UEFA Champions League 2023-2024

Hoe Vinicius die Kim volledig uit de verdediging weg lokt en dan keihard in zijn rug duikt :rofl:

Ik had toch meer verwacht van Bayern. Real speelt het zoals altijd opportunistisch (zeker uit in de heenwedstrijd nu).
 
Ik klaag niet met deze uitslag, maar wel beetje vervelend dat Bayern juist 2x scoort op een moment dat Real de betere ploeg was in het begin van de tweede helft. Domme penaltyfout ook van Vazquez. Was mij al aan het afvragen waarom die startte op rechtsback, maar toen viel m'n frank dat Carvajal geschorst was :unsure: Gelukkig is die volgende week terug. Zonde ook dat dat schot van Kroos (vlak voor de 1-1) licht afwijkt, anders is het wellicht 0-2 en boeken toe.

Na de 2-1 zag je trouwens echt duidelijk dat Real vooraan stootkracht mist. Veel fases waar Rodrygo of Vini op links de bal kregen en de enige die daar dan wat in de buurt staat is de andere van de twee, maar rondom de zestien staat dan niemand.

Hoe Vini trouwens Kim wegtrekt en vervolgens in die ruimte duikt en dan die pass van Kroos was fenomenaal. :love:

Tuchel weer laten zien waarom hij overal boel heeft binnen korte tijd. Zo openlijk Kim bekritiseren na afloop. Geweldige coach, triest persoon.
 
Tuchel weer laten zien waarom hij overal boel heeft binnen korte tijd. Zo openlijk Kim bekritiseren na afloop. Geweldige coach, triest persoon.
Dat zorgt er net voor dat hij géén geweldige coach is hé.

Bij Dortmund is Duranville weer geblesseerd. Wij hebben toch een abonnement op glazen kanonnen in België.
 
Dat zorgt er net voor dat hij géén geweldige coach is hé.

Bij Dortmund is Duranville weer geblesseerd. Wij hebben toch een abonnement op glazen kanonnen in België.
Ja, ik vond het al een beetje een rare uitspraak toen ik m'n post had geplaatst :laugh:

Soit ja, tactisch is het een geweldige coach imo, maar qua people skills trekt het op niet veel dus.
 
PSG begon nogal vlammend aan de 2e helft met 3 goede kansen (waarvan 2x binnenkant paal in 1 fase), maar is nadien echt weer stilgevallen.
 
Wat ik altijd zo bewoner aan die Duitse clubs is hoe die zonder al die show en extreem krankzinnige bedragen tegen spelers aan te gooien zoals de PSG's, Real's, Barcelona's, Chelsea's, etc. van de wereld er toch in slagen om consistent goed en efficiënt voetbal te leveren.
Elke voetbalcompetitie zou wat meer Duits zijn, de sport zou er wel bij varen.
 
Tweede helft was best leuk met kansen aan beide kanten. Denk dat Dortmund wel blij mag zijn met die 1-0. PSG toch iets meer grote kansen gehad dan Dortmund verder.
 
Terug
Bovenaan