Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tesla ontslaat volledige laadpalen-afdeling
Tesla moet besparen en dat leidt deze week tot een ontslagronde bij de Supercharger-afdelingwww.egear.be
Ja dat is hardcoreder dan hardcore hé. Dus, managers laten overnachten op het werk weken/maanden/... aan een stuk omdat dit onderdeel is van getting things done is klein bier daarmee vergeleken .“In een email aan het personeel afgelopen maandag, zou CEO Elon Musk gezegd hebben dat Tesla “absoluut hardcore moet gaan wat betreft personeelskosten en besparingen”.
Absoluut hardcore zelfs
Als de batterij vol is of koud is, accepteert die minder energie en kan er minder geregent worden. Dan moet je dus wat harder op het rempedaal trappen om even hard te remmen.Ik heb regen aanstaan op mijn MYLR. Als ik laad tot 100% is regen tijdelijk niet beschikbaar. Kan het zijn dat de wagen dan ook anders remt dan of denk ik dat maar
In Europa neemt de rem nog niet over als de regeneratie niet goed werkt. Aan lage snelheid merk je de verminderde regeneratie nog niet zo goed, maar eens je richting 70 gaat en het gaspedaal loslaat merk je wel duidelijk verschil.Ik heb regen aanstaan op mijn MYLR. Als ik laad tot 100% is regen tijdelijk niet beschikbaar. Kan het zijn dat de wagen dan ook anders remt dan of denk ik dat maar
Hmmm, ik snap het, maar ik vind het wel minder veilig. Ik kom van polestar, en daar was de remsensatie altijd hetzelfde. Ook al was de regen nog niet actief(door koude batterij bv).Als de batterij vol is of koud is, accepteert die minder energie en kan er minder geregent worden. Dan moet je dus wat harder op het rempedaal trappen om even hard te remmen.
Bestuurders mogen geen 'mobiel elektronisch apparaat met een scherm' gebruiken, vasthouden of manipuleren. Tenzij het toestel in een geschikte houder zit die aan het voertuig is bevestigd.als je gsm op de oplader ligt en je raakt die aan, is dat dan gelijkgesteld aan gsm vasthouden? Maw als de flikken het zien is het dan boete of niet?
Geen idee waarom, maar die optie om altijd dezelfde rem te hebben is enkel actief in Amerika.Hmmm, ik snap het, maar ik vind het wel minder veilig. Ik kom van polestar, en daar was de remsensatie altijd hetzelfde. Ook al was de regen nog niet actief(door koude batterij bv).
Heel dat verhaal van GSM is toch wel raar, als je ziet wat je allemaal kan doen op dat Tesla scherm tijdens het rijden. Je bent dan even afgeleid van het verkeerd, maar daar kunnen ze gewoon geen boetes voor uitschrijven. Dat is het verschil.Bestuurders mogen geen 'mobiel elektronisch apparaat met een scherm' gebruiken, vasthouden of manipuleren. Tenzij het toestel in een geschikte houder zit die aan het voertuig is bevestigd.
Het is een beetje voor interpretatie vatbaar, Ik denk wel dat je kan argumenteren dat de GSM in een houder zit.
“Tenzij het toestel in geschikte houder zit”.Heel dat verhaal van GSM is toch wel raar, als je ziet wat je allemaal kan doen op dat Tesla scherm tijdens het rijden. Je bent dan even afgeleid van het verkeerd, maar daar kunnen ze gewoon geen boetes voor uitschrijven. Dat is het verschil.
maar wordt er dan verondersteld dat dit een geschikte houder is:“Tenzij het toestel in geschikte houder zit”.
Bij mijn weten mag je die cybertruck niet gebruiken in Europa.Straks eens van dichtbij gaan bekijken.
Ziet er nog wel cool uit
Werd idd geleverd op een camion (niet onlogisch natuurlijk)Bij mijn weten mag je die cybertruck niet gebruiken in Europa.