Gênante situaties

vanmorgen de buitenzijde van onze badkamer raam aant wassen, was nog licht aan het schemeren,
opeens zie ik mijn buurvrouw naakt in haar boven gang lopen,

die had wellicht niet gedacht dat ik vandaag thuis was (mijn lichten branden niet in mijn badkamer), maar opeens keek ze toch mijn richting uit.

om het nog genanter te maken, ik had toevallig gisteren avond een kerst kaartje in haar brievenbus gestoken die ze vanmorgen wellicht zal vinden.
hopelijk denkt ze niet dat haar naakte lichaam de aanleiding was om een kerstkaartje te sturen.
Zolang het deze niet is, zal het wel meevallen zeker.

5189.jpg
 
Vrouwen komen trouwens altijd beter weg met een wardrobe malfunction. De string die komt piepen als een vrouw haar bukt is over het algemeen esthetisch een betere optie als de ontluikende spaarpot van de voorover bukkende loodgieter :)
Ik vermoed dat gij onder "vrouwen" 1 type vrouw bedoelt met enkele zeer specifieke wardrobe malfunctions want ik ben daar nog niet zo zeker van
 
vanmorgen de buitenzijde van onze badkamer raam aant wassen, was nog licht aan het schemeren,
opeens zie ik mijn buurvrouw naakt in haar boven gang lopen,

die had wellicht niet gedacht dat ik vandaag thuis was (mijn lichten branden niet in mijn badkamer), maar opeens keek ze toch mijn richting uit.

om het nog genanter te maken, ik had toevallig gisteren avond een kerst kaartje in haar brievenbus gestoken die ze vanmorgen wellicht zal vinden.
hopelijk denkt ze niet dat haar naakte lichaam de aanleiding was om een kerstkaartje te sturen.
Toch vriendelijk uw hand opgestoken hoop ik?
 
Het nieuwe jaar is voor mij alleszins begonnen met een gigagrote knaller van formaat.
Op oudejaarsavond waren we uitgenodigd door één van mijn man zijn beste vrienden.
Kerel heeft een nieuwe restaurant geopend en wij mochten (samen met nog een paar andere koppeltjes) het menu uittesten.
Dus ja ik helemaal opgesmukt, ingepakt in een glitterjurkje, hakjes écht alles erop en eraan en mijn highlighter blonk harder dan alle kerstballen samen.

Er waren ook oesters maar ik was vergeten dat mijn darmen niet zo gelukkig worden van oesters. Ik heb echt genoten van het eten en dus ook van één glibberige oester. 1tje maar hè.
Een paar uur later voelde ik mijn darmen in opstand komen maar ondertussen was het al na 23u dus gingen we boven (soort van woon/leefruimte) om daar na te genieten.

Juist op het moment dat iedereen stil was ging er een afschuwelijk, luide grom (gggrrrrrr) af in mijn buik waar maar geen eind aan kwam. Duurde eindeloos lang en was keiluid. 😭 Iedereen keek elkaar aan van wtf...
Het leek alsof er iemand een oude, verroeste poort van een kerk open deed.
Ik probeerde nog mijn adem in de houden in de hoop dat het zou stoppen, ik flauw ging vallen of gewoon zou sterven maar het hielp niets. 😭
Mijn man keek alweer met een groot en een klein oog en toen was het bijna tijd om naar huis te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het nieuwe jaar is voor mij alleszins begonnen met een gigagrote knaller van formaat.
Op oudejaarsavond waren we uitgenodigd door één van mijn man zijn beste vrienden.
Kerel heeft een nieuwe restaurant geopend en wij mochten (samen met nog een paar andere koppeltjes) het menu uittesten.
Dus ja ik helemaal opgesmukt, ingepakt in een glitterjurkje, hakjes écht alles erop en eraan en mijn highlighter blonk harder dan alle kerstballen samen.

Er waren ook oesters maar ik was vergeten dat mijn darmen niet zo gelukkig worden van oesters. Ik heb echt genoten van het eten en dus ook van één glibberige oester. 1tje maar hè.
Een paar uur later voelde ik mijn darmen in opstand komen maar ondertussen was het al na 23u dus gingen we boven (soort van woon/leefruimte) om daar na te genieten.

Juist op het moment dat iedereen stil was ging er een afschuwelijk, luide grom (gggrrrrrr) af in mijn buik waar maar geen eind aan kwam. Duurde eindeloos lang en was keiluid. 😭 Iedereen keek elkaar aan van wtf...
Het leek alsof er iemand een oude, verroeste poort van een kerk open deed.
Ik probeerde nog mijn adem in de houden in de hoop dat het zou stoppen, ik flauw ging vallen of gewoon zou sterven maar het hielp niets. 😭
Mijn man keek alweer met een groot en een klein oog en toen was het bijna tijd om naar huis te gaan.

