Scheten laten int bijzijn van uw partner

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum

doe je dit of niet?

  • ja

    Stemmen: 155 86,1%
  • nee

    Stemmen: 25 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    180
D

Deleted member 451

Guest
hier 2 jaar samen.... nee ik doe het niet :p

pas op, het is niet altijd makkelijk, met haar thaise keuken en pikante dingen vaak..... het is een heuse test.
snap nie hoe zij daar zo goed tegen kunnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Interessant topic... niet opzettelijk want dat is gewoon goor en/of ongemanierd maar geen erg als het eens gebeurt.
 
Ja, zeer veel zelfs maar de laatste tijd maakt het haar echt WEODEND.
Hopelijk wint de “ja” stem hier, dan kan ik haar eindelijk tonen dat dit de normaalste zaak van de wereld is.
Wat ‘s zomers ook zalig is met een Dyson ventilator (dat vnl op haar gericht is) in de slaapkamer, is stiekem een scheetje laten en deze laten meewaaien tot recht in haar neusgaten.
 
Bijna 3 jaar samen, ik doe het, waarom niet? Als je je er niet comfortabel bij voelt is het je eigen keuze.
Maar ook een badkamer met wc er in hebben helpt hier bij 😂 Als je moet, dan moet je he. Of dat er nu iemand onder de douche staat of niet.
 
Waterstofsulfide en Methaan

Daar zat ik dus, wat moedeloos te wachten
te wachten op wat maar niet komen wou.
Ik had slechts één gedacht in mijn gedachten:
Wanneer wordt gij mijn man, en ik uw vrouw.
Waar blijf toch dat bevrijdende trompetten,
dat gorgelen al van aan den onderkant?
Daar zaten wij dan ons kassa op te fretten...
Drie weken al, het was niet meer plezant.

Maar plots weerklonk, terwijl ik zat te treuren,
een doffe knal uit uw meridiaan
die galmde door't heelal tot aan den maan.
En daar begon de juninacht te geuren
naar waterstofsulfide en methaan.
En jubelend begonnen wij eraan.

Myavan Décasse
 
Wij generen ons niet. Ik krijg wel eens een venijnige blik van MrsFingers toegeworpen: niet vanwege de daad zelf, maar vanwege het product dat waarschijnlijk flagrant in strijd is met elfendertig hoofdstukken van het protocol van Geneve.
 
Tuurlijk, geen schaamte hierover. Langs beide kanten niet. Als je al meer dan 10 jaar samen bent, dan heb je al zoveel meegemaakt en alles al van elkaar gezien... Allé, nu ook niet dat we wedstrijdjes gaan houden hé (alhoewel :unsure:)

Ja, dat is liefde hé :p
 
Ik zie het al passeren: Koppel gaat scheiden omdat de man héél de tijd scheten laat.

Eerlijk? In het begin van de relatie, zelfs de eerste paar jaren, was ik daarin vrij beleefd en hield ik dat nog op.
Maar na 17 jaar huwelijk? Ik ga echt niet (meer) ziek worden van de buikkrampen speciaal door scheten op te houden.
Ne goeie vette luide scheet? Daar teken ik voor!

Ter info: Scheten inhouden/ ophouden is volgens de wetenschap ongezond. :tongue:

PS. Ja natuurlijk als we thuis zijn en ik kan de scheet in een andere kamer doen, dan doe ik dit natuurlijk, maar echt ophouden? NOPE.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk, geen schaamte hierover. Langs beide kanten niet. Als je al meer dan 10 jaar samen bent, dan heb je al zoveel meegemaakt en alles al van elkaar gezien... Allé, nu ook niet dat we wedstrijdjes gaan houden hé (alhoewel :unsure:)

Ja, dat is liefde hé :p
:unsure:
 
Ik zie het al passeren: Koppel gaat scheiden omdat de man héél de tijd scheten laat.

Eerlijk? In het begin van de relatie, zelfs de eerste paar jaren, was ik daarin vrij beleefd en hield ik dat nog op.
Maar na 17 jaar huwelijk? Ik ga echt niet (meer) ziek worden van de buikkrampen speciaal door scheten op te houden.
Ne goeie vette luide scheet? Daar teken ik voor!

Ter info: Scheten inhouden/ ophouden is volgens de wetenschap ongezond. :tongue:

PS. Ja natuurlijk als we thuis zijn en ik kan de scheet in een andere kamer doen, dan doe ik dit natuurlijk, maar echt ophouden? NOPE.
ik ga mijn madam speciaal gaan opzoeken daarvoor... andere kamer... zoetje kom eens...

pffffrrrrrrrroooooooooooooot


22 jaar samen :p
 
Nee, toch niet opzettelijk. Accidentjes zijn menselijk en geen reden tot drama of echte schaamte (tot zover is het inderdaad een ietwat absurde graadmeter voor de mate van intimiteit in je relatie), maar elkaar opzettelijk opzoeken of trakteren op dergelijke boertigheid onder de lakens? Nee bedankt, een beetje fatsoen mag wel.
 
Scheten mag je niet inhouden anders kan je krampen krijgen. Dus als we ene voelen opkomen, dan laten we ze gaan ook. Soms opzettelijk wat druk op zetten om zo 'om ter hardst' ene te laten, haha
 
Terug
Bovenaan