Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Of gewoon nog een fondke leggen voor het slapengaan / na het zuipen natuurlijk :p .

Al zou zelfs ik die geur op dat uur meestal niet moeten hebben nee ondanks best wel fan van het concept :p .
 
t was ne werkmens. dus ofwel was zijn nachtshift vroeg gedaan, ofwel was hij op weg naar zijn werk. either way though.
 
Kebabs ken ik er nog wel aantal die vrij-zondag tot 06u 's ochtends openhouden bij ons in de buurt.
 
Okay dus ik wil wisselen van verzekeraar en heb morgen een afspraak. Dus ik moet ook de huidige polis meenemen, maar waar the frick kan ik die vinden?!
Baloise apps zijn rommel..
 
een grijs haar :shy: 😲

op mijn 47 al :(
images


Hier was het al op 18 jaar :unsure:
 
ik heb nog geluk, ik heb sinds ongeveer mijn 35 grijze haren, maar het heeft lang niet opgevallen.
 
Idem...

Nuja, veel liever grijs haar dan geen haar..
Technisch gezien ben ik al grijs (eigenlijk wit) sinds mijn 10j ofzo....
Vitiligo, dus geen pigment op plaatsen, wat dus resulteert in witte haren. Het is wel heel lang beperkt gebleven tot 1 witte vlek/lok boven mijn voorhoofd, dus het effect viel nog goed mee bij mijn lange, weelderige lokken (dixit menig jongedame)
Nu is de strijd verloren en is het maar gokken of het gewoon grijs of vitiligo-grijs is
 
Dürümmeke na de Toer de Geuze dit weekend smaakte ook ferm. :drool:

Ergernis van de dag: controle bij de tandarts was goed maar toch nog de opmerking gekregen dat mijn poetstechniek moet beteren - werkpuntje dus.
 
Recent mijn voorschotten bij Luminus willen aanpassen. Dit ging niet en de website gaf zelf aan dat het mogelijk was omdat ik binnenkort een factuur zou krijgen(wat overeenkomt met de tijd vh jaar / eindfactuur).

Besloten te wachten en nog altijd niets. Luminus gebeld en ze zeggen dat ik een opzeg heb sinds 1 mei. Nu blijkt na contact met Fluvius dat het om een "mystery switch" gaat. Iemand heeft dus ergens per ongeluk mijn EAN-codes doorgegeven waardoor hij/zij sinds 1 mei per ongeluk mijn adres betaalt bij een andere leverancier.

Fluvius zegt natuurlijk dat zij hier niets aan kunnen doen en dat ze wettelijk verplicht zijn deze overnames toe te staan... Ja, ok... sure, maar waarom is er niemand (zowel Fluvius als Luminus) die mij een mailtje of ook maar iets stuurt om te zeggen "je contract loopt binnenkort af omdat je wegging" of "jij woont blijkbaar niet meer op dit adres".

Toch zo een "zeldzaam" moment waar ik bij mezelf denk "apenland waarin we wonen..."
 
een grijs haar :shy: 😲

op mijn 47 al :(
Mijn baard is grijs beginnen worden rond mijn 47ste. Maar ik scheer die af.
Mijn haar begint nu aan de zijkant wat grijs te worden.

Ik ben 2 jaar ouder dan jou, dus je weet nu meteen wat je te wachten staat! :tongue:
 
Terug
Bovenaan