Wist je dat - nutteloze (of juist nuttige) weetjes

On another note, gisteren is er op een of andere manier een kosmische boodschap tot mij gekomen, soort van spiritueel inzicht, ik was helemaal gebouleverseerd, en aangenaam verrast dat het het volgende was:

De zin van het leven is namelijk dat er micdrop, *internet connection lost*
 
Zou lollig zijn dat het antwoord stomweg iets is van. : het staat zo op het papiertje met de prijs . ;)
Onlangs in de jumbo zo kersenflappen gekocht maar het bleken appelflappen te zijn ondanks dat de appelflappen volgens het papiertje op de locatie ernaast lagen.

Dus ook daar moet je soms mee opletten. En dat is niet altijd omdat de medewerkers ze verkeerd leggen maar je hebt ook klanten die van gedacht veranderen en ze .. juist .. verkeerd terug leggen ..

Dus zelfs met een pricetag is het toch ook gevaarlijk om zomaar blindelings geloven / aannemen dat het dan inderdaad kersenflappen zijn die daar liggen.
 
Vrouwtje theelepel zat het dichtst bij het juiste antwoord. Op de appelflappen zit geen suiker, op de abrikozenflappen suiker met kleine korrel en op de kriekenflappen doet de bakker suiker met grove korrel! Op die manier kan de verkoper / verkoopster dus herkennen om welke flap het gaat. Dat is nu toch een tof weetje he.
Sorry trouwens voor mijn late antwoord. Gisteren ben ik het forum vergeten te checken.
 
Laatst bewerkt:
Wacht, dus het antwoord op de vraag is gewoon dat ze er anders uit zien?
Amai. Anticlimax.
Bij de bakker is het antwoord meestal ja.

In de supermarkt zien ze er soms gewoon 100% identiek uit. Dat komt precies van de 'band' gerold van één of andere fabriek.
 
Terug
Bovenaan