Archief - Apple ipod touch of Archos 43 internet tablet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lookoutordie

Legacy Member
Hallo,

Ik wil graag een toestel kopen voor muziek, video's en apps. Ik ben al gaan zien in de Media Markt en daar werd ik voornamelijk verkocht door de ipod touch en de archos 43 internet tablet.

Welke van deze 2 is de betere? Als ik een ipod touch zou kopen zou ik de versie met 8gb nemen, de archos heeft 16gb. Kom ik met 8gb toe of staat dit nogal rap vol?

Stel dat ik dan zeg nee, doe mij maar ineens daar een gsm ook bij (dus smartphone). Aan welke toestellen denken jullie dan? Budget is max €300.

merci alvast.

BestGamer

Legacy Member
Koop gewoon ne gsm inclusief iPod zoals een iPhone 3GS. Die kost maar 380 euro.

PRQPHET

Legacy Member
Als je veel muziek hebt, kan je beter voor een iPod Touch 16GB-model gaan. Over Archos weet ik niks.
In mijn geval toch, heb veel muziek, 2à3 video's en een 20-tal apps erop staan.
Nu, heb wel wat van mijn muziekcollectie eraf moeten gooien.

Soms wissel ik wel eens, meer muziek - geen video's. Soms enkel de beste afspeellijsten en de rest vol met video's. Ik convert ze wel met beste beeld -en geluidskwaliteit, dus die nemen ook wat meer plek in.
Kortom zeer tevreden met mijn meer dan 3 jaar oude iTouch!
Zou gewoon niks anders meer willen, puur voor gebruiksgemak.

lookoutordie

Legacy Member
BestGamer zei:
Koop gewoon ne gsm inclusief iPod zoals een iPhone 3GS. Die kost maar 380 euro.

Waar vind ik deze dan nieuw voor €380?

@Freakable: De nieuwe iTouch heeft toch enkel 8/32/64 gb?

PRQPHET

Legacy Member
lookoutordie zei:
Waar vind ik deze dan nieuw voor €380?

@Freakable: De nieuwe iTouch heeft toch enkel 8/32/64 gb?
True :), de mijne verkochten ze nog met 8/16/32 dacht ik (2nd gen).
Nu betaal je evenveel voor een 32GB als ik voor een 16GB gekocht heb. Zeker het geld waard imo.
Tenzij je voor een iPhone gaat natuurlijk, dat moest ik niet hebben.

lookoutordie

Legacy Member
BestGamer zei:
In elke Mobistar of Telenet winkel niet bij Belgacom.

Maar dan zit ik met zo'n walk & talk shit opgescheept? Heb ik een vast contract voor 2 jaar aan €37,19 per maand.

freakblade zei:
True :), de mijne verkochten ze nog met 8/16/32 dacht ik (2nd gen).
Nu betaal je evenveel voor een 32GB als ik voor een 16GB gekocht heb. Zeker het geld waard imo.
Tenzij je voor een iPhone gaat natuurlijk, dat moest ik niet hebben.

Ik wil het overwegend gebruiken voor muziek, maar een spel erop zetten ga ik ook doen en misschien eens een film ofzo. 500 liedjes zijn al veel niet? Misschien kom ik met 8gb al toe?

PRQPHET

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ik wil het overwegend gebruiken voor muziek, maar een spel erop zetten ga ik ook doen en misschien eens een film ofzo. 500 liedjes zijn al veel niet? Misschien kom ik met 8gb al toe?
500 zijn er niet veel nee :D. Ik heb er 3000 opstaan :').
In dat geval kom je met 8GB al zeker toe! Een paar films erop, en wat apps. Apps nemen ook niet zoveel plek in.

lookoutordie

Legacy Member
freakblade zei:
500 zijn er niet veel nee :D. Ik heb er 3000 opstaan :').
In dat geval kom je met 8GB al zeker toe! Een paar films erop, en wat apps. Apps nemen ook niet zoveel plek in.

Ow eer ik daar aankom ben ik toch al serieus verder :p. Dus kom ik met gemak toe met 8gb?

R3L4X

Legacy Member
Koop je een Android gsm, mobile vikings erbij en je bent vertrokken.

Goldrusher

Legacy Member
lookoutordie zei:
Maar dan zit ik met zo'n walk & talk shit opgescheept? Heb ik een vast contract voor 2 jaar aan €37,19 per maand.
Nee, da's gewoon de officiële prijs (van Apple zelf) voor een 3GS zonder contract.

iPhone 4 & iPhone 3GS - Koop iPhone 4 - Apple Store (België)

Al is een iPod van €199 voor u wel een betere keuze.
Bijna de helft goedkoper, een pak beter scherm (zelfde als in de iPhone 4, welke een dubbel zo hoge resolutie heeft als het scherm in de iPhone 3) en ook betere features (HD-camera bvb.)

PRQPHET

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ow eer ik daar aankom ben ik toch al serieus verder :p. Dus kom ik met gemak toe met 8gb?
Zeker en vast, maar je zal niet de volle 8GB kunnen benutten. Daar zal iets afgaan -niet veel- voor de software van Apple zelf.

BestGamer

Legacy Member
Zat ik er dicht bij heb hier ook een iPhone 4S 16 gb en iPhone 4 8gb.

lookoutordie

Legacy Member
Goldrusher zei:
Nee, da's gewoon de officiële prijs (van Apple zelf) voor een 3GS zonder contract.

iPhone 4 & iPhone 3GS - Koop iPhone 4 - Apple Store (België)

Al is een iPod van €199 voor u wel een betere keuze.
Bijna de helft goedkoper, een pak beter scherm (zelfde als in de iPhone 4, welke een dubbel zo hoge resolutie heeft als het scherm in de iPhone 3) en ook betere features (HD-camera bvb.)

Ah ok, merci! Als ik iets kies dan zal het de ipod touch worden, maar welke hoeveelheid weet ik nog niet. Als er inderdaad rond de 6.87gb opzit ipv 8.

R3L4X zei:
Koop je een Android gsm, mobile vikings erbij en je bent vertrokken.

Aan welk model dacht je dan?

johanegg

Legacy Member
geheugen speelt niet zoveel rol meer . Je neemt een goed internetabbonement en zet al je muziek op de Cloud. Zo heb je altijd en overal al je muziek bij de hand.
Als ik moest kiezen dan zeker de Ipod. Apple staat momenteel het verst op dit gebied.

lookoutordie

Legacy Member
Ok, het gaat de ipod touch worden mits mijn gsm nog goed is. Ook zijn er veel mensen met positieve commentaren dus vertrouw ik het wel.
Enkel weet ik niet waar ik deze het beste koop. Ik heb pixmania gevonden maar is dit een standaard verpakking (oortjes + usb)? Want onder het artikel heb je verschillende pakketten en daar staan ook soms usb-kabels bij wat mij sterk doet twijfelen of ik dan wel een usb kabel ga hebben. €264 is niet zoveel.

Weet iemand wat zo'n silicone hoesje kost en een beschermend plastiekje voor over uw ipod touch te doen?

link: http://www.pixmania.be/be/nl/6929706/art/apple/ipod-touch-32-gb-4de-gene.html

thx allemaal!

BestGamer

Legacy Member
2 jaar geleden heb ik een iPod touch gekocht en ik kreeg alleen er een USB Kabel bij en geen oplader.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan