Wanneer eerste keer seks, en hoe?

welke leeftijd

  • ik ben nog maagd

    Stemmen: 6 3,1%
  • 16 of lager

    Stemmen: 49 25,4%
  • 17-18

    Stemmen: 65 33,7%
  • 19-20

    Stemmen: 19 9,8%
  • 21-23

    Stemmen: 29 15,0%
  • 24-26

    Stemmen: 14 7,3%
  • 27-30

    Stemmen: 9 4,7%
  • 30+

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    193
Ik zal toen net 16 en zij net 15 geweest zijn. En dat ging ook hoe je het verwacht van twee jonge tieners. We hadden daarvoor wel al orale seks gehad, dus het was vooral sukkelen met die condooms.

En dan van mijn 17 tot mijn 21 op mijn kin mogen kloppen :unsure:. Voelde toen ik voor het eerst met nu mijn vrouw in bed dook dus weer een beetje als een eerste keer aan :laugh:
 
Laatst bewerkt:
18 jaar, net op kot en met mijn eerste echte lief. Heel veel herexamens dat eerste jaar, maar totally worth it :oi22: .
 
18, iemand van online om van die eerste keer af te zijn. Was alleszins een getrouwde/bezette man (Squid had een type). Als je daaraan terugdenkt heb je wel zo iets van ‘pf was ook klote voor die zijn vrouw’. Maar ik was 18 dus oud genoeg om zelf ook slimmer te zijn.
 
Niet om u aan te vallen, maar rollen omdraaien: wie drinkt er zich nu zo zat dat ze eigenlijk niet beseffen dat ze voor de eerste keer seks hebben...
Of wie weet was die jongen ook zo zat en denkt die net hetzelfde over u?

Ik zou gokken op een 15 à 16 jarige puber, die net de geneugten van feesten en alcohol ontdekt, maar nog niet beseft dat als ge veel drinkt op korte tijd ge een half uur later wel eens totaal weg van de wereld kunt zijn?
 
Ik bedoelde uw +50 bedpartners hé 🤪
Aangezien ik nu nog maar in mijn 3e echte relatie zit, kan ik wel stellen dat er dus slechts 3 gratis bedpartners tussen zitten.
Al klinkt dat wel erg denigrerend naar die 3 natuurlijk :tongue:
Maar goed, hier gaat de topic niet over natuurlijk. Het hoeft niet altijd over mij te gaan.

EDIT: ik moet m'n geheugen duidelijk even beter opfrissen. Ik heb ook wel nog eens met een kamer meisje, en een hotel dame een "slippertje" gehad. Die waren ook niet-betalend. En ook nog eens een chat date op reis waarbij de dame veel meer kilo's had dan op de foto's zichtbaar was, maar toch besloten het er es goed van te pakken. Ik had haar duidelijk gemaakt dat ik heimwee had naar mijn ex, maar we hebben toch besloten om 4 dagen samen te leven als koppel.

Overigens ook nog eens een studentje waarbij een blanke man op haar bucket list stond, en ze bij me bleef slapen. Dat was wel een heel leuke ervaring, want ik was ervan overtuigd dat ze geld wou van me. Maar smorgens zei ze dat ze niets wou van me. Enkel ontbijt en weg was ze, terug naar de campus. (Leerde ze kennen op tinder, en ze zei: Ik wil wel afspreken met u, maar dan moet ik wel blijven slapen, want om 23 uur gaat onze campus dicht, en kan ik niet meer naar mijn kamer :oi22:)


Dus het verhoudings percentage zal eerder 20/80 zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit forum is de laatste tijd precies wel fout :unsure:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet om u aan te vallen, maar rollen omdraaien: wie drinkt er zich nu zo zat dat ze eigenlijk niet beseffen dat ze voor de eerste keer seks hebben...
Of wie weet was die jongen ook zo zat en denkt die net hetzelfde over u?

