Binnenland Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mediale band. Ook ooit een probleem mee gehad na een stoot tegen mijn knie (was geloof ik knie tegen knie).

Zeer groot gemis. Was zeer belangrijk voor dit Club (zeker voor hun manier van spelen; Thiago werd geregeld gezocht als target man), woog op een verdediging als geen ander en was een aanjager. Zonde dit.

Ze gaan anders moeten spelen want Jutgla kan dit niet (heeft andere kwaliteiten).
 
Ze gaan anders moeten spelen want Jutgla kan dit niet (heeft andere kwaliteiten).
Ga je al direct zien of Haeyen een one-trick pony is of niet.
Jammer dat het in zo'n match moet natuurlijk want als hij nu door de mand valt is het ineens hard.
Langs de andere kant, als hij Club kampioen maakt door op RSCA te gaan winnen zonder zijn topspits moet je ook niet gaan zoeken naar een nieuwe coach voor volgend seizoen.
 
Ze gaan dat echt niet van die ene match laten afhangen hoor.
Ze gaan hem dat uiteraard niet zeggen neen, was ook mijn bedoeling niet.

Gewoon, als je merkt dat hij grandioos door de mand valt omdat Thiago niet meedoet en hij geen idee heeft hoe hij dat moet opvangen is dat wel een ferm teken aan de wand dat hij misschien toch nog niet rijp is om T1 van een topclub te zijn.
Als het hem wel lukt om tactisch flexibel te zijn etc kan je er eens serieus over nadenken.
 
Op Paok was het ook zonder Thiago.
Ik heb er vertrouwen in voor een goeie afloop, doch Anderlecht heeft dit seizoen al veel matchen gewonnen met rukbal, dus je weet maar nooit.
 
Allé, dat riedeltje van doodop zijn dat is toch zever. Je hebt de breedste kern, je hebt geroteerd, itt tot anderlecht vrij hard gespaard gebleven van blessures totnutoe.

Een keer je dat matchritme gewoond bent van 2 matchen per week kan je dat als ploeg wel aan. Zie ook onszelf. Het enige probleem is dat je je taktisch niet fel kan voorbereiden/verbeteren.

Anderlecht heeft dit seizoen geen Europees gespeeld, vind je die dan fysiek zo superieur deze play-offs? Ik niet.

Maar die Sabbe gisteren, wat was dat. Die deed echt he-le-maal niks goed. Wie was het in extra time die die al bij de rode duivels wou 🤣?

Fysiek gewoon frisser zijn, dat is het hem, dat gaat zeker op een gegeven moment doorwegen. Sporters moeten ook af en toe echt rust nemen voor een paar weken en heropbouwen (vb. wielrenners), dat is gewoon nodig om je lichaam iet of wat te resetten.
Hier en daar is wel geroteerd, maar ook niet bijster veel hoor, en wat is roteren als je 3 matchen in een week speelt.
  • Club : 61 matchen in totaal op vandaag
    • 4 extra matchen in de PO's
  • Anderlecht: 41 matchen in totaal op vandaag
    • 0 extra matchen in de PO's
  • Union: 56 matchen in totaal op vandaag
    • 1 extra matchen in de PO's
Dus dit mag allemaal niet meetellen omdat wij zogezegd de breedste kern hebben?
Sabbe is een half seizoen uit geweest, Meijer was ook maar in oktober ofzo terug, Onyedika naar AC, Vetlessen speelt eigenlijk al constant van april 2023 want in Noorwegen begint de competitie daar pas dan, en heeft dus zelfs geen rust gehad, ...

Ik ga hier nu niet doen dat we hierdoor de titel zouden verliezen, maar het feit dat je respectievelijk 20 matchen en 5 matchen extra gespeeld heb op een seizoen, én daarbij nog eens 4 & 3 extra matchen in de belangrijkste paar weken van de competitie tov je twee belangrijkste concurrenten om de titel waardoor je minder fris voor de dag komt dan de andere twee is toch echt niet uit de lucht gegrepen vind ik.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat we door die duts van een Deila amper matchen op het gemak konden uitspelen, in tegendeel, we moesten knokken tot de laatste seconde om dan zelfs nog het deksel op de neus te krijgen :laugh:
 
kaka

Igor Thiago viel geblesseerd uit in de wedstrijd tegen Union. Verder onderzoek bracht een letsel aan de mediale band naar boven. De Braziliaanse aanvaller zal de komende dagen nog verdere onderzoeken ondergaan, maar hij wordt dit seizoen niet meer terug in de selectie verwacht.
Volgend seizoen wel of wat? 🤣

Doodzonde dat het op deze manier moet eindigen voor hem bij Brugge.
 
Volgend seizoen wel of wat? 🤣

Doodzonde dat het op deze manier moet eindigen voor hem bij Brugge.
Ik zag het ook staan in de communicatie, maar het eerste waar ik aan dacht was van, mss is er een afspraak om hem nog een jaar uit te lenen aan Club? :unsure:
 
Fysiek gewoon frisser zijn, dat is het hem, dat gaat zeker op een gegeven moment doorwegen. Sporters moeten ook af en toe echt rust nemen voor een paar weken en heropbouwen (vb. wielrenners), dat is gewoon nodig om je lichaam iet of wat te resetten.
Hier en daar is wel geroteerd, maar ook niet bijster veel hoor, en wat is roteren als je 3 matchen in een week speelt.
  • Club : 61 matchen in totaal op vandaag
    • 4 extra matchen in de PO's
  • Anderlecht: 41 matchen in totaal op vandaag
    • 0 extra matchen in de PO's
  • Union: 56 matchen in totaal op vandaag
    • 1 extra matchen in de PO's
Dus dit mag allemaal niet meetellen omdat wij zogezegd de breedste kern hebben?
Sabbe is een half seizoen uit geweest, Meijer was ook maar in oktober ofzo terug, Onyedika naar AC, Vetlessen speelt eigenlijk al constant van april 2023 want in Noorwegen begint de competitie daar pas dan, en heeft dus zelfs geen rust gehad, ...

