Wanneer eerste keer seks, en hoe?

welke leeftijd

  • ik ben nog maagd

    Stemmen: 6 3,1%
  • 16 of lager

    Stemmen: 49 25,4%
  • 17-18

    Stemmen: 65 33,7%
  • 19-20

    Stemmen: 19 9,8%
  • 21-23

    Stemmen: 29 15,0%
  • 24-26

    Stemmen: 14 7,3%
  • 27-30

    Stemmen: 9 4,7%
  • 30+

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    193
Kwas 17, met een leerkracht godsdienst van 36 of 37. Ze was net gescheiden, we gingen samen naar de Gentse Feesten waarna ze me nadien mee naar haar thuis bracht voor een "massage". Kwas zo fucking naïef dat ik werkelijk dacht dat ik enkel een massage ging geven en daarmee uit. Voor dak het wist stond ze daar helemaal bloot en besprong ze me. Klaargekomen na welgeteld 30 sec :unsure:
Ik noem dit aanranding van de eerbaarheid.
Veel mannen zullen zeggen: Wat zeg je nu Makila?

Maar dan quote ik volgende post
Was jij een meisje en die leraar een man, er zou met afschuw gereageerd worden.
 
Was jij een meisje en die leraar een man, er zou met afschuw gereageerd worden.

Om maar eens aan te tonen hoe verschillend de reacties zijn.
Ge Waart letterlijk de eerste die een reactie gaf op die post dus hoezo 'zie hoe verschillend de reacties zijn'. Zelfs de emojis zijn niet te klasseren onder 'wauw man, fantastisch!'; shocked en medeleven?

Ik denk niet dat iemand 17-37 waarbij de ene de leerkracht is van de andere (of zelfs gewoon in dezelfde school lesgeeft) ok vindt.
 
24 jaar - nooit echt een vlotte babbel met het andere geslacht; enkel indien ik ze via iemand anders kende of wat had gedronken,
zo geschiedde

Mijn laatste examens waren juist gedaan.
Zij die op mij afstapte. Geraakte aan de praat en klikte goed. Mijn zadel van de fiets was die avond afgebroken.
Dus een geluk bij een ongeluk :biglaugh: bij haar terecht gekomen. Even geprobeerd, maar lukte niet. Volgende ochtend opnieuw en lukte het wel.

Ondertussen toch al bijna 5 jaar samen :love2:

Ik had het liever ook anders gehad met een romantische opbouw enzo, maar door mijn eigen nooit van gekomen. Anderzijds ook geen spijt dat het zo is gelopen, want nu gaat het fantastisch met ons 2. Dus het moest eenmaal zo zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ge Waart letterlijk de eerste die een reactie gaf op die post dus hoezo 'zie hoe verschillend de reacties zijn'. Zelfs de emojis zijn niet te klasseren onder 'wauw man, fantastisch!'; shocked en medeleven?

Ik denk niet dat iemand 17-37 waarbij de ene de leerkracht is van de andere (of zelfs gewoon in dezelfde school lesgeeft) ok vindt.
die leerkracht blijbkaar wel :unsure:

@Beffer toch niet kanten aalst? Hier ging zo een verhaal ook de ronde met een leerkracht godsdienst/zedenleer
 
28.
Wandelde door hoerebuurt met 2 maten tijdens gentse feesten.
Maat duwt me richting hoer. Ze doet open. Toch niet zo knap. Weinig zelfvertrouwen. Durfde niet weggaan.
50 euro minder en 15 min later terug buiten. Dan nog met 100 + vrouwen betaalde seks gehad.
Nog nooit onbetaalde. Alhoewel ik een halve relatie had met een prostituee. Mss telt dat dan mee als onbetaald. Die kortstondige flirt van 3 dagen waar ik niet betaalde.
Best wel zielig.
Dus eigenlijk ben ik nog maagd.
 
28.
Wandelde door hoerebuurt met 2 maten tijdens gentse feesten.
Maat duwt me richting hoer. Ze doet open. Toch niet zo knap. Weinig zelfvertrouwen. Durfde niet weggaan.
50 euro minder en 15 min later terug buiten. Dan nog met 100 + vrouwen betaalde seks gehad.
Nog nooit onbetaalde. Alhoewel ik een halve relatie had met een prostituee. Mss telt dat dan mee als onbetaald. Die kortstondige flirt van 3 dagen waar ik niet betaalde.
Best wel zielig.
Dus eigenlijk ben ik nog maagd.
Niet echt.
You do you.
 
Dus eigenlijk ben ik nog maagd.
Voor mij voelt het toch ook eerder zo aan: ik had seks gehad vóór ik op m'n 33ste de vader van mijn dochter leerde kennen, maar had nog nooit een positieve band gehad met iemand in bed waarbij je samen leert wat wel en niet goed voelt voor jullie, je er op een normale en open manier over kan praten, waarbij het op emotioneel vlak ook gewoon goed zit. De eerste keer "poepen" was compleet betekenisloos in vergelijking met een relatie opbouwen (of dat nu enkel een seksuele is of een klassieke relatie maakt niet uit) op dat vlak.
 
Tja. Seks is ook maar seks.
Dat woordje maagd of geen maagd maakt eigenlijk niets uit.
Bij iedere nieuwe relatie begin je toch op seksueel vlak iedere keer opnieuw.
Vroeger in oudheid en zelfs nu nog in sommige culturen was/ is het normaal om op jonge leeftijd je maagdelijkheid te verliezen aan een prostituee. Als wijze van becomming a man.
Het is jammer dat ik nog geen seks gehad heb met iemand die echt uit volle vrije wil onbetaald bij mij wou zijn.
Waren er mogelijkheden? Ja. Tinder, feeld, ons. Maar dan toch keer op keer niet mee doorgegaan. Wegens toch niet voldoende knap of aangetrokken te zijn.
 
17j op strand in Mexico met Texas A&M cheer squad girl die daar net "wereldkampioen" cheerleaden had gewonnen. In een club van het hotel ontmoet en van het een kwam het ander
Dat was mijn tienerdroom: in bed belanden met een Amerikaanse chick.

DJ Tanner was mijn crush als 14-jarige.
 
Terug
Bovenaan