Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alles alles alles zetten ze gewoon voor de deur af. Aangetekend pakje met extra verzekering waarvoor een handtekening nodig is? Op vrijdagmiddag gewoon voor de deur zetten. Heb dan naar een van de buren moeten sturen of ze het wilden binnenpakken (had mail 'geleverd' gekregen) omdat wij pas zondagavond thuis gingen zijn.
Behalve mijn bus fietsontvetter van 10 euro. Die heeft DPD weer terug meegepakt zonet. "Neem contact op met DPD voor de volgende stappen".
Tegenwoordig wordt de 'gewone' klantendienst bij bedrijven zoals gls bemand door mensen die als 'pispaal' moeten dienen. (voor de klant)klachtformulierke ingevuld op gls website.
"ge hebt op het verkeerde adres geleverd"
antwoord van klantendienst: "wat jammer om te horen, heb je al es gechecked of het niet op een ander adres of bij de buren is geleverd?"
Hier ook al 2x na elkaar bpost gewoon een (schoen)doos boenk aan de voordeur. "geleverd op een veilige plaats" En da's sinds kort, want voorheen gingen ze het sowieso eerst bij de buren proberen en als daar niemand thuis was, hop naar het postkantoor.Alles alles alles zetten ze gewoon voor de deur af. Aangetekend pakje met extra verzekering waarvoor een handtekening nodig is? Op vrijdagmiddag gewoon voor de deur zetten. Heb dan naar een van de buren moeten sturen of ze het wilden binnenpakken (had mail 'geleverd' gekregen) omdat wij pas zondagavond thuis gingen zijn.
Behalve mijn bus fietsontvetter van 10 euro. Die heeft DPD weer terug meegepakt zonet. "Neem contact op met DPD voor de volgende stappen".
Ik hang tegenwoordig altijd een briefje op de deur met instructies. Soms werkt dat, soms niet.
Hangt er misschien ook van af welke taal de bezorger wel of niet spreekt
Als ik dat zo lees mag ik mijn beide pollekes kussen met de koeriers die ik hier heb. Zeker Bpost. Altijd .