Shooter PC PS5 PS4 XBOX XDefiant

Is vandaag beschikbaar.
30GB om te installeren maar wel UbisoftConnect nodig.

Een dezer eens testen maar heb al een grote backlog op pc... om er nog eens een live service bij te nemen..
 
Ik vind het wel tof wegspelen.
Ligt mij sowieso beter dan OW, omdat het "gewone" geweren zijn :)
Alleen is het vinden van een lobby momenteel wel wat broken.

Maar het is gratis en maar 30gb, no brainer om eens te installeren imo.
Jullie mogen mij altijd iets laten weten om eens samen te spelen.
 
Paar potjes gespeeld en ben echt een cod fan geweest.

Maar vrees beetje voor deze game het straalt zo weinig uit en is nergens echt goed in.

Het speelt opzich wel oke maar ik vind de wapens gewoon zo slecht klinken in vergelijking met cod..

Geluid is enorm belangrijk in shooters en grafisch is het okeyisssh.

Beetje te veel arcade achtig en denk ook niet dat het een game is om te bekijken via twitch..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel aangenaam verrast. Speelt lekker weg, is in de basis heel simpel.
In de menu's loopt het soms nog wat trager heb ik de indruk. Vind het wel leuk gedaan om met allemaal Ubisoft characters te spelen, iets wat ik initieel niet dacht te gaan appreciëren.
 
Gisteren ook een uurtje gespeeld. Ben ook een gemiddelde COD speler tot 1,5j jaar geleden.
Dan werd het mij iets te repetitief voor telkens 70 € :)
Daarom deze eens opgezet.
Moet wel zeggen dat ik voor een free game aangenaam verrast ben. Maps zijn redelijk mooi en de graphics ook int algemeen.
Manier van loadaouts is basis en de verschillende factions zorgt voor een leuke twist.
Ik heb tot hier toe wel last dat de players echt meer health hebben.
In COD op hard mode was het Headshot and kill maar dat is hier dus niet :)
Ga het zeker wel wat blijven spelen en hopelijk komt er regelmatig nieuwe content.
 
Terug
Bovenaan