Welke game heb je laatst gekocht?

Townscaper op Steam. Er is geen doel, geen missie, geen endgame, je plaatst gewoon blokjes op een blanco canvas met onregelmatig rooster, en via een rule-based logica kleven de bouwelementen zichzelf aan elkaar en vormen zo gebouwen, gangen, poorten, wijken, tuinen & pleinen.

Kost geen drol, en ik heb me in geen jaren zo geamuseerd op de PC.
Dorfromantik is dan misschien ook wel iets voor jou. Rustgevend en verslavend :D
 
Steam sales:
  • F1 manager 2023
  • Lego Bricktales
  • Half-life 2
  • Control
  • Construction simulator
  • Firewatch
  • Batman Arkham Knight
  • Dave The Diver
  • Hogwarts Legacy
  • Days Gone
Refund aangevraagd na circa 90min gameplay:
  • Dave the diver: niet mijn ding
  • Lego Bricktales: idem, ben wel fan van de echte lego
  • F1 manager 2023: idem, wel fan van F1, was om eens te proberen maar manager games liggen mij niet echt
  • Construction simulator: vorige versies altijd op handhelds gespeeld. op pc soms omslachtige besturing en casual gaming doe ik liefst in de zetel. Wel goed spel lijkt mij
 
Ace Attorney Turnabout Collection voor switch.
The Great Ace Attorney Chronicles + Phoenix Wright Triloy samen voor €19.
Kon ik niet voor sukkelen
 
Assetto Corsa Competizione
voor 9,99 euro konden we niet sukkelen op Steam. De DLC bundles zeiden me niet zoveel.
Behalve de nieuwe Nordschleife DLC, waarschijnlijk die nog toevoegen deze week als ik wat ingespeeld ben.

 
Laatst bewerkt:
Het is een leuk spel als je de films gezien hebt. Anders is dat gewoon een vechtspel waarbij je steeds dezelfde 2 knoppen gebruikt om te slaan.

Ik vind het alvast leuker dan het 1ste spel:
- ingesproken stemmen (niet van de echte maar van 2 imitators)
- grotere omgevingen + meer interactieve objecten
- de muziek + humor
 
Het is een leuk spel als je de films gezien hebt. Anders is dat gewoon een vechtspel waarbij je steeds dezelfde 2 knoppen gebruikt om te slaan.

Ik vind het alvast leuker dan het 1ste spel:
- ingesproken stemmen (niet van de echte maar van 2 imitators)
- grotere omgevingen + meer interactieve objecten
- de muziek + humor
Merci voor de feedback, ik zet hem op mijn wenslijst 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Terug
Bovenaan