Sportweddenschappen (odds, winst/verlies)

Obi Wan Kenobi

Well-known member
Ik vermoed dat er wel enkele mensen op het forum zijn die aan sportweddenschappen doen ?

Hopelijk een leuke thread waar je eens kan stoefen met je prachtige winst of komen treuren over het nipt niet slagen van de weddenschap.
Of als je een weddenschap tegenkomt met leuke odds kan je die hier misschien ook komen delen ?

Zelf hou ik me enkel bezig met wegwielrennen (gok enkel met kleine bedragen (1-5 euro) vooral voor het plezier.
Wel een goed jaar achter de rug (men startgeld in het begin van het jaar kunnen verdubbelen)


>> Gok altijd met mate , gok alleen met geld die je niet nodig hebt !
Kansspelcommissie - Verantwoord Spel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik doe het ook vooral op koers. Afgelopen 2 jaar enkele mooie live odds winnend kunnen afsluiten. Daar doe ik het vooral voor :D
(bv 10 euro op Woutje toen ie de Ventoux won aan odd 23)
 
Ik ben m'n 15 euro van het begin van het jaar finaal kwijtgespeeld tijdens het WK en Parijs-Roubaix. Het begon nochtans goed met €2 op Van Foreest die de het Tata Steel schaaktoernooi zou winnen @31, ingezet 3 partijen voor het einde, maar nadien verloor ik zo goed als al mijn betjes. :laugh:

In januari begin ik opnieuw met €15. :p
 
Om hier toch nog wat leven in te blazen, leuke midweek-weddenschappen?
Geprofiteerd van de verhoogde notering van Antwerp, thuis tegen Eupen. Stonden @ 1.85, lijkt me een schoontje te zijn.

Edit: momenteel nog open staan

1639572895905.png


1639572937883.png


1639572981465.png
 
Laatst bewerkt:
Die multi inzetten vind ik altijd wel leuk , maar ik ben heel slecht in voetbal weddenschappen, normaal doe ik ze niet maar die adventkalender van bingoal durf ik af en toe wel eens :help: :LOL:
Misschien omdat ik ook wel ga voor de hogere risico weddenschappen (gewend van het wielrennen).
 
Ik probeer alles zo'n beetje.
De meeste kennis zit hier bij voetbal, daarna wielrennen en tennis.
Maar het blijft gokken natuurlijk, ik zit deze maand op 1 op 2 gokken juist en dat vind ik al heel straf :unsure:
 
Ik wed altijd maar per weddenschap 1-2 euro deze wintermercato reeds 10 euro ingezet , 30 euro teruggekregen (20 euro winst dus, met 2 weddenschappen). Soms heb ik wel spijt dat ik niet meer durf :p

Wout van aert zijn eerste veldrit (stond 1-10 ( hier veel spijt van dat ik niet eens durfde (zeker dan de manier waarop hij dan won).
AC-milan - Liverpool (liverpool stond toen 1-5.9 (met de adventsverhoging) ook nog eens 12 euro winst
 
In het verleden heb ik nog veel aan sportweddenschappen gedaan. Maar sinds je als Belg niet meer op de betere sites kan is het vet toch echt wel van de soep. Je start al met een handicap van 5 a 10%, om dan long term de bookies nog te kloppen is erg lastig. Enkel Pinnacle schiet nog over (wat overigens héél vreemd is).
En eens je grote bedragen begint in te leggen dan zijn ze heel rap daar om te limiteren. Bet365, Unibet, Bwin, Ladbrokes. Ik kon quasi nergens nog spelen. Ik deed dan ook wel geregeld aan arbitrage betting, als je dan de pech hebt dat op 1 weekend al je gewonnen bets bij Bwin belanden dan hang je.
 
Zal eens moeten kijken. In den tijd had ik €50 euro op Diaz gezet, die tegen McGregor moest vechten. Laatst genoemde was dan ongeslagen en ik zette dus in op de underdog.

Ik zal eens opzoeken wat ik dan gewonnen heb toen Diaz won.
 
Ik vooral op ufc, vorige week Oliveira de juiste ronde submission, denk dat het x 12 was, 15 euro ingezet
Deze week Derrick Lewis, gewoon winst. 25€ x 2
 
In het verleden heb ik nog veel aan sportweddenschappen gedaan. Maar sinds je als Belg niet meer op de betere sites kan is het vet toch echt wel van de soep. Je start al met een handicap van 5 a 10%, om dan long term de bookies nog te kloppen is erg lastig. Enkel Pinnacle schiet nog over (wat overigens héél vreemd is).
En eens je grote bedragen begint in te leggen dan zijn ze heel rap daar om te limiteren. Bet365, Unibet, Bwin, Ladbrokes. Ik kon quasi nergens nog spelen. Ik deed dan ook wel geregeld aan arbitrage betting, als je dan de pech hebt dat op 1 weekend al je gewonnen bets bij Bwin belanden dan hang je.

Matched betting was ook wel leuk in de tijd van de bonussen en freebets. :p
 
Matched betting was ook wel leuk in de tijd van de bonussen en freebets. :p
Als snotaap is het leuk om ergens 50 of 100 euro gratis te krijgen maar uiteindelijk is dat ook maar klein geld. Met arbitrage kon ik per maand wel wat centen verdienen, daar stak ik dan ook wel veel tijd in maar dat was wel de moeite.
Ik heb betten nooit leuk gevonden ofzo, ik zag dat puur als iets om geld mee te verdienen. Dusja, aan bwin of unibet odds hoeft het voor mij niet meer. Jammer maar bon.
 
Als snotaap is het leuk om ergens 50 of 100 euro gratis te krijgen maar uiteindelijk is dat ook maar klein geld. Met arbitrage kon ik per maand wel wat centen verdienen, daar stak ik dan ook wel veel tijd in maar dat was wel de moeite.
Ik heb betten nooit leuk gevonden ofzo, ik zag dat puur als iets om geld mee te verdienen. Dusja, aan bwin of unibet odds hoeft het voor mij niet meer. Jammer maar bon.

Paar gekend die daar serieus mee bezig waren en dan spreken we over +-500euro de maand voor een beperkte tijdsinvestering. Toch aardig wat zakgeld of aanvulling op een inkomen.

Op het vorig forum was er iemand die toegegeven had dat die daarmee een auto heeft mee bijeengespaard.
 
In den tijd dat ik daar echt uren tijd voor had heb ik ook heel wat maanden gehad waarbij ik meer had dan ik vandaag in loondienst heb (in before ja kunde wel zeggen maar ik zou niet weten waarom ik er hier over zou melken, zijn er hier op t forum die dat kunnen bevestigen ook los daarvan). Maar dan stak ik er ook wel degelijk behoorlijk wat tijd in.

Van zodra ge "zeker" zijt dat ge op langere termijn winst maakt is t gwn uwe stake een stuk verhogen ook, voor vijf euro per keer op single odds betten ja dan ga de al nen behoorlijk hoge hitrate mogen halen om er echt iets uit te halen.

Blijf verder quasi volledig bij singles (of combineer er eventueel twee-max drie aan odd 2).

Als ge dan de sporten wat volgt dan is het normaal gezien al zeker geen grote verliespost.
 
Terug
Bovenaan