FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?


  • Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .

Ferrari's "blauwe" SF-24.
 
Typisch Ferrari, veel marketing en hype om dan uiteindelijk met een gedrocht van een livery op de proppen te komen... Dat blauw vind ik sws al lelijk en op de koop toe past het al helemaal niet met dat rood.
 
Ik wil Verstappen in mercedes zien volgend jaar. Zien of hij die "shitbox" consistent naar een podium of zelf een kampioenschap kan slepen. En ook eens zien of een sainz bv veel uit die red bull kan persen.
 
Ik wil Verstappen in mercedes zien volgend jaar. Zien of hij die "shitbox" consistent naar een podium of zelf een kampioenschap kan slepen. En ook eens zien of een sainz bv veel uit die red bull kan persen.
Daar hoop ik ook op maar ik vrees dat die nog gaat wachten tot 2026 en Mercedes iemand voor een jaartje gaat halen..
 
Ja dat bedoel ik, Sainz of Norris in die Red Bull. Vasseur zou in Londen zijn om de deal met Newey te finaliseren. Hij zou ook geen “garden leave” hebben, onderhandeld door Eddie Jordan. Source Reddit
Eddie Jordan does it again. Benieuwd naar de aflevering hierover in zijn podcast met DC.
 
Mja is dat gardening leave niet gewoon dit jaar, maar dan anders verpakt