Het grote stoner & doomtopic

Ik zie net dat er morgen een nieuwe Pallbearer uitkomt! :woohoo:
Ik ben grote fan van hun eerste 2 albums, maar alles daarna kan mij toch minder bekoren. Deze nieuwe kan me ook niet onmiddellijk overtuigen, al vind ik hem ook niet slecht precies. Ik ga hem nog een paar luisterbeurten moeten geven denk ik.
 
Ik ben Graveyard wat aan het verkennen en dacht dat het niet zo mijn ding was, maar nu luister ik naar Hisingen Blues en dat is toch duidelijk meer mijn ding!
 

Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.
 

Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.
Is het niet te metalcore? Ik twijfel om te luisteren. :unsure:
 
I dig it. Op basis van de reviews was ik ook wat skeptisch, maar tis zeker geen plat gedoe zoals Bring Me The Horizon. Zoals gezegd, ik vind het eerder aanleunen bij Converge, Botch en de Deathwish-stal
 
I dig it. Op basis van de reviews was ik ook wat skeptisch, maar tis zeker geen plat gedoe zoals Bring Me The Horizon. Zoals gezegd, ik vind het eerder aanleunen bij Converge, Botch en de Deathwish-stal
Alright, ik duik erin!
 

Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.
Net mijn bureau afgebroken.

Approved.
 

Dat deze klepper nog nergens is gepasseerd! Beetje onzeker in welke thread deze te plaatsen gezien het zeker geen Stoner/Doom is maar eerder metallic hardcore in Converge stijl.. Maar de harde kern hier lijkt me wel deel van het doelpubliek van deze plaat.
Oef, na 1 nummer alweer afgezet, echt mijn ding niet. Maar Converge vind ik ook maar niets, dus misschien niet echt een verrassing :unsure:
 
Oef, na 1 nummer alweer afgezet, echt mijn ding niet. Maar Converge vind ik ook maar niets, dus misschien niet echt een verrassing :unsure:
Ik durfde het zelfs niet opzetten... Denk ook dat dit niets voor mij zal zijn. En dat het beter zou zijn dan Bring me The Horizon wil nu ook niet bepaald veel zeggen imo...
 
Terug
Bovenaan