steffoe
Legacy Member
hallo
ik heb me onlangs een sparkle 6800 gt agp aangekocht
en idle pakt die 60 graden
nu is de vraag aan de pros hier
hebben jullie al veel probleme gehad men die stock koeler er trug op te monteren
zien ze dat ?
en maken ze daar problemen van?
en is het dan beter om men case cooling op een of andere manier beter te krijgen?
graag u mening
ik heb zo wa rond gezien en die arctic silencer 5 rev3 ziet er wel cv uit
die blaast de warme lucht er direct uit
wat denken jullie?
ik heb me onlangs een sparkle 6800 gt agp aangekocht
en idle pakt die 60 graden
nu is de vraag aan de pros hier
hebben jullie al veel probleme gehad men die stock koeler er trug op te monteren
zien ze dat ?
en maken ze daar problemen van?
en is het dan beter om men case cooling op een of andere manier beter te krijgen?
graag u mening
ik heb zo wa rond gezien en die arctic silencer 5 rev3 ziet er wel cv uit
die blaast de warme lucht er direct uit
wat denken jullie?



tones,jaha,forcom,bytesatwork