Auto Elektrische wagens

Al de DC chargers die ik vaak gebruik (en ook enkele gechecked op weg naar vakantiebestemming) hebben wel die 30 cent + tijdskost vermeld.
Bizar, alle Ionity of Fastned chargers die ik gebruik worden zelfs niet aangegeven op die kaart? Zou die daar dan gewoon niet werken?
 
Bizar, alle Ionity of Fastned chargers die ik gebruik worden zelfs niet aangegeven op die kaart? Zou die daar dan gewoon niet werken?

Dat kan, als die netwerken die cheap kaart van freshmile niet toelaat...

edit: ik zie Fastned in Everberg wel staan op de kaart. Staat je filter bovenaan goed? je moet effe die switch togglen om laadstations te selecteren.
 
Die foto zal ook niet op veel compassie mogen rekenen. Dan pakken ze iemand met den duurste EV van het merk
De doorsnee lezer die daar over valt zal ongetwijfeld eerder afkomen met vervuiling en brandgevaar en te weinig laadpalen en "laat mij maar met mijne naft bollen!!" 😁
Het probleem dat ze aankaarten is niet meer dan terecht en dat die vrouw toevallig met een Q8 rijdt is totaal niet relevant toch.
Maar goed, dat is rationeel geredeneerd... praktijk is inderdaad wat anders.
 
Is ook niet om compassie op te wekken denk ik, eerder een waarschuwing aan nieuwe EV-rijders voor die semi-publieke palen.
 
Dit leek wel serieus fun. Misha Charoudin met een Ioniq 5N met puur toevallig een andere 5N voor en achter hem (een Belg dan nog).

 
Ja, dat stroom goedkoper is dan dat weet ik wel hoor. Maar het feit dat totalenergies 81 cent omzet door hun neus laat boren om een concurrerende kaart aan 30c hun marktaandeel te laten wegsnoepen, dat gaat er bij mij niet in :laugh:
Alle EVS zijn firma wagens en die hebben een Total kaart. Zal nog FF duren voor ze moeten concurreren 🐢
 
op secondje 17 zou ik er ook niet op mijn gemak hebben bijgezeten :p.

Eigenlijke footage vanaf 27:35. Dat was inderdaad wel zeer op het nippertje.
Off-topic: maar lijkt me dat Misha meer en meer risico's neemt. Op zich is het al een risico om met al die wagens te rijden, want je weet nooit wat die eigenaars er allemaal mee uitgestoken hebben, maar hij rijdt ook steeds vaker op de limiet lijkt me. Dat hij nu ook volwaardig racer is (samen met 2 andere bekende sim-YouTubers) helpt natuurlijk ook niet echt :).
 
98 heb ik nog niet gehad denk ik, maar ik kijk ook niet altijd waar het goedkoopste is langs de (snel)weg. Ik probeer wel maar als ik op een road trip ben, tjah, dan ga ik geen 20 min omrijden.
 
Godver, ik zit hier in een laadpaalwoestijn in Frankrijk. Volgens chargemap was er 1 publieke AC lader van 7kW in het dorp. De kans dat daar dus altijd wel iemand gaat staan is immens. Dus besloten van onze Espace te nemen voor de weekend trip.

Nu komen we hier toe en op het kerkplein staan twee bikkelnieuwe 150kW DC chargers. Niks van gezien op Chargemap of mijn andere laadpaal apps. Ok, kan heel nieuw zijn of werken mss nog niet.. maar er stonden deze ochtend 2 auto's te laden waaronder een Belg met een EV6 :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan