Cadeau-thread: welk geweldig goed of abominabel slecht cadeau kreeg jij voor Kerstmis?

Over dat projecteren van eigen interesses hè, ik heb vandaag een pakketje mogen ontvangen van een vriendin die in het buitenland woont. Er zat van alles in, o.a. dit 👇, tot aan de enkels en ook zonder mouwen of niets.

Maar het ding is, zij draagt zo'n dingen vaak en het staat haar prachtig. Ze is dan ook 1m74 ofzo, ik ben maar 1,64 dus als ik dat aan trek dan zie je enkel een jas lopen/bewegen. Ontzettend dik en opgevuld, lijk op een wandelde kiprollade.:cry:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over dat projecten van eigen interesses hè, ik heb vandaag een pakketje mogen ontvangen van een vriendin die in het buitenland woont. Er zat van alles in, o.a. dit 👇, tot aan de enkels en ook zonder mouwen of niets.

Maar het ding is, zij draagt zo'n dingen vaak en het staat haar prachtig. Ze is dan ook 1m74 ofzo, ik ben maar 1,64 dus als ik dat aan trek dan zie je enkel een jas lopen/bewegen. Ontzettend dik en opgevuld, lijk op een wandelde kiprollade.:cry:

:drool: kiprollade :drool:
 
Cadeautjes bij de familie:
Tijdens de bingo een wijnkan gewonnen
Een setje met een plankje met potjes en glaasjes voor hapjes in te doen
Doos koekjes

Cadeautjes thuis:
Kleine pan
Wokpan
Ikea bonnen
2 pyrex ovenschalen
Mini waterkoker :unsure:

Ik verhuis volgend jaar dus wat nuttige cadeautjes :') Enkel die mini waterkoker was niet echt iets dat ik wou ma bon :tongue:

Ik heb gekregen:
-Wijnkan
-Stenen plankje met aperitief glaasjes en potjes
-1 grote pan
-1 kleine pan
-2 ovenschalen
-ikea bonnen
-mini travel waterkoker

Met alles content, behalve die waterkoker hoefde ik niet ik heb liever eentje waar ik de temperatuur kan regelen 😅
Die wijnkan is niet iets dat ik zou kopen maar had die gewonnen met de bingo op kerstavond :')
Cadeau voor volgend jaar: geheugenspelletje? :p
 
Over dat projecteren van eigen interesses hè, ik heb vandaag een pakketje mogen ontvangen van een vriendin die in het buitenland woont. Er zat van alles in, o.a. dit 👇, tot aan de enkels en ook zonder mouwen of niets.

Maar het ding is, zij draagt zo'n dingen vaak en het staat haar prachtig. Ze is dan ook 1m74 ofzo, ik ben maar 1,64 dus als ik dat aan trek dan zie je enkel een jas lopen/bewegen. Ontzettend dik en opgevuld, lijk op een wandelde kiprollade.:cry:

Ik kan me niet voorstellen dat dat goed staat bij iemand. Precies een ingenomen donsdeken met knopen :wtf:.
 
Ik kan me niet voorstellen dat dat goed staat bij iemand. Precies een ingenomen donsdeken met knopen :wtf:.

Ja zou je denken hè maar toch, staat haar voorbeeldig.
Alles aan haar is lang en smal, haar armen, benen, smalle heupen en een dun/smal kippenkontje. En ik ben het tegenovergestelde, zeg maar en daardoor staat het haar echt leuk.

Sommige kledingstukken staan bepaalde mensen zóveel beter, afhankelijk van hun postuur. Maar dus zij kan dan i.t.t. mij geen (lange) kokerrok aan doen. Is geen zicht juist omdat ze lang en smal is dus ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ticketje voor een festival gekregen met een line-up die me niet interesseert en op een dag dat me heel slecht uitkomt. En het gezelschap: mijn schoonouders. Mijn wederhelft is na een week nog altijd niet klaar met mij uit te lachen.

Nu wil ik uiteraard weten welk festival en welke line up. 😅
 
Niet echt een fout cadeau, maar toch ... Een bon bij Wholly Spirits. Een winkel die vooral whisky, gin en rum verkoopt.

Ik stop steeds een paar maanden met alcohol na nieuwjaar en de gevers weten dit. Oh well. Time for a relapse.
 
Niet echt een fout cadeau, maar toch ... Een bon bij Wholly Spirits. Een winkel die vooral whisky, gin en rum verkoopt.

Ik stop steeds een paar maanden met alcohol na nieuwjaar en de gevers weten dit. Oh well. Time for a relapse.
Dat wordt niet zo snel slecht hoor.
 
Terug
Bovenaan