Auto De Tesla thread


Ik hoop dat ze een deftige ontslagvergoeding krijgen waar Musk diep voor in zijn buidel mag tasten. Lijkt mij ook redelijk raar om gewoon een hele divisie buiten te zwieren van uw bestaande infrastructuur die je gebruikt hebt om uw wagens aan de man/vrouw te brengen.

Of het moet echt de intentie zijn om dit supercharger netwerk af te stoten.
 
“In een email aan het personeel afgelopen maandag, zou CEO Elon Musk gezegd hebben dat Tesla “absoluut hardcore moet gaan wat betreft personeelskosten en besparingen”.

Absoluut hardcore zelfs
 
“In een email aan het personeel afgelopen maandag, zou CEO Elon Musk gezegd hebben dat Tesla “absoluut hardcore moet gaan wat betreft personeelskosten en besparingen”.

Absoluut hardcore zelfs
Ja dat is hardcoreder dan hardcore hé. Dus, managers laten overnachten op het werk weken/maanden/... aan een stuk omdat dit onderdeel is van getting things done is klein bier daarmee vergeleken ;).
 
Ik heb regen aanstaan op mijn MYLR. Als ik laad tot 100% is regen tijdelijk niet beschikbaar. Kan het zijn dat de wagen dan ook anders remt dan of denk ik dat maar :)
 
Ik heb regen aanstaan op mijn MYLR. Als ik laad tot 100% is regen tijdelijk niet beschikbaar. Kan het zijn dat de wagen dan ook anders remt dan of denk ik dat maar :)
Als de batterij vol is of koud is, accepteert die minder energie en kan er minder geregent worden. Dan moet je dus wat harder op het rempedaal trappen om even hard te remmen.
 
Ik heb regen aanstaan op mijn MYLR. Als ik laad tot 100% is regen tijdelijk niet beschikbaar. Kan het zijn dat de wagen dan ook anders remt dan of denk ik dat maar :)
In Europa neemt de rem nog niet over als de regeneratie niet goed werkt. Aan lage snelheid merk je de verminderde regeneratie nog niet zo goed, maar eens je richting 70 gaat en het gaspedaal loslaat merk je wel duidelijk verschil.
 
Als de batterij vol is of koud is, accepteert die minder energie en kan er minder geregent worden. Dan moet je dus wat harder op het rempedaal trappen om even hard te remmen.
Hmmm, ik snap het, maar ik vind het wel minder veilig. Ik kom van polestar, en daar was de remsensatie altijd hetzelfde. Ook al was de regen nog niet actief(door koude batterij bv).
 
als je gsm op de oplader ligt en je raakt die aan, is dat dan gelijkgesteld aan gsm vasthouden? Maw als de flikken het zien is het dan boete of niet?
 
als je gsm op de oplader ligt en je raakt die aan, is dat dan gelijkgesteld aan gsm vasthouden? Maw als de flikken het zien is het dan boete of niet?
Bestuurders mogen geen 'mobiel elektronisch apparaat met een scherm' gebruiken, vasthouden of manipuleren. Tenzij het toestel in een geschikte houder zit die aan het voertuig is bevestigd.
Het is een beetje voor interpretatie vatbaar, Ik denk wel dat je kan argumenteren dat de GSM in een houder zit.
 
Hmmm, ik snap het, maar ik vind het wel minder veilig. Ik kom van polestar, en daar was de remsensatie altijd hetzelfde. Ook al was de regen nog niet actief(door koude batterij bv).
Geen idee waarom, maar die optie om altijd dezelfde rem te hebben is enkel actief in Amerika.
Je kan bovenaan uw scherm zien hoeveel regen je beschikbaar heb.
 
Bestuurders mogen geen 'mobiel elektronisch apparaat met een scherm' gebruiken, vasthouden of manipuleren. Tenzij het toestel in een geschikte houder zit die aan het voertuig is bevestigd.
Het is een beetje voor interpretatie vatbaar, Ik denk wel dat je kan argumenteren dat de GSM in een houder zit.
Heel dat verhaal van GSM is toch wel raar, als je ziet wat je allemaal kan doen op dat Tesla scherm tijdens het rijden. Je bent dan even afgeleid van het verkeerd, maar daar kunnen ze gewoon geen boetes voor uitschrijven. Dat is het verschil.
 
Heel dat verhaal van GSM is toch wel raar, als je ziet wat je allemaal kan doen op dat Tesla scherm tijdens het rijden. Je bent dan even afgeleid van het verkeerd, maar daar kunnen ze gewoon geen boetes voor uitschrijven. Dat is het verschil.
“Tenzij het toestel in geschikte houder zit”.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
“Tenzij het toestel in geschikte houder zit”.
maar wordt er dan verondersteld dat dit een geschikte houder is:
wireless-charger.jpg
 
De automatissche ruitenwissers waren vandaag slechter dan ooit. Ik reed tegen 90km/h in een fikse stortbui, en mijn Tesla besliste dat een interval voldoende was. Natuurlijk direct daarna een melding dat de visibility onvoldoende was en de autopilot snelheid verlaagd werd. 4 of 5 pogingen na mekaar geprobeerd, dan toch maar zelf ruitenwissers op de hoogste stand gezet
 
Straks eens van dichtbij gaan bekijken. (Corda Hasselt)
Ziet er nog wel cool uit

Edit: even van dichtbij gaan kijken. Die wagen is gigantisch groot en ziet er eigenlijk best cool uit in het echt.

hoMObF9.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan