Groot Het grote Zwam spel!

recipe4hate

Well-known member
Crowdfunder FE
Terug van weggeweest!
Super-deluxe-zwam-tam-tam!

Alleen...

Ik weet niet meer hoe het nu ook weer ging.
Hoeveel kaarten moest iedereen trekken?
En wat gebeurde er weer wanneer je dubbel 6 gooide?

Ah fuck it, ik verzin wel iets! Vertel jij maar wat je wil bereiken en wat je ervoor moet doen met de kaarten, jouw pionnen of de dobbelstenen. Dan zal ik wel uitleggen wat er gebeurt.
 
Ik gooi en 2 en een 8 met mijn 6-zijdige dobbelstenen.

Hate4Recipe passeert langs start, krijgt 250 pindanoten van de bank, maar landt op de Antwerpse zoo, waar hij door een zwerm kapucijnaapjes beroofd wordt van zijn noten en dan ook nog eens in zijn hol gesjot werd door de leider: big bongo bongo.

Beurt overslaan dan maar?
 
Ik gooi blindelings met de twee dobbelstenen, kom uit op dubbel 5. Is samen 10, als ik de spelregels goed heb begrepen mag ik nu dus een kaart trekken. Ik trek de harten koning. Was dit twee vakjes zigzag of drie en een half vakje naar boven?

Ik hoop in ieder geval uit te komen op vrij parkeren want mijn auto staat al vier rondes gewoon in het stadspark.
 
Ronde tweeee, roulez roulez!

Ik trek een kaart van de onnozele mannekes stapel en trek natuurlijk de Krikke kaart!
Aangezien Krikke zwammer-extraodinaire is, krijg ik een +1 bonus gedurende gans het spel op flauwe uitspraken en een -1 op ban-time als gevolg daarvan.

Goeie beurt, denk ik bij mezelf, want in mijn hand heb ik ook nog 2 Lavake's kaarten en een glinsterende, naakte JF (maar die hou ik voor mezelf).
 
Steek aub 2 euro in de machine om opnieuw te spelen.
Ik steek 2 euro in de automaat en duw op de knop, maar er gebeurt niets. De halverantwoordelijke komt kijken en haalt een duidelijke fake Pikachu knuffel (made in Zwam) er uit als troostprijs. Hij geeft me ook nog 3 roze jetons en 5 speelkaarten van Yu-Gi-Oh. Ga maar terug naar start mompelt hij.
 
Ja duh, tis dan ook geen automatische automaat. Ge moet uwe vinger in de gleuf steken tot het *ding* zegt.

Ik kan bevestigen, noch ontkrachten dat die pikachus van zwam komen.
Maar laat ons zeggen dat ons illegaal kinder-naai-atelier niet alleen Nike schoentjes levert.
 
Ronde tweeee, roulez roulez!

Ik trek een kaart van de onnozele mannekes stapel en trek natuurlijk de Krikke kaart!
Aangezien Krikke zwammer-extraodinaire is, krijg ik een +1 bonus gedurende gans het spel op flauwe uitspraken en een -1 op ban-time als gevolg daarvan.

Goeie beurt, denk ik bij mezelf, want in mijn hand heb ik ook nog 2 Lavake's kaarten en een glinsterende, naakte JF (maar die hou ik voor mezelf).
Hahaaaa krr krrrkkr
 
Ja duh, tis dan ook geen automatische automaat. Ge moet uwe vinger in de gleuf steken tot het *ding* zegt.

Ik kan bevestigen, noch ontkrachten dat die pikachus van zwam komen.
Maar laat ons zeggen dat ons illegaal kinder-naai-atelier niet alleen Nike schoentjes levert.
Ik heb de uitleg verkeerd begrepen en heb mijn “ding” in de “gleuf” gestoken.
Opeens heb ik wel oneindig veel levens in de automaat en sta hier al met 30 Pikachus. Help?
 
🤣🤣
Ronde tweeee, roulez roulez!

Ik trek een kaart van de onnozele mannekes stapel en trek natuurlijk de Krikke kaart!
Aangezien Krikke zwammer-extraodinaire is, krijg ik een +1 bonus gedurende gans het spel op flauwe uitspraken en een -1 op ban-time als gevolg daarvan.

Goeie beurt, denk ik bij mezelf, want in mijn hand heb ik ook nog 2 Lavake's kaarten en een glinsterende, naakte JF (maar die hou ik voor mezelf).
🤣🤣🤣
 
Een nieuwe week, nieuwe kansen!
Iedereen terug naar start, alle bordjes leegmaken en rechtstaan!
We gaan de muziek opzetten en als die stopt, ruilen jullie van gezin met de speler wiens plek jullie hebben ingenomen.
Hopelijk heeft jullie voorganger een leuke thuis en lekkere partner, want jullie zullen er tot na Kerst verblijven!

TING TING TING 🎶goeiemorgen morgen, goeiedaaaaaaag🎶
 
Terug
Bovenaan