Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Vetlesen verdient altijd geel daar. Het is puur doelbewust spelbederf. Of hij zich moet schamen? Kom nou, het is irritant spelbederf, maar verder nu ook niet zoveel erger dan andere varianten. Wel zonder twijfel geel ja, dat zeker.

Zouden inderdaad de scheids wel eens mogen confronteren met de vraag waarom hij geen geel geeft. Hier kan geen juist antwoord op bestaan.
 
Meer dan dom tijd rekken was het niet, moest gewoon geel krijgen kous af. Want hij stond er heel snel weer op als de scheids kwam.
 
Amai, zware blessure voor Meijer ('meerdere maanden')
Toch heel jammer voor zo’n jongen die vorig jaar al een zware blessure opliep. Zou wel eens een mooie transfer kunnen gemaakt hebben deze zomer, maar dat valt nu weg.

Die zal sowieso gemist worden bij Club
 
Om eerlijk te zijn haalde hij dit seizoen te weinig zijn nivea. Af en toe een goeie match maar te vaak veel fouten.
 
Gaat het eigenlijk om kruisband/meniscus?

Vond het sowieso al apart dan dat hij nog even verder speelde.
 
Gaat het eigenlijk om kruisband/meniscus?

Vond het sowieso al apart dan dat hij nog even verder speelde.
Meniscus is geen maanden letsel. Daarmee sta je na een week of 6 wel terug op het veld. Ik heb daar nu zelf ook een scheur in sinds een paar weken. Zal eerder kruisbanden of ligamenten diep in de knie zijn denk.
 
Om eerlijk te zijn haalde hij dit seizoen te weinig zijn nivea. Af en toe een goeie match maar te vaak veel fouten.
Ik heb nooit begrepen waarom Deila plots de Cuyper eruit haalde voor Meijer. De Cuyper was op dat moment gewoon één van onze beste spelers en Meijer heeft idd nooit het niveau gehaald van vorig seizoen, mss de laatste weken daar gelaten.

Ik vind Meijer best ok, maar ook niet uitzonderlijk goed ofzo.
 
De wandelgang-geruchten rond Vrancken en Gent beginnen nu ook in de pers op te duiken. Benieuwd hoe dat gaat gaan. Maar de kans dat Vrancken volgend seizoen nog coach is in Genk, lijkt zeer klein. Muslic of Fink mag hem altijd komen vervangen. Zolang het alleszins Hasi maar niet is.D e natte droom van enkele bestuurslui sinds jaren.

Kan overigens wel eens tof worden als we barrages zouden spelen tegen Gent.
 
De wandelgang-geruchten rond Vrancken en Gent beginnen nu ook in de pers op te duiken. Benieuwd hoe dat gaat gaan. Maar de kans dat Vrancken volgend seizoen nog coach is in Genk, lijkt zeer klein. Muslic of Fink mag hem altijd komen vervangen. Zolang het alleszins Hasi maar niet is.D e natte droom van enkele bestuurslui sinds jaren.

Kan overigens wel eens tof worden als we barrages zouden spelen tegen Gent.
Denk dat het verhaal van Vrancken bij Genk ook op is?
 
Blijkbaar verdient Schmeichel 'maar' 250k dit seizoen? Is toch super weinig gezien zijn status? Dat was dan een vriendendienst voor Fredberg/Riemer neem ik aan. Kan gerust voor een veelvoud daarvan in de Premier League of in de Championship op de bank gaan zitten.
 
Was al gezegd dat hij voor een lager loon bij Anderlecht tekende omdat hij daar speelkansen zou krijgen voor een eventuele nationale selectie.
 
Denk dat het verhaal van Vrancken bij Genk ook op is?

Daar lijkt het wel op. Tactisch geen meesterbrein en ik stoor me aan hoe moeilijk hij het heeft om een verdedigende organisatie op poten te stellen. Maar aan de andere kant is hij al twee jaar lang gewoon constant de beste spelers aan het verliezen. Een maand na zijn eerste competitiebegin was hij Dessers, Bongonda en Ito kwijt. In de winter raakt hij Onuachu kwijt. Afgelopen zomer was het Tresor en deze winter Munoz en Paintsil. En echte toppers zijn er niet in de plaats van die spelers gekomen. Potentieel zeker en vast, maar die gast raakt op anderhalf jaar 75 goals kwijt ofzo die vervangen worden door een 15/20 goals. En toch doen we nu nog mee voor Europees en halen we vorig jaar zo bijna als mogelijk is de titel. En dat zegt ook wel iets.

Ik vind hem alleszins een goede match voor onze club, al zie ik zijn tekortkomingen ook. Maar ons transferbeleid is ook een grote tekortkoming dus vind het toch jammer als die zou gaan. En daar wil ik dan wel een potentiele toptrainer als Muslic of Fink tegenover zie staan. Een Fink zou nu nog niet zo happig zijn (en neemt sowieso waar hij gaat Smets mee gaat de ronde), maar dat heeft blijkbaar veel te maken met dat hij op de Brugse lijst zou staan. Ik zie ons nog afkomen met "degene die het niet wordt in Brugge" 😅

Eén ding alleszins zeker: Ik heb één jaar geen abo gehad en ben losse matchen gaan kijken gezien ik met de kleine thuis toch teveel zou missen. Normaal was de planning om komende winter rond haar 2de verjaardag terug een abo op te pikken. Maar als ze durven afkomen met Hasi gaat dat plan toch de koelkast in.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan