Archief - 2.1 sound setje!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MetalG

Legacy Member
ik zoek een goed 2.1 setje.

budget: 100 - 125 €

mvg

Dakantochnie

Legacy Member
Davion zei:
Creative 250D of een Logitech Z-2200/2300.
Zijn te vermijden. :)

Toch leuk trouwens dat iedereen telkens weer volop weigert van die zoekfunctie te gebruiken. :)

Enfin, zoek wat posts op van Wa_denkte of Thorens of computer xp en lees de hele discussies. Dan zal je opmerken dan (en hiermee ga ik weer veel ergernis uitlokken bij sommigen) Altec Lansing veruit de beste keuze zal zijn.

Zodus: http://www.pixmania.be/be/nl/48938/art/altec-lansing/luidsprekers-mx5021thx-2.html

Voor wat moet het dienen en wat is muzieksmaak?

Davion

Legacy Member
Voor een Gamer zijn die Logitech's en Creative's zeker beter dan die AL's.

Dakantochnie

Legacy Member
Davion zei:
Voor een Gamer zijn die Logitech's en Creative's zeker beter dan die AL's.
Dat hangt er dan weer vanaf wat je persoonlijke smaak is, of je puur bass wil of ook nog wat andere tonen.
En dan is er natuurlijk nog altijd de bouwkwaliteit. :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Davion zei:
Kan ik voor al dat AL gezever even zeer vragen.


Daar hebben wij al kilo's redenen voor gegeven! doet gij dat nu maar eens bij u spullen aub en zeker waarom AL slechter zou zijn voor games!

Als ge redenen zoekt use the search en kijk in de dozijnen andere topics.

TekkaBlade

Legacy Member
computer xp zei:
En geef daar nu is een gefundeerde reden voor ze!

More bang for your buck...

Logitech Z-2200 ( verkopen ze niet meer ) en de Z-2300 in m'n bezit geweest...

goede 2.1 setjes... Hier heb je hun responstijd => http://images.tomshardware.com/2004/11/11/logitech_z/z2300_reponse_tiers.jpg

Ik hoor veel mensen klagen over de bass, je kan die idd niet VOLLEDIG afzetten op de set zelf maar je hebt nog altijd een equaliser...
Ik heb enkel maar lof over de bass :x

Dakantochnie

Legacy Member
TekkaBlade zei:
More bang for your buck...

Logitech Z-2200 ( verkopen ze niet meer ) en de Z-2300 in m'n bezit geweest...

goede 2.1 setjes... Hier heb je hun responstijd => http://images.tomshardware.com/2004/11/11/logitech_z/z2300_reponse_tiers.jpg

Ik hoor veel mensen klagen over de bass, je kan die idd niet VOLLEDIG afzetten op de set zelf maar je hebt nog altijd een equaliser...
Ik heb enkel maar lof over de bass :x
Link werkt niet. ;)

Trouwens, is dat alles wat telt, hun responstijd?

Er zijn nog honderden andere factoren man...

Trouwens, je zegt het zelf, veel boem boem en voor de rest bitter weinig.

ComputerVISTA

Legacy Member
@ TekkaBlade: Niet iedereen is geintresseerd in meer bang, bots en boenk! Dat kan iedereen ;)

Zoals je zelf al komt aan te halen is hij niet volledig af te zetten en dat heb jij graag (waarover ik niks zeg want das smaak) maar er zijn veel mensen waar het wel bij stoort!

TekkaBlade

Legacy Member
dakantochnie zei:
Link werkt niet. ;)

Trouwens, is dat alles wat telt, hun responstijd?

Er zijn nog honderden andere factoren man...

Trouwens, je zegt het zelf, veel boem boem en voor de rest bitter weinig.

Je verdraait m'n woorden volledig.

TekkaBlade

Legacy Member
dakantochnie zei:
Zeg dan nog eens haarfijn wat je precies bedoelt. :)

Ga een woordenboek Engels kopen en zoek de uitdrukking op ipv te denken dat het over de "boem boem" gaat.

Wat jij net deed is "invullen naar eigen denkpatroon".

Dakantochnie

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Ga een woordenboek Engels kopen en zoek de uitdrukking op ipv te denken dat het over de "boem boem" gaat.

Wat jij net deed is "invullen naar eigen denkpatroon".
En weer geen uitleg...

Da*Frenkman

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Ga een woordenboek Engels kopen en zoek de uitdrukking op ipv te denken dat het over de "boem boem" gaat.

Wat jij net deed is "invullen naar eigen denkpatroon".

Davion zei:
Voor een Gamer zijn die Logitech's en Creative's zeker beter dan die AL's.

welke setje heb jullie???
al eens AL fansoenlijk gehoord? en vergeleken...

ComputerVISTA

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
welke setje heb jullie???
al eens AL fansoenlijk gehoord? en vergeleken...


zei gaan uit op veronderstellingen (van waar die ook mogen komen) zoals vele liefhebbers van creative en logitech. Geen offence mee bedoeld natuurlijk want wie content is met ene bepaald merk zal dat natuurlijk steunen.

MetalG

Legacy Member
het dient, vooral om muziek en films te kijken, ik game niet met boxen maar met headset :)

/edit budget is trouwens iets lager 100 - 125 :p

want kmoet mijn verzekering nog betalen van brommer enzo

TekkaBlade

Legacy Member
Z-5500 heb ik
X-230 heb ik ook
nog een sony 4.0 surround ( 2*160 + 2*40 )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan