skater
Legacy Member
Hallo,
ik ben reeds enkele maanden op zoek naar een geschikte mp3 voor mij. Mijn oog viel in het begin op de archos Gmini 402. Maar nu begin ik weer te twijfelen aangezien ik in een paar reviews gelezen heb dat de batterij niet zo degelijk was. Een andere optie zag ik in de cowon iaudio X5. Deze heeft dan weer te kampen met een besturingssysteem dat het af en toe laat afweten. Ipod en Creative verkies ik liever niet, aangezien ze geen 'usb on the go' ondersteunen, tenzij ze echt kwalitatief beter zijn.
Ik heb de searchfunctie reeds gebruikt, maar vind echter niet veel persoonlijke meningen. Hopelijk kan ik door deze topic wel een keuze maken. Andere mp3-spelers dan eerdergenoemde zijn altijd ook altijd welkom. Wel zou ik liefst over 20 GB beschikken. Prijsklasse is tot € 350.
Alvast bedankt,
skater
ik ben reeds enkele maanden op zoek naar een geschikte mp3 voor mij. Mijn oog viel in het begin op de archos Gmini 402. Maar nu begin ik weer te twijfelen aangezien ik in een paar reviews gelezen heb dat de batterij niet zo degelijk was. Een andere optie zag ik in de cowon iaudio X5. Deze heeft dan weer te kampen met een besturingssysteem dat het af en toe laat afweten. Ipod en Creative verkies ik liever niet, aangezien ze geen 'usb on the go' ondersteunen, tenzij ze echt kwalitatief beter zijn.
Ik heb de searchfunctie reeds gebruikt, maar vind echter niet veel persoonlijke meningen. Hopelijk kan ik door deze topic wel een keuze maken. Andere mp3-spelers dan eerdergenoemde zijn altijd ook altijd welkom. Wel zou ik liefst over 20 GB beschikken. Prijsklasse is tot € 350.
Alvast bedankt,
skater
