fredgobi
Legacy Member
Hallo mensen,
mijn huidige Graca = ATI 9200 SE
en ik wil wel eens iets nieuws
ik speurde wat rond op mijn vertrouwde stekkie www.forcom.be (dicht bij de deur)
en zag daar de Sparkle Geforce FX5500 256Mb Tv/DVI voor €60
mijn vraag naar jullie toe : zou ik voor €60 deze kaart kopen of iets anders?
thx for helping me
mijn huidige Graca = ATI 9200 SE
en ik wil wel eens iets nieuws
ik speurde wat rond op mijn vertrouwde stekkie www.forcom.be (dicht bij de deur)
en zag daar de Sparkle Geforce FX5500 256Mb Tv/DVI voor €60
mijn vraag naar jullie toe : zou ik voor €60 deze kaart kopen of iets anders?
thx for helping me
