bij pc's.Totdat ik een muvo² in mijn handen kreeg.Veel erg tegen.



Zolals er mensen vinden dat senheisser goede kwaliteit heeft van oortjes.iRiver geeft standaard senheisser model mee.maar dan wel met de naam iRiver op.Deze geven een goede bas en zijn zeer goed voor standaardoortjes.

Je kan natuurlijk ook in ear kopen als je daar in wil investeren.

jah, die oortjes van iriver (sennheiser dus) zullen best wel goed zijn voor standaardoortjes, maar of ze beter zijn dan mijn EP630's? :x

btw: mijn EP630's zijn in-ears...

PussyDuster

Legacy Member
NielsParedis zei:
Dat dacht ik ook omdat deze in de audio zitten, ook bij pc's.Totdat ik een muvo² in mijn handen kreeg.Veel erg tegen.
.

Heb hier lang een Muvo² 4Gb gehad, en die was toch super kwaliteit. Mijn vriendin heeft een Muvo V200 en die klinkt ook super. Heb wel sennheiser oortjes.

NielsParedis

Legacy Member
desert storm zei:
jah, die oortjes van iriver (sennheiser dus) zullen best wel goed zijn voor standaardoortjes, maar of ze beter zijn dan mijn EP630's? :x

btw: mijn EP630's zijn in-ears...

Beter zullen ze niet klinken,maar voor standaardoortjes toch fantastisch


PussyDuster zei:
Heb hier lang een Muvo² 4Gb gehad, en die was toch super kwaliteit. Mijn vriendin heeft een Muvo V200 en die klinkt ook super. Heb wel sennheiser oortjes.

Dan heb je volgens mijn nog geen andere mp3 speler in je handen gehad dan creative ;) Je moet het ook niet vergelijken met de cd spelers van vroeger.

PussyDuster

Legacy Member
Dan heb je volgens mijn nog geen andere mp3 speler in je handen gehad dan creative ;) Je moet het ook niet vergelijken met de cd spelers van vroeger.

Ik vind ze toch goed klinken. En als je echt super geluid wilt, luister je natuurlijk geen mp3'tjes. Iriver etc heb ik idd nog niet gehoord, ik weet enkel dat creative voor mij zeker voldoende kwaliteit is.

Dakantochnie

Legacy Member
PussyDuster zei:
Ik vind ze toch goed klinken. En als je echt super geluid wilt, luister je natuurlijk geen mp3'tjes. Iriver etc heb ik idd nog niet gehoord, ik weet enkel dat creative voor mij zeker voldoende kwaliteit is.
Hoe kan je nu zeggen dat iets goed is als je nog nooit iets anders hebt gehoord? :s
Je kan toch niet vergelijken zo. :s

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Hij vergelijkt toch ook niet? :)

lees duidelijk dit : ik weet enkel dat creative voor mij zeker voldoende kwaliteit is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan