Music meet-up - 16 december '23 - Brussel

Wanneer spreken we af?


  • Totaal aantal stemmers
    6

Kid_C

Cultuur Crew
Crowdfunder FE
Vrienden en vriendinnen, hoog tijd om elkaar nog eens in levende lijve te mogen aanschouwen! Omdat mijn eigen zaterdagen al vol zitten tot begin december heb ik de drie data erna gepakt om uit te kiezen. Ik ga er van uit dat we op deze manier wat meer mensen kunnen mobiliseren. :D

De vorige afspraak was in Gent, maar omdat er niemand buiten Gent is afgekomen vind ik dat we opnieuw daar moeten doen. :unsure: Een andere optie lijkt me Brussel, maar dan moet er daar iemand gids willen spelen.

Vraag is ook of we een activiteit willen doen of dat we zoals de vorige keren op café zullen trekken? Het wilde plan in Gent was om te gaan boulderen. :unsure:
 
Kzal eens polsen, maar kvrees er wel een beetje voor.
Den backstage is trouwens echt niets spectaculair, dan zijn er wel betere zalen :unsure:

Er staan wel nog 2 Midas heritage 2000 tafels in de audiokelder, kunnen in 2 teams wedstrijdje tafels sleuren doen :unsure:
 
Kzal eens polsen, maar kvrees er wel een beetje voor.
Den backstage is trouwens echt niets spectaculair, dan zijn er wel betere zalen :unsure:

Er staan wel nog 2 Midas heritage 2000 tafels in de audiokelder, kunnen in 2 teams wedstrijdje tafels sleuren doen :unsure:
Tour om eens uit te leggen hoe de lichtinstallatie en de technische kant van de zaal werkt? 'Bring your internetforum to work day' :unsure:

Met je kennis kan dat wel tof zijn, hoeft geen uren te duren ofzo. Het is maar een idee. :D
 
Schieten me daar toch een paar ideëen door de kop:

16/12 Film & Muziekquiz te Kortrijk
Teambuilding optie "drumstel" samen rammen
Recreatie shot voor shot van een klassieke videoclip alles inblikken in drie uur
 
Nu ook een permanente listening bar, Japanse stijl, in Gent vanaf dit weekend!

Wat betreft de datum voor een volgende meetup: ik kan me niet echt vastpinnen in december, dus prik maar een datum. Als het uiteindelijk lukt kom ik gaarne opnieuw af.
 
Nu ook een permanente listening bar, Japanse stijl, in Gent vanaf dit weekend!

Wat betreft de datum voor een volgende meetup: ik kan me niet echt vastpinnen in december, dus prik maar een datum. Als het uiteindelijk lukt kom ik gaarne opnieuw af.

Beter dan dit wordt het niet voor een avondje elitair muziek gekeuvel, ik lees vooral obscure muziek en high end audio materiaal. Hang er nog een poster van CRJ op en het zou ons clubhuis kunnen zijn.
 
Beter dan dit wordt het niet voor een avondje elitair muziek gekeuvel, ik lees vooral obscure muziek en high end audio materiaal. Hang er nog een poster van CRJ op en het zou ons clubhuis kunnen zijn.
Ge moogt uw eigen platen meebrengen, dus bij deze huren we heel dat spel af voor een super exclusive CRJ listening party :biglaugh:
 
Is het nu in Brussel te doen of Gent? Dat is mijn niet duidelijk...
Indien Gent is er misschien een kleine kans dat ik kom, al hangt het af van de activiteiten. Muurklimmen o.i.d. is echt niks voor mij en is fysiek ook geen optie. Ik ga liever gewoon rustig iets drinken ergens.
:unsure:

EDIT: ok, niet gelet op de topictitel. Nevermind...
 
Is het nu in Brussel te doen of Gent? Dat is mijn niet duidelijk...
Indien Gent is er misschien een kleine kans dat ik kom, al hangt het af van de activiteiten. Muurklimmen o.i.d. is echt niks voor mij en is fysiek ook geen optie. Ik ga liever gewoon rustig iets drinken ergens.
:unsure:

EDIT: ok, niet gelet op de topictitel. Nevermind...

Ik denk dat de locatie niet 100% vast ligt of wel @Kid_C ?
 
Terug
Bovenaan