De beurs

Is trouwens niet van Buffett, maar van Combs.

Op de meeting is, naast de (quasi) liquidatie van Apple, ook duidelijk geworden dat er waarschijnlijk minder of geen 'money managers' zullen zijn bij Berkshire als Buffett er niet meer is.

Volgens mij sowieso Combs niet meer, Weschler valt nog te zien.
Ofwel superdividend, ofwel Able die de cash zelf aanwendt voor monsterdeal 1x per 10 jaar.

Hij maakte ook nog eens duidelijk dat Berkshire beter gaat doen dan de index.
En dat zijn testament (met die S&P500 index voor zijn vrouw) zo opgesteld is omdat zijn vrouw (en testament uitvoerder) dan op hun gemak zijn en niet lastig gevallen wordt als grootaandeelhouder van Berkshire.
Apple is ook niet van Buffet. Maar houdt wel zijn port al jaren omhoog.
 
Apple is ook niet van Buffet. Maar houdt wel zijn port al jaren omhoog.
Apple is wel van Buffett.

Initiële positie van 1-2B was van Combs/Wechsler.
Vanaf begin 2016 heeft Buffett zelf er dan tientallen miljarden ingeplonkt.

Die 150B positie (nu 130B) zal afgebouwd worden tot <50B, als de prijzen gelijkaardig blijven.
 
Laatst bewerkt:
bon, turbo's uitgegeven door BNP dat doen we niet meer -> aandeel begint eindelijk te stijgen, maar krijg nu dit te zien:
(dus ipv €1.30 kan ik mijn turbo's slechts verkopen aan hun bid van €1.20 :wallbash:)
Dit instrument bevindt zich momenteel in een 'Bid Only' status waarbij de liquiditeitsverschaffer geen extra instrumenten verkoopt en alleen terugkoopt.
Beleggers mogen nog steeds met elkaar handelen.
Echter, om transacties tegen afwijkende prijzen te voorkomen is handelen alleen toegestaan tussen de biedprijs van de liquiditeitsverschaffer en de ‘Virtual Offer Price’.
 
bon, turbo's uitgegeven door BNP dat doen we niet meer -> aandeel begint eindelijk te stijgen, maar krijg nu dit te zien:
(dus ipv €1.30 kan ik mijn turbo's slechts verkopen aan hun bid van €1.20 :wallbash:)
Zit uw onderliggende waarde op een beurs die momenteel niet open is?
Want dan wordt er dikwijls een grotere spread genomen bij de turbo's.
 
Zit uw onderliggende waarde op een beurs die momenteel niet open is?
Want dan wordt er dikwijls een grotere spread genomen bij de turbo's.
Basic Fit, perfect verhandelbaar dus ik snap totaal niet waarom dit gebeurt nu... in Holland zijn turbo's, opties, sprinters etc redelijk common, is ook eerste keer dat ik zoiets tegenkom... is ook wel eerste keer dat ik BNP turbo's heb

 
Iemand een goeie suggestie voor stock tracking widgets op een desktop? Zou graag aandelen die ik zoek te kopen/verkopen op wat plekken willen zetten dat ik ze automatisch check/monitor. Gratis apps zijn allemaal gelimiteerd tot 2-3 widgets.
 
Een paar interessante koersbewegingen.

Het is weer eens tijd om een poosje van het forum te verdwijnen, want interesting stuff aan het gebeuren en ik verpruts wat gigantisch teveel tijd hier op BG het afgelopen half jaar :)

Ik hou jullie wel op de hoogte van interessante kopen of verkopen als ik ze tegenkom 🥳
 
Terug
Bovenaan