Waar ben jij nostalgisch naar?

Wie kent er Duckman nog?

Duckman.jpg
Dat is nu toch echt gatlelijk getekend. Hey Arnold! vond ik ook een lelijke cartoon.
 
Vooral nostalgisch naar de beginjaren van 9lives eigenlijk.
Dan toch nog liever telenet.games van rond circa 2005, veel meer over games en servers en s'nachts flauwe humor op zwam en er zaten toch vaak nog 5-6 man in het midden van de nacht continu te posten.

Vooral de laatste jaren is het hier een beetje het midlife forum geworden ( bruto loon topic, kinderen topic, welk keukengerei heb je gekocht, etc ) topics waar ik eigenlijk weinig mee heb want ik ga nog steeds elk weekend uit, kinderen boeien me niet en voor keukengerei kook ik te weinig hoewel ik het wel kan.
 
Dat is nu toch echt gatlelijk getekend. Hey Arnold! vond ik ook een lelijke cartoon.
Waarschijnlijk Duckman niet gezien als dat de klacht is. :) Dat is ook gewoon een vieze vuile cartoon. De allereerste scene van de eerste aflevering is Duckman die zo verslaafd is aan roken dat hij een asbak uitlikt. Dat moet gewoon lelijk getekend zijn. Beetje gelijk als Urbanus-strips.

Kheb Hey Arnold ook altijd maar lelijk gevonden en Rugrats ook maar die zijn dan ook van na mijnen tijd. Toen was ik al een tiener. Mijn kindertekenfilmpjes zijn Alfred J Kwak, Vrouwtje Theelepel, Dommel, BoesBoes, Er Was Eens, enzovoort.

Vooral nostalgisch naar de beginjaren van 9lives eigenlijk.
Veel minder drama en woke.
En veel meer verdraagzaamheid.
Dan zat gij toch op een ander 9lives als ik. Toen ik vroeger op games.pandora.be zat moest ge nog geen account aanmaken. Toen kon iedereen gewoon een nick invullen en meteen posten wat dus betekende dat ge ook onder iemand anders zijn nick kon posten. Dat plus het feit dat we allemaal nog pubers vol hormonen waren zorgde voor alles behalve minder drama en meer verdraagzaamheid. :laugh:

Vooral de laatste jaren is het hier een beetje het midlife forum geworden.
Eigenlijk vind ik dat wel een beetje mooi aan dit forum. Hoe dit zoiets is dat bestaat sinds mijn tienerjaren en gewoon mee groeit met het volk dat er zit. Daar komt dan idd bij dat de gesprekken in lijn zijn met de levensfase waarin we zitten.

Er zit natuurlijk wel heel wat minder volk sinds de hack maar ik herinner mij zo'n 10 jaar geleden nog hoe er bepaalde nicknames die ik kende van op de telenet CS servers vroeger plots hier terug kwamen posten over waar ze meer worstelden in hun huidige leven. Dat was ook wel tof om dan eens te horen wat er van hen geworden was.
 
Vooral nostalgisch naar de beginjaren van 9lives eigenlijk.
Veel minder drama en woke.
En veel meer verdraagzaamheid.
Volgens mij mis je het gewoon om jong te zijn en om te gaan met mensen die ook jong zijn :p . Minder zorgen, minder bezig met wat zich afspeelt in de wereld, meer tijd om plezier te maken, ...
 
Naar de tijd dat ik nog tijd had om es op mijn gemak in mijn zetel te zitten en gewoon strips te lezen.
Jup. Naar de grens met Oostenrijk rijden en een rugzak vol strips meenemen om je te amuseren...Nu hebben sommige gasten een nekhernia van 6 uur op hun scherm te turen.
 
Naar series of films zoals bv Flodder of Married with children of dergelijke.
Helaas zijn die tijden voorbij want de gehele woke en politie correcte gang zouden 100% tegelijk een hartaanval krijgen nu.

Maar ik vind het geweldig dat dat toen gewoon allemaal kon.
Op die momentum trein zou ik ook zonder morren wel eens een maandje terug naar de 80's willen, voor alles eigenlijk uit die periode.
 
Naar series of films zoals bv Flodder of Married with children of dergelijke.
Helaas zijn die tijden voorbij want de gehele woke en politie correcte gang zouden 100% tegelijk een hartaanval krijgen nu.

Maar ik vind het geweldig dat dat toen gewoon allemaal kon.
Op die momentum trein zou ik ook zonder morren wel eens een maandje terug naar de 80's willen, voor alles eigenlijk uit die periode.
Zijn die series niet gewoon wat overroepen omdat de huidige generatie die zich ontpopt tot oude zagen ("vroeger was het beter") daar nostalgisch over doet? Sowieso kan je die nog bekijken hé, nog enkele jaren en dat verhuist waarschijnlijk naar Ment of Eclips Tv of een andere bejaardenzender.

Allezja, liever een "moderne" kwaliteitsserie (en dat is niet alles dat Netflix of Prime uitspuwen voor de duidelijkheid) waar een verhaal in wordt ontwikkeld over een heel seizoen, en er enige plaats is voor nuance, dan van die oudere series die veelal hun leeftijd tonen en waar bordkartonnen personages 0.0 veranderen omdat men in tijden van lineaire tv op elk moment moest kunnen inpikken met de aflevering van de week en meteen moest zien welk typetje een personage was. Dat daar dan eens een homo of een transgender tussenloopt, who cares?
 
Terug
Bovenaan