Het grote 'ik kom in de gazet en poseer met het voorwerp' - topic

Na 5 seconden googlen kom ik op bigshoes.com terecht, waar je een massa schoenen hebt tot maat 50 en meer. Met 48,5 ben je daar een lilliputter.
Bij volwassenen is het officieel record maat 75 (Robert Wadlow), dat is dus bijna het dubbele.
Dus 48,5 is dan inderdaad 'niks' speciaal. :)
 


Kijk een wat een monsterboete.
 


Kijk een wat een monsterboete.
'iets norser kijken meneer'
 
Bij volwassenen is het officieel record maat 75 (Robert Wadlow), dat is dus bijna het dubbele.
Dus 48,5 is dan inderdaad 'niks' speciaal. :)
Dik anderhalve keer zal ook wel volstaan.

Ik heb lange tijd Nikes in maat 48,5 gehad. Dat bestaat gewoon. Nee, je hebt dat niet in alle modellen, maar er is keuze genoeg. Dit is gewoon een schreeuw om aandacht van die moeder.
 
die foto heeft zo'n verkeerde vibes :p


Uitbater Dirk Van den Berghe van reisboekhandel Alta Via
Antwerpse winkel blijft fysieke wandelkaarten uitbrengen: "Ze hebben troeven die digitale kaarten niet hebben"
Ik ben redelijk laat met deze reactie, maar dat is echt een geweldige mens, met een geweldige winkel, die je ongelofelijk gaat helpen als je op zoek bent naar een kaart of gids. Dat wou ik gewoon even zeggen. :)
 
Porsche in parking
Stukje marmer

Toch weer zo twee artikels dat je u in godsnaam afvraagt waarom die mensen voor zoiets naar de pers stappen.

Ik wou die Porsche ook komen posten :)

1702634609576.png
 


Kijk een wat een monsterboete.
och dat is die kerel dat al sinds 2016 elk jaar met plezier 10.000€ boete betaalde, en pas in actie is geschoten toen de boete ineens (een pak wel) hoger werd.

geen medelijden mee hoor.
 
Fantastisch topic. Ik kom vaak zulke artikels tegen. Vaak is het lokaal nieuws dat interessant is in tekstvorm maar op een website is een foto nodig en je krijgt dan hilarisch resultaat.

Voor nieuwjaar heb ik dit, in gepast thema:
694


Deze zal niemand hebben. Het raadsel is waarom er geen betere foto te nemen was die de situatie beter kon schetsen:
694

 
Laatst bewerkt:
Nog maar eens een goed voorbeeld waarom je beter "je rijkdom" niet te veel etaleert op het internet.

Bericht 2021

Bericht 2024
 
Terug
Bovenaan