Het is dan ook geen verhaal waar ik fier op ben of zomaar vertel tegen de mensen in mijn omgeving als het gaat over seks.

En ik kan me inbeelden dat die jongen dacht/denkt dat ik een gemakkelijke lepel was ja.
Ik heb er mijn lessen uit getrokken.

En als die jongen ook zo zat was had die hem volgens mooi nooit omhoog gekregen.
 
Behoorlijk laat - 21 denk ik- en ik was er ook wel geobsedeerd door op dat moment. Ik had nog geen vrouwelijke aandacht gekregen en ja, hormonen gieren door uw lijf. Toen op Twoo - opvolger van netlog, denk dat 't nu zelfs niet meer bestaat- iemand gevonden waarin ik merkte: dit kan lukken. Ik wilde ook graag een vriendin, maar toen eenmaal face to face merkte ik dat 't totaal niet ging. Toch maar volharden, want ik kon eindelijk de V-card afgeven hoopte ik...

Uiteindelijk seks mee gehad, maar niet klaargekomen door jarenlange handenarbeid, wat toen ook weer een dingetje was voor madam.
Nog een paar keer mee afgesproken, maar uiteindelijk was dit echt niks.

Nadien nog 1 echte (lange) relatie gehad waarin ik ook pas na 2 maanden klaar kon komen. Psychologisch werd dat daar ook dingetje :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Niet om u aan te vallen, maar rollen omdraaien: wie drinkt er zich nu zo zat dat ze eigenlijk niet beseffen dat ze voor de eerste keer seks hebben...
Of wie weet was die jongen ook zo zat en denkt die net hetzelfde over u?
Had mij ook kunnen overkomen maar ik dronk nog niet op die leeftijd dat ik eerste keer seks had :unsure:.
 
Laatst bewerkt:
Ik was net twee weken 14. Hij was twee jaar ouder, geen maagd meer en we hadden een relatie, nog niet heel lang (maand, anderhalve maand of zo?) en ben er nadien nog twee jaar mee samen geweest. Nooit spijt van gehad, was ook niet slecht of pijnlijk of zo. Was gewoon wat het was, zo van "ah cool, zo voelt dat dus, wel tof" :laugh:
 
Behoorlijk laat - 21 denk ik- en ik was er ook wel geobsedeerd door op dat moment. Ik had nog geen vrouwelijke aandacht gekregen en ja, hormonen gieren door uw lijf. Toen op Twoo - opvolger van netlog, denk dat 't nu zelfs niet meer bestaat- iemand gevonden waarin ik merkte: dit kan lukken. Ik wilde ook graag een vriendin, maar toen eenmaal face to face merkte ik dat 't totaal niet ging. Toch maar volharden, want ik kon eindelijk de V-card afgeven hoopte ik...

Uiteindelijk seks mee gehad, maar niet klaargekomen door jarenlange handenarbeid, wat toen ook weer een dingetje was voor madam.
Nog een paar keer mee afgesproken, maar uiteindelijk was dit echt niks.

Nadien nog 1 echte (lange) relatie gehad waarin ik ook pas na 2 maanden klaar kon komen. Psychologisch werd dat daar ook dingetje :unsure:
Ik had dat ook de eerste keer. 2 uur bezig geweest denk ik niet klaargekomen.... :S
Allezins hier 17 jaar met een meisje waar ik uiteindelijk 2 jaar met verkeerd heb. In totaal nog maar 5 bedpartners gehad. Ben een beetje van de ene lange relatie in de andere gesukkeld waarvan de laatste nu toch al ±25 jaar duurt.
 
Ik zal toen net 16 en zij net 15 geweest zijn. En dat ging ook hoe je het verwacht van twee jonge tieners. We hadden daarvoor wel al orale seks gehad, dus het was vooral sukkelen met die condooms.

En dan van mijn 17 tot mijn 21 op mijn kin mogen kloppen :unsure:. Voelde toen ik voor het eerst met nu mijn vrouw in bed dook dus weer een beetje als een eerste keer aan :laugh:
Dit komt mij bekend voor. Alleen dat toen ik net 16 was het door omstandigheden net niet gelukt is (met de 15 jarige vriendin).
Daardoor maagd gebleven tot mijn 22ste om eerlijk te zijn. (Inderdaad ook nadien tot mijn 22ste op mijn kin mogen kloppen, versieren daar was ik echt niet goed in - dat is nog een understatement)

Ik heb eigenlijk de indruk, sinds ik gehuwd ben, dat ik nu wel vlotjes vrouwen kan versieren (dat hoor ik wel vaker, eens je weet hoe een vrouw in elkaar zit, is het gemakkelijker), alleen is dat weer tegen mijn principes.

Ik had dat ook de eerste keer. 2 uur bezig geweest denk ik niet klaargekomen.... :S
Allezins hier 17 jaar met een meisje waar ik uiteindelijk 2 jaar met verkeerd heb. In totaal nog maar 5 bedpartners gehad. Ben een beetje van de ene lange relatie in de andere gesukkeld waarvan de laatste nu toch al ±25 jaar duurt.
Klaarkomen .. met condoom - is mij nog nooit gelukt, zelfs niet als ik alleen in de badkamer sta. Ik heb dan echt precies niks gevoel in mijn penis en ik kom dan nooit tot een hoogtepunt. Ik begrijp niet hoe mannen met dat onding kunnen klaarkomen. Mij lukt het dus echt NOOIT.

Zonder condoom heeft dat bij vrouwlief ook 2 maand geduurd of zo. Ik had last van een te korte strakke voorhuid (1x keer bloed en al erbij) en dat gaf dan remmingen en als je u afremt komt je niet klaar he. Finaal wordt dat dan psychologisch. Het moment dat ik dan klaarkwam waren mijn eerste woorden (vrouwlief lacht er nog altijd mee): "I wanna make a baby, here I come! :sarcastic: (baby maken is niet gelukt, vrouwlief kon niet zwanger worden maar ok ..)

Nadien nog 1 echte (lange) relatie gehad waarin ik ook pas na 2 maanden klaar kon komen. Psychologisch werd dat daar ook dingetje :unsure:
Ja, dat alle mannen snel kunnen klaarkomen is een mythe. De meesten wel (95%+) maar ik krijg het schijt dat er echt nooit gesproken wordt over mannen die niet of moeilijk kunnen klaarkomen. Dat is nog een groot taboe of zo.
 
Laatst bewerkt:
Kwas 17, met een leerkracht godsdienst van 36 of 37. Ze was net gescheiden, we gingen samen naar de Gentse Feesten waarna ze me nadien mee naar haar thuis bracht voor een "massage". Kwas zo fucking naïef dat ik werkelijk dacht dat ik enkel een massage ging geven en daarmee uit. Voor dak het wist stond ze daar helemaal bloot en besprong ze me. Klaargekomen na welgeteld 30 sec :unsure:
 
Kwas 17, met een leerkracht godsdienst van 36 of 37. Ze was net gescheiden, we gingen samen naar de Gentse Feesten waarna ze me nadien mee naar haar thuis bracht voor een "massage". Kwas zo fucking naïef dat ik werkelijk dacht dat ik enkel een massage ging geven en daarmee uit. Voor dak het wist stond ze daar helemaal bloot en besprong ze me. Klaargekomen na welgeteld 30 sec :unsure:

Was jij een meisje en die leraar een man, er zou met afschuw gereageerd worden.

Om maar eens aan te tonen hoe verschillend de reacties zijn.
 
17j op strand in Mexico met Texas A&M cheer squad girl die daar net "wereldkampioen" cheerleaden had gewonnen. In een club van het hotel ontmoet en van het een kwam het ander
 
Terug
Bovenaan