Het grote slowchat topic

Een luide en welgemeende "wuk?" zal uw deel zijn. En hoongelach, veel hoongelach. Waarna de friturist uit compassie nog een schuimspaan frieten over uw bakske zal uitstorten.
Een West-Vlaming het woord hoongelach horen uitspreken het staat toch redelijk hoog op de bucketlist moet ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Heb zo een kanaal da'k volg op youbute van TheCrewChef, een trezemie die kookt op yachtcharters.

Altijd geweldig om zien, lange dagen en zo maar ik haal er wel wat menutips uit (eat like the filthy rich :laugh: )

Nu is er een video hoe ze gaat shoppen voor een transatlantic crossing van Florida naar de middellandse zee.
Ik zou al stress krijgen, ge kunt dus halverwege niet rap naar den delhaize voor rap nog iets te gaan halen da je vergeten bent :laugh:
 
Ik heb selby nog gezien kanten van lier toen ie echt nog aan de deur kwam piepen op een BK... Allereerste performances in het milieu, nu al WK etc. en nu denkt ie aan zijn pensioen, dat is toch ook al enkele jaren geleden me dunkt...

Was nog met Michaela Tabb als referee, voor de kenners... Oh my, die mag mijn setje ballen tijdens een match wel goed komen leggen hoor... any day of the week :love:..

Die kwam op een paar meter van ons zitten bij de lunch op één of ander terrasje buiten, wat een babe...
Toen die in uw buurt zat waarschijnlijk altijd blue ball gecalled.
 
Dat is waar. Relaties zijn voor mietjes. Echte venten werken vergaderen zich dood.

438092931_847706057395473_2774303819795569047_n.jpg
 
Wat een dag. Vanmiddag simpele BBQ gedaan. Voor een 1-armige best wel geslaagd. Niets anders gemaakt dan Guga-style burgers. Vanavond nog eens in gang steken voor steaks. Schone vettige ribeye van 700g. Ondertussen in de zon La Chouffe hun omzet doen stijgen.
Als ge morgen een rode mr. Proper met overgewicht tegenkomt, dan is t ik.
Ik wist niet dat de sossen een mr proper hadden.
 
Terug
Bovenaan