Vega
Well-known member
Op ons kantoor gebruiken we het systeem van SD Worx om de afwezigheden (ziektes/vakanties) bij te houden, doch merken we enkel tekortkomingen. Het is niet de bedoeling dat het systeem van SD Worx gebruikt wordt om overzichten te krijgen van welke collega's wanneer afwezig zijn of van thuis uit werken, ook is het niet gemakkelijk om van bvb. 12 collega's telkens de Outlook agenda's te openen om snel te weten of die 12 collega's op kantoor/van thuis werken en of ze er überhaupt zijn die dag.
Momenteel wordt er een Excel in Teams gebruikt om wekelijks een overzicht te krijgen van wie op kantoor is, wie van thuis uit werkt, wie vakantie heeft, ziek is, etc... Dit is echter telkens manueel veel aanpassingen en bijgevolg ook veel fouten.
Zijn er mensen die nog een ander systeem gebruiken? Ik zoek iets wat snel/gemakkelijk werkt en mensen ook zelf gemakkelijk kunnen aanvragen/ingeven zonder dat we op 3 verschillende plekken de afwezigheden dienen bij te houden. Idealiter iets uit het Office pakket of iets waarmee we met Power Automate kunnen spelen/bepaalde processen/meldingen kunnen automatiseren.
Momenteel wordt er een Excel in Teams gebruikt om wekelijks een overzicht te krijgen van wie op kantoor is, wie van thuis uit werkt, wie vakantie heeft, ziek is, etc... Dit is echter telkens manueel veel aanpassingen en bijgevolg ook veel fouten.
Zijn er mensen die nog een ander systeem gebruiken? Ik zoek iets wat snel/gemakkelijk werkt en mensen ook zelf gemakkelijk kunnen aanvragen/ingeven zonder dat we op 3 verschillende plekken de afwezigheden dienen bij te houden. Idealiter iets uit het Office pakket of iets waarmee we met Power Automate kunnen spelen/bepaalde processen/meldingen kunnen automatiseren.