Ik ga hier nu niet doen dat we hierdoor de titel zouden verliezen, maar het feit dat je respectievelijk 20 matchen en 5 matchen extra gespeeld heb op een seizoen, én daarbij nog eens 4 & 3 extra matchen in de belangrijkste paar weken van de competitie tov je twee belangrijkste concurrenten om de titel waardoor je minder fris voor de dag komt dan de andere twee is toch echt niet uit de lucht gegrepen vind ik.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat we door die duts van een Deila amper matchen op het gemak konden uitspelen, in tegendeel, we moesten knokken tot de laatste seconde om dan zelfs nog het deksel op de neus te krijgen :laugh:
Ik begrijp je wel maar daartegenover staat ook de halvering waar Club 10 punten cadeau heeft gekregen. Zonder dat zat de titel er niet eens in. Ik vind het allemaal dubbel.
 
Ik begrijp je wel maar daartegenover staat ook de halvering waar Club 10 punten cadeau heeft gekregen. Zonder dat zat de titel er niet eens in. Ik vind het allemaal dubbel.
Tegenover? Dat staat daar helemaal los van toch?

Uiteraard is die halvering belachelijk, en artificieel, maar een sterke PO's met hier en daar wat geluk, én het falen van de concurrenten heeft er voor gezorgd dat we nog zo dicht komen. Wat dat met onze frisheid te maken heeft, dunno :wtf:
 
Fysiek gewoon frisser zijn, dat is het hem, dat gaat zeker op een gegeven moment doorwegen. Sporters moeten ook af en toe echt rust nemen voor een paar weken en heropbouwen (vb. wielrenners), dat is gewoon nodig om je lichaam iet of wat te resetten.
Hier en daar is wel geroteerd, maar ook niet bijster veel hoor, en wat is roteren als je 3 matchen in een week speelt.
  • Club : 61 matchen in totaal op vandaag
    • 4 extra matchen in de PO's
  • Anderlecht: 41 matchen in totaal op vandaag
    • 0 extra matchen in de PO's
  • Union: 56 matchen in totaal op vandaag
    • 1 extra matchen in de PO's
Dus dit mag allemaal niet meetellen omdat wij zogezegd de breedste kern hebben?
Sabbe is een half seizoen uit geweest, Meijer was ook maar in oktober ofzo terug, Onyedika naar AC, Vetlessen speelt eigenlijk al constant van april 2023 want in Noorwegen begint de competitie daar pas dan, en heeft dus zelfs geen rust gehad, ...

Ik ga hier nu niet doen dat we hierdoor de titel zouden verliezen, maar het feit dat je respectievelijk 20 matchen en 5 matchen extra gespeeld heb op een seizoen, én daarbij nog eens 4 & 3 extra matchen in de belangrijkste paar weken van de competitie tov je twee belangrijkste concurrenten om de titel waardoor je minder fris voor de dag komt dan de andere twee is toch echt niet uit de lucht gegrepen vind ik.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat we door die duts van een Deila amper matchen op het gemak konden uitspelen, in tegendeel, we moesten knokken tot de laatste seconde om dan zelfs nog het deksel op de neus te krijgen :laugh:
Dus tov 3 extra matchen (in juli en augustus vorig jaar, die kan je toch echt niet nu gaan meetellen) tegen PAOK en Fiorentina zijn redenen om niet fris te zijn?

Jullie hebben een kern van 30 man, wij 20 volwaardige kernspelers. Kom op hé man.

https://salarysport.com/nl/football/belgian-pro-league/club-brugge/

Pittig detail. Volgens deze website spileers met een jaarsalaris van 66.000€, tov Boyata met 2.995.000€ echt wel geschift.
 
Tegenover? Dat staat daar helemaal los van toch?

Uiteraard is die halvering belachelijk, en artificieel, maar een sterke PO's met hier en daar wat geluk, én het falen van de concurrenten heeft er voor gezorgd dat we nog zo dicht komen. Wat dat met onze frisheid te maken heeft, dunno :wtf:
Ik zeg toch dat ik je begrijp maar de frisheid is net een extra factor, zoals ook de puntenhalvering er eentje is. Als Brugge een maand vroeger stopt met Deila staan ze nu waarschijnlijk 10 punten los. Ondanks de frisheid

Anderlecht heeft het minste aantal matchen gespeeld maar nu toch de ene na de andere blessure. Dus het zegt ook niet altijd alles.
 
Had een tweet zien voorbijkomen moesten de punten niet gehalveerd zijn maar kan hem niet meer vinden :p
Union 78
RSCA 77
Brugge 71
Cercle 59
Genk 57
Antwerp 55

vrij halucinant feitelijk :p
 
Had een tweet zien voorbijkomen moesten de punten niet gehalveerd zijn maar kan hem niet meer vinden :p
Union 78
RSCA 77
Brugge 71
Cercle 59
Genk 57
Antwerp 55

vrij halucinant feitelijk :p
De halvering zal wel weggaan, ze hebben eindelijk gezien dat dit op niks trekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
201K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan