Scheten laten int bijzijn van uw partner

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

doe je dit of niet?

  • ja

    Stemmen: 155 86,1%
  • nee

    Stemmen: 25 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    180
bespreekt men dan ook het geurenpalet of is dat een brug te ver?
Raden wat er gegeten werd? Rating en ranking van geur en geluid? Eventueel duurtijd ?


 
Laatst bewerkt:
Bij ons is dat gewoon. We gaan ook bij elkaar binnen als er iemand op het toilet zit. Zelfs de kinderen doen dat soms.
Staat mijn zoon met zijn switch langst mij als mijn broek op mijn knieën hangt met de vraag om het objective van zijn game effe te vertalen… levensbelangrijk voor die gasten.

Hoort gewoon bij het leven zeker :).
 
3i2pzh.jpg


Na 1 week samenhokken moesten we al met de deur open naar het toilet want god weet waarom maar de stroom van het defecte kookvuur stond op hetzelfde circuit als het licht in het toilet.

Dus al heel snel een illusie armer. :unsure:
Ge vergeet erbij te zeggen dat het licht van de gang ook op die plon stond en de deur naar de living ook open moest staan om ook maar een beetje licht te hebben.

Net een maand samen en daar ging de magie. :unsure:
 
Ge vergeet erbij te zeggen dat het licht van de gang ook op die plon stond en de deur naar de living ook open moest staan om ook maar een beetje licht te hebben.

Net een maand samen en daar ging de magie. :unsure:
Met wat creativiteit hadden jullie voor shitting by candlelight kunnen kiezen.
 
Als je last hebt van uw buik moet je het inderdaad niet ophouden.
Maar ik heb vrienden die gewoon overal los scheten laten. Op café, restaurant,... en grappig dat dat is. Ik doe dat nooit, dan ga ik wel even naar het toilet.

Als we in de zetel zitten te knuffelen ga ik dat bijvoorbeeld nooit doen. Ook niet als we aan tafel zitten o.i.d.

Gas in de darmen horen er nu eenmaal bij. Om die te lossen tegen het lijf van uw partner of als je aan het eten bent of wat dan ook, vind ik erover. Dan kan je beginnen boeren los in het gezicht ook.

@HUSKE wij komen ook bij elkaar binnen in de badkamer/toilet, maar in die ruimte is dat volkomen normaal. Je kan er daar zelf voor kiezen om niet binnen te gaan.
 
In de zetel wel hoor. Aan tafel niet en op restaurant helemaal niet. Moet wel een beetje fatsoen hebben.

Al houden de kinderen en ik soms wel eens een boerwedstrijd aan tafel na het eten (het enige moment dat ze frisdrank krijgen). Tot ergenis van mijn vriendin.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ondertussen 4 jaar samen , komend weekend.

Nog steeds heb ik haar, in 4 jaar niet kunnen betrappen, dat ze het ook maar 1 keer deed.
Zou dit werkelijk bestaan, mensen die nooit geen scheten laten?

Pas op, ik doe het ook quasi nooit hoor (in haar bijzijn), maar als het moet, dan moet het. En zij dus nooit.
(behalve misschien 1 keer dat ik snachts in haar slaap iets heb gehoord, maar dat kon even goed een muis geweest zijn)
Volgend jaar lees ik: Trump is gescheiden.

De reden?
Je hebt ontdekt, dat je vrouw scheten laat.

Ja ja ik weet het deze post verdient een 'ban' en is 'in theorie alvast' tegen de forumregels. Maar ik denk dat we ook eens mogen lachen ermee he? :tongue:
 
@HUSKE wij komen ook bij elkaar binnen in de badkamer/toilet, maar in die ruimte is dat volkomen normaal. Je kan er daar zelf voor kiezen om niet binnen te gaan.
Op het werk vind ik het toch niet fijn. Daar zijn slechts 2x 1 WC voor de grote boodschap PER verdieping en een paar cm, naast die deur is er dan 1 urinoir.

Dus als er iemand moet plassen en je zit op de pot --> Dan vind ik scheten laten toch moeilijk.

Anderzijds denk ik: Dan hadden ze dit beter moeten gemaakt hebben en/of meer WC's voorzien.
 
Op het werk vind ik het toch niet fijn. Daar zijn slechts 2x 1 WC voor de grote boodschap PER verdieping en een paar cm, naast die deur is er dan 1 urinoir.

Dus als er iemand moet plassen en je zit op de pot --> Dan vind ik scheten laten toch moeilijk.

Anderzijds denk ik: Dan hadden ze dit beter moeten gemaakt hebben en/of meer WC's voorzien.
In zo'n situaties wacht ik tot ik zeker weet dat iedereen uit de wc-ruimte is om er dan uit te komen :unsure: In een pretpark ofzo maakt het dan weer niet uit, want die mensen ken ik toch niet.
 
Op het werk vind ik het toch niet fijn. Daar zijn slechts 2x 1 WC voor de grote boodschap PER verdieping en een paar cm, naast die deur is er dan 1 urinoir.

Dus als er iemand moet plassen en je zit op de pot --> Dan vind ik scheten laten toch moeilijk.

Anderzijds denk ik: Dan hadden ze dit beter moeten gemaakt hebben en/of meer WC's voorzien.
Op een ander verdiep gaan kakken uiteraard.
 
Op een ander verdiep gaan kakken uiteraard.
Ik zie dikwijls mensen die gaan kakken, net als de oude boemeltrein stopt in een station, ipv te gaan kakken als de trein rijdt. :tongue:
Weten die mensen dat als ze doortrekken (dat doen ze dan net voor de trein vertrek), de stront gewoon op de sporen terechtkomt?

Dus ja dat is dan een verdiep lager he!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dikwijls mensen die gaan kakken, net als de oude boemeltrein stopt in een station ipv te gaan kakken als de trein rijdt. :tongue:
Weten die mensen dat als ze doortrekken (dat doen ze dan net voor de trein vertrek), de stront gewoon op de sporen terechtkomt?

Dus ja dat is dan een verdiep lager he!
Is toch al lang niet meer zo? Gebeurt toch in een opvang reservoir?
 
Is toch al lang niet meer zo? Gebeurt toch in een opvang reservoir?
In die verouderde treintoestellen is er nog steeds niet altijd opvang voorzien hoor, hier in België. Vandaar dat ik spreek over "oude boemeltrein".
Vorig week nog een trein genomen en dat was gewoon een 'gat' bij het doortrekken.

Maar ja, we leven in België ... het geld is op bij de spoorwegen. :tongue:

De moderne treinen die nu rondrijden, hebben id een opvang reservoir. En mensen besluiten al snel dat in België dat allemaal dus al in orde is. Maar je moet er maar eens goed opletten, en zijn nog altijd treinen met gewoon een gat en that is it.
 
Terug
Bovenaan