Je zegt gewoon dat je de pailletten van je jurk niet geolied hebt.
 
Het nieuwe jaar is voor mij alleszins begonnen met een gigagrote knaller van formaat.
Op oudejaarsavond waren we uitgenodigd door één van mijn man zijn beste vrienden.
Kerel heeft een nieuwe restaurant geopend en wij mochten (samen met nog een paar andere koppeltjes) het menu uittesten.
Dus ja ik helemaal opgesmukt, ingepakt in een glitterjurkje, hakjes écht alles erop en eraan en mijn highlighter blonk harder dan alle kerstballen samen.

Er waren ook oesters maar ik was vergeten dat mijn darmen niet zo gelukkig worden van oesters. Ik heb echt genoten van het eten en dus ook van één glibberige oester. 1tje maar hè.
Een paar uur later voelde ik mijn darmen in opstand komen maar ondertussen was het al na 23u dus gingen we boven (soort van woon/leefruimte) om daar na te genieten.

Juist op het moment dat iedereen stil was ging er een afschuwelijk, luide grom (gggrrrrrr) af in mijn buik waar maar geen eind aan kwam. Duurde eindeloos lang en was keiluid. 😭 Iedereen keek elkaar aan van wtf...
Het leek alsof er iemand een oude, verroeste poort van een kerk open deed.
Ik probeerde nog mijn adem in de houden in de hoop dat het zou stoppen, ik flauw ging vallen of gewoon zou sterven maar het hielp niets. 😭
Mijn man keek alweer met een groot en een klein oog en toen was het bijna tijd om naar huis te gaan.
Doeme. Ik had toch een situatie uit Dumb & Dumber verwacht.

Dus als je volgende keer een leuker verhaal wil eet je best wat meer oesters.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Waarom denk je dat de echtgenoot besloot om naar huis te gaan? Waarschijnlijk niet om haar eens te "oliën"! 🙈

Haha nee na een buscopan was het snel opgelost want uiteindelijk geeft het ook niets meer dan een indrukwekkend klankspel. Ook al had ik er meer gegeten.
Nee een heftige lachbui, een pilletje en een flinke onderhoudsbeurt was alles weer oké. :shy:
 
Ik moet spontaan terug denken aan een situatie uit 2011 of 2012. Na een nachtje Gentse Feesten toen blijven crashen bij een goede vriendin van mijn toenmalige vriend ergens op de buiten rond Drongen. (Eigenlijk zelf geen idee meer hoe we daar zijn geraakt).

Word ik daar rond de middag wakker met een zware kater in een kamer die al een halve sauna was door de inschijnende zon.

Bleek dat er een familiebbq die middag gepland stond bij die vriendin. Dus ik hoor van buiten uit de tuin plots iedereen heel enthousiast 'aaaah oma'ken is daar si!' 'oe ist nog'? Met bijhorende repliek van oma en een mannenstem waarvan ik dacht dat het van opa kwam.

Dus ik mijn kleren aan (mijn ex was toen ook al wakker en zat buiten bij de gehele kliek) en ben dan sowieso toen nog half dronken de 'sociale homo' gaan uithangen bij die familie en ze gaan begroeten en bedanken dat we er mochten overnachten en eten etc.

Toen ik bij oma kwam ging mijn 'sociale homo'-level bij wijze van naar niveau 100, omdat ik toch altijd zo goed in de markt lig bij die mensen...

Begin ik daar veel te luid tegen dat mens te vragen 'aaah dus jij bent dus oma van x?', 'Hoe ist met u?' 'Zeg heeft uw ventje hem verstopt misschien want heb hem daarnet nog gehoord?'...

Plots bemerk in algemene stilte rondom mij en begint dat arme mens daar te snotteren op om mij dan vervolgens te melden dat haar man drie weken er voor was overleden...

Toen kon ik toch ook even door de grond zakken van schaamte...😅
 
Ik had verwacht dat het een spetterende sollicitatie ging zijn maar dan op een andere manier :unsure:

Teruggedraaid en afgebeld. Ni mijne stijl, mja.
 
Mijn meest genante moment ooit moet een jaar of 6 geleden geweest zijn. Ik was toen 16 en de middagpauze was gedaan dus stap ik naar mijn les. Onderweg houd die van Nederlands mij tegen: bleek dat er een eerstejaartje met haar haar tussen de ritssluiting van mijn boekentas was geraakt en heb die de halve gang meegesleurd, en ik had dat niet door. Op het moment dat ik werd tegengehouden wist ik van niks dus draaide ik mij om waarop dat kind tegen de muur werd geslingerd. Op dat moment kwamen ook mijn maten aangelopen die daar dan stonden met de slappe lach dus ik kon ook niet meer toen

Toen ze eindelijk los was vroeg die van Nederlands of dat mijn manier van meisjes versieren was waarop ik antwoorde 'dat ik wel haar aandacht had'
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan