Archief - beste koop???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakker 4-ever

Legacy Member
halo,
mijn moeder stelt voor om een laptop te kopen in plaats van een gewone pc.
Wat zou de beste koop zijn???:p

kakker 4-ever

Legacy Member
O ja nog 1 ding vergete hij moet dienen om te gamen!

Stancke

Legacy Member
Dan ben je beter af met een gewone Desktop Pc want als je ne Game-laptop koopt,amaai,ge ga mogen betalen

Budget?

Stancke

Legacy Member
Het probleem bij laptops is meestal niet de processor maar wel de graka.

Welke games zou die dan moeten draaien?

kakker 4-ever

Legacy Member
jah tog bf2, cs/cz/source,cod2,quake4,mohaa,fm2006,fifa2006,... :p

desert storm

Legacy Member
kakker 4-ever zei:
jah tog bf2, cs/cz/source,cod2,quake4,mohaa,fm2006,fifa2006,... :p

toch schrijf je wel met ch hé :wtf: :sop:

anyways, als hij moet kunnen gamen (vind ik wel raar dat je moeder gamed, maar ik veronderstel dat jij hem ook zo wel eens gebruikt? :p ) moet er minstens een ATI X700 128MB inzitten...

mag hij online gekocht worden (online = meestal goedkoper)? dan kan ik eens rondkijken voor max. €1500

kakker 4-ever

Legacy Member
neenee mijn moeder vind t beter da ik een laptop koop voor eigen gebruik (oog op de toekomst ofziet :p)

kakker 4-ever

Legacy Member
ja als ge da zou wille doen ma liefst nie on-line moeder vertrouwt het nie:p
da prijs is zo rond 1500 euro . kan geen kwaad als je er een beetje over gaat ;)

magnusjb1

Legacy Member
Gewoon een normale pc nemen.
Dan betaal je een stuk minder, maar je kan wel een stuk beter gamen

Jense777

Legacy Member
Waarom niet online? Tones, ITWare, Hofline enzo zijn shops die hier vaak aan bod komen en waar nog niet veel of niks slecht over gezegd is. Sommigen bestellen hier zelf op alternate.nl of azerty.nl.

Geloof mij, in het begin was ik er ook niet voor te vinden voor het online gedoe. Maar vandaag staat dat allemaal al voor 99 % op punt hoor.

kakker 4-ever

Legacy Member
kan je ook bv. je laptop samenstellen??
ik zeg maar wat:p

desert storm

Legacy Member
kakker 4-ever zei:
kan je ook bv. je laptop samenstellen??
ik zeg maar wat:p

delllaptops kun je gedeeltelijk samenstellen, maar ga beter voor een acer of asus...

anyways, kijk maar eens op www.itware.be daar heb je verschillende asus'en en toshiba's en die zijn allemaal wel redelijk goed ;)

cool_boy_ke

Legacy Member
D-1337 zei:
neen dat gaat bij mijn weten niet
Ik denk het wel maar dat is veels te duur ôfzo ^^ Ge kunt toch ram enzo bijsteken in eel laptop dus wrm uw CPU veranderen enzo niet ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan