Uitdaging Fotografie - Hall Of Fame - Week 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

Strijkijzer

Event Crew
hof_19.jpg

Na overleg met mijn collega @Tanuki_ hebben we besloten om de foto challenges te laten varen en een concept op te zetten waarbij de drempel om mee te doen wat lager ligt.

Het is eigenlijk vrij simpel. Elke week kan je een foto inzenden voor de Hall Of Fame. Hier is geen thema aan verbonden, gewoon de leukste foto die je gemaakt of bewerkt hebt die week. Foto hoeft ook niet perse in die week gemaakt te zijn. Je kan deze ook gewoon meteen hier posten. Er kan ook meteen feedback gegeven worden. Het idee is om een foto te tonen waar je zelf erg blij mee bent.

Wel een foto hier uploaden (via beyondgaming of imgbb ofzo), geen instagramlinks e.d., want dat kan niet iedereen zien en is een gedoe voor dan in een stemtopic te plaatsen op het einde van de maand.

Vind je een foto leuk en zou je deze graag in de maandelijkse Hall OF Fame topic zien verschijnen? Geef deze dan een ":love2:"!

Een regel: geen zware foto manipulaties! Daar kan je best een eigen topic voor openen.

Voor deze week heb je dus weer tot zondagavond om iets in te zenden!
 
Prachtig! Wat waren de instellingen op je camera/lens als ik vragen mag?
deze is met men sony a7iv gemaakt met daarop de helios 44m (vintage 58mm lens)
Die lens is enkel manueel te bedienen dus veel van de settings kan ik niet terug vinden. iso200 en shutterspeed 1/100
diafragma weet ik zo meteen niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan