NBA 2023-2024

Als fan van de Magic hoop ik dat ze vanavond thuis kunnen winnen en dan wordt het hopelijk een spannende 7de game. Vorige was een zuur en nipt verlies.
 
Ham buiten bij de Lakers. Was ergens wel te verwachten. Ik lees dat JJ "een serieuze kandidaat" is haha.
Van analist/podcaster naar headcoach van de grootste NBA franchise. :crazy:
 
Als je die podcast met LeBron luistert is hij wel niet zomaar een pundit à la Shaq. Dat gebeurt toch in alle sporten dat er crossover is tussen analist zijn en coach. Het is eerder gek om iemand te overwegen die nog nooit in een coaching staff gezeten heeft. Dat is een risico dat de Lakers zich toch niet kunnen veroorloven?
 
Harden end of contract, PG en Westbrook hebben player option voor volgend jaar. Het zal daar ook wel gedaan zijn zeker?
 
Jammer dat dit niet de conference finals zijn, maar wat een game 1 😍
De Nuggets zijn toch niet het zelfde machtsblok als vorig jaar... Maar vooral chapeau voor dit Wolves team.
 
Conference Semis liggen allemaal vast, tijd voor nog een voorspelling:

Celtics - Cavs: 4 - 1
Pacers - Knicks: 3 - 4

Thunder - Mavs: 4 - 2
Wolves - Nuggets: 4 - 3

Celtics enige ploeg waarvan ik zeker ben. De Cavaliers hebben een zware eerste ronde achter de rug en ze staan ook niet super te spelen.
Ik zou graag de Pacers zien doorgaan, maar de Knicks zijn echt wel sterk bezig, die hebben een goed momentum nu.

Mavericks gaat weer net niet zijn denk ik, zeker tegen dit OKC. Benieuwd wat de Thunder doen tegen een iets sterkere tegenstander.
Nuggets zijn hun thuisvoordeel al kwijt, afwachten of ze het tij nog kunnen keren. De Timberwolves zitten ook in een goede flow met Ant die de pannen van het dak speelt.
 
Leuke matchups toch, buiten Celtics die normaal toch 4-1 of 4-2 moeten kunnen winnen zie ik inderdaad 3x een mogelijk game 7 afgedwongen worden. Benieuwd!
 
Enfin, tenminste kan ik mijn team toch goed inschatten. Echt niet op niveau dit jaar door allerlei redenen en de Wolves zijn voor iets nr1 defense. Wordt een dikke sweep zo. Voordeel: ik kan tenminste 's nachts terug beter gaan slapen :fingerguns:

Celtics - Cavs: 4 - 1
Pacers - Knicks: 2 - 4
Thunder - Mavs: 4 - 2
Wolves - Nuggets: 4 - 0
 
Thunder - Wolves en Celtics Knicks zouden heel mooie conference finale zijn.
Die kans zit er dik in voorlopig.
Mooie affiches.

Jokic met een straatlengte voorsprong MVP.
Crybaby Shaq gaat dan nog eens zeggen in een video call met Nikola dat hij liever SGA had als winnaar.
Jaloezie is een ziek beestje.
 
Die kans zit er dik in voorlopig.
Mooie affiches.

Jokic met een straatlengte voorsprong MVP.
Crybaby Shaq gaat dan nog eens zeggen in een video call met Nikola dat hij liever SGA had als winnaar.
Jaloezie is een ziek beestje.
Ik had ook liever SGA ;)
Zonder per se te vinden dat hij het meer verdient, puur qua speelstijl de mooiste van de 3 kandidaten imo.
 
Gohja, die votings zijn altijd een beetje raar vind ik persoonlijk. Dat is toch vaak een battle die in de media wordt gevoerd. Ik weet niet of Jokic het echt verdiende, maar ik apprecieer wel sommige kenners in die voting die ook allemaal op Jokic gestemd hebben. Als je Denver volgt weet je eigenlijk ook dat hij ons weer enorm gecarried heeft naar die 2nd seed (die eigenlijk 1st moest zijn) en die andere teams toch wel sterker zijn. Nu in de playoffs wordt het alleen maar duidelijker. Wel vind ik het toch opvallend dat hij nog een MVP heeft kunnen binnenhalen, zegt mij ook alleen maar dat hij enorm geapprecieerd wordt in en rond de league - terwijl dat nog niet zolang geleden heel moeilijk was.

Achja, het is de laatste keer sowieso, vanaf volgend seizoen ziet de NBA er een heel stuk anders uit tbh. Dan wordt het het tijdperk van mannen als SGA, Ant, Luka, Wemby, Tatum en co.
 
Laatst bewerkt:
Een mvp race tussen Ant, SGA, Wemby en Morant, hoe geweldig zou dat niet zijn. Komt een heel coole era aan in de NBA.
 
Had er geld op moeten zetten dat C's weer Game 2 thuis zouden verliezen. Classic.
Zien dat ze geen 1-2 achter komen nu, of het wordt nog spannend.
 
Terug
Bovenaan