Herinneringen 9legacy

zwarten

Well-known member
44 binnen een paar weken.
Het leven als 40er gaat me beter af als 30er. (Emotioneel en financieel) Mijn echtscheiding eind de jaren 20, begin de jaren 30 zal daar de grootste reden voor geweest zijn. Je moest toen nog 2 jaar getrouwd zijn voor je mocht scheiden.. niet fun als ze na 3 maand al weg is :| haar dan nog moeten uitkopen uit het huis en de veeeeel te zware lening alleen dragen. Geen leuke jaren toen. Veel van bijgeleerd.
Als er één persoon is die ik haat is het die wel :mad:
 
Als er één persoon is die ik haat is het die wel :mad:
Da's nu ook weer ni nodig hé bro ;)

Alles gebeurt met een reden in het leven, zonder mijn scheiding zou ik nooit zo zwaar op de lappen zijn geweest als toen en was ik mijn huidige madam nooit tegengekomen, en dan had gij mss geen petekindjes gehad :D

Maar feit blijft wel dat ik diep gezeten heb toen.
 
Ik had ook nog niet door dat witten nu zwarten is :p .

Laat staan dat er hier broers zaten :D
 
Mijn eerste Nick was allahmcbeal. Woordspelling op female lawyer serietje half de nineties.
maar toen mocht zulke namen nog. Nu niet meer
 
als ge zou opletten zou ge ze zelfs +- weten wonen!

ook niet echt veilig wat mensen allemaal online zetten hé :censored:
Jaren terug, toen ik ook vooral lurkte, werd er eens in een thread zo'n vraag gesteld "wat weten jullie over bepaalde posters". Ik dacht dat sommigen daar toch wel verschoten van wat anderen uit hun geheugen konden opdiepen.
 
Jaren terug, toen ik ook vooral lurkte, werd er eens in een thread zo'n vraag gesteld "wat weten jullie over bepaalde posters". Ik dacht dat sommigen daar toch wel verschoten van wat anderen uit hun geheugen konden opdiepen.
Awel dat zou ik eens een interessant topic vinden!
Ik denk dat ik relatief weinig persoonlijke info vermeld. Maar het is ook mogelijk is dat sommigen in 3 google stappen aan mijn deur staan.
 
Goh ik denk dat hier veel broers zitten. Of denk je dat het allemaal enige kinderen zijn hier?

*badum tsss*

ok
En als we teruggaan naar de tijd van onze overoveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroverovergrootvader genghis khan zijn we allemaal een beetje familie van mekaar.
 
ik moet zeggen dat ik op 9lives veel voorzichtiger was met het delen van info dan hier. Hier 2 seconde zoeken en ge weet mijn echte naam. Op 9lives heb ik jaren gezeten en buiten degene waar ik deals mee heb gedaan, denk ik niet dat iemand m`n echte naam kon achterhalen.
 
Terug
Bovenaan