Archief - Aldi: 32' stereo LCD televisie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

virtualdude

Legacy Member
Positief => HDMI + HDCP

Neutraal => niet te slechte specs

Negatief => Kat in een zak-syndroom ( maar je hebt niet content breng terug )

apa

Legacy Member
Het contrast vind ik nogal aan de lage kant voor een LCD-TV. Daardoor zal het zwart een grijze waas krijgen. Daardoor zal deze TV ook een minder groot dynamisch bereik hebben dan een TV met een hoger contrast. Maar zoals gewoonlijk kan je een TV pas beoordelen door die zelf te zien. Wat ik een mooi beeld vind zal jij misschien lelijk/te donker vinden... Spijtig genoeg kan je in de Aldi de TV niet aan het werk zien. Wel positief is dat je die kan terugbrengen indien je niet tevreden bent...

desert storm

Legacy Member
apa zei:
Het contrast vind ik nogal aan de lage kant voor een LCD-TV. Daardoor zal het zwart een grijze waas krijgen. Daardoor zal deze TV ook een minder groot dynamisch bereik hebben dan een TV met een hoger contrast. Maar zoals gewoonlijk kan je een TV pas beoordelen door die zelf te zien. Wat ik een mooi beeld vind zal jij misschien lelijk/te donker vinden... Spijtig genoeg kan je in de Aldi de TV niet aan het werk zien. Wel positief is dat je die kan terugbrengen indien je niet tevreden bent...

voila, ook de reden waarom ik nooit een tv in de aldi zal kopen, pc's tot daar aan toe, maar een tv? nope.

virtualdude

Legacy Member
desert storm zei:
voila, ook de reden waarom ik nooit een tv in de aldi zal kopen, pc's tot daar aan toe, maar een tv? nope.
Mja in de winkel geven de tv's ook maar een slechte voorstelling van het echte beeld.
Of ze zitten op een slechte kabel en ziet 75% er slecht uit of hebben ze demo dvd's enzo erin steken.

Het is snel getest als het beeld goed is.

***ARF***

Legacy Member
knsap ni wa gelle altij ligt te zage
koopt da gewoon
sluit da thuis deftig aan
kijkt er 20 dagen op
zijde ni tevrede?
doe hem dan trug

0 risico

ComputerVISTA

Legacy Member
Mette2 zei:
Zoals de "Clement Peerens" reeds zei : Boecht Van Dunaldy....

Boecht ut een kartonnen doos :music:

electronica -> electronica zaken (hier bedoel ik geen discounts zoals de eldi mee)

eten -> aldi en de rest :p

Das mijn mening.

n0sTRa

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Boecht ut een kartonnen doos :music:

electronica -> electronica zaken (hier bedoel ik geen discounts zoals de eldi mee)

eten -> aldi en de rest :p

Das mijn mening.

Sluit ik me 100% bij aan.

eniac

Legacy Member
Nog nooit een goede TV uit de Aldi zien komen tbh (en ik heb er al enkele gezien).

Voor datzelfde geld heb ik in de Makro vorige week een BenQ 32" gezien. Misschien is dat een idee?

Zero Grav

Legacy Member
Ik heb zelf een tv uit de aldi staan en ik moet me inderdaad bij de rest aansluiten. Bij mij was het nog maar 150€ en voor dat geld heb ik wel een degelijke tv, maar voor €1000 kan je best terecht in de betere zaken, misschien dat je nog wat bij moet leggen maar voor een tv zou ik toch altijd gaan voor de bekendere merken ala Samsung, Sony, ..

hstone

Legacy Member
aldi is goed voor apparaten die je niet zoveel gebruikt ofzo of voor mensen die niet veel aandacht of geld willen uitgeven aan zo'n dingen

ik heb tv op mn kamer die ik 3 a 4jaar geleden gekocht heb in aldi voor €170 en meer moet dat nie zijn

Costanza

Legacy Member
ik zou zelf nooit electrische toestellen in den aldi kopen.
lees allesinds goed die garantieovereenkomst van niet goed geld terug, dat ze u nie op de één of andere manier liggen hebben

the_vee

Legacy Member
3 Medion Pc's al versleten uit den aldi, ze gingen altijd 3j mee en ze werkten daarna nog correct dus heb ze steeds nog kunne doorverkopen...

Boecht uit den aldi is verkeerd, ik denk dat je eerder geluk / ongeluk moet hebben om een goeie / slechte koop te doen...

Laurens100

Legacy Member
hier 1 medion pc thuis , al 5 jaar en nog nooit iets aangeweest. ook onlangs een medion laptop en daar zijn we precies ook tevreden van totnutoe :)
Ma tv's zouk toch nie kopen, computers, da gaat nog ( een intel processor in een medion is dezelfde processor als die in een dell of zelf samengestelde pc hé)

ComputerVISTA

Legacy Member
't gaat hier als ik me niet vergis over tv's en geen pc's he, die discussies kunnen we in de "aldi pc thread" voeren, zo eentje komt er toch om de zoveel tijd boven :D

Die pc's zijn nog iets gans anders dan de tv's of andere no-brand toestellen daar de pc's wel vol grote merken zitten en die tv's meestal echt wel ondermaats zijn. Heb al verschillende aldi en eldi tv's gezien (same shit als't over no-brand of zelfverzonnen merken gaat) en of het beeld was niet scherp te krijgen, de kleuren, verticale lijnen, horizontale lijnen, den helft van't beeld die woozy wordt, kleurvlekken, etc etc etc....

Spaar wat verder en koop er eentje van een merk waar ge iets zekerder kunt van zijn.

saikoboarder

Legacy Member
mama en papa hier hebben enne gekocht.
wij kijken geen 3 uur per dag tv (eerder 2 uur per week)
dus hadden ze geen zin om 2000-3000€ uit tegeven voor een TV.

ik heb hem gister aangesloten en ik ben aangenaam verrast.
zeer scherp beeld (in dvd's en van pc want tv-signaal in belgië...)
veel handige functies (pip,beeld pauzeren,...)
alle nodige aansluitingen
zeker geen slechte kleuren,verticale lijnen,horizontale lijnen,geen kleurvlekken of woozy beeld.
wss is het beeld van een 2000€ kostende tv beter. maar voor dat beetje wat wij tv kijken...
wij zijn er igg heel tevreden over tot nu toe.
en medion is niet echt een no-name brand

eniac

Legacy Member
saikoboarder zei:
en medion is niet echt een no-name brand

En hoe kom je daarbij? Ik betwijfel zelfs dat Medion ook maar iets zelf ontwikkelt en produceert.

Da's allemaal rebadged witte-producten stuff.

saikoboarder

Legacy Member
medion is hoofdsponsor van esworldcup
en ook van enkele wielerploegen dacht ik.
en ze ontwikkelen wel zelf producten dacht ik.

net even naar de garantie voorwaarden gekeken
36 maand garantie ze komen toestel aan huis ophalen,ge krijgt vervangtoestel en ze brengen u toestel terug als het gemaakt is.
garantie over dode/luie pixels is ook duidelijk uitgelegd. vanaf 2 luie subpixels -> nieuwe tv , vanaf 1 dode/luie pixel ->nieuwe tv

ComputerVISTA

Legacy Member
Die ontwikkelen zelf geen producten, net zoals de vele merken die je kan krijgen in den eldi. Zoals Bv. friac met hun oostblok ijskasten die op niks trekken, ze plakken der hier gewoon een eens heel groot maar al lang falliet ijskasten mer op en voila het verkoopt aan de mensen die nog steeds denken dat ze dezelfde kwaliteit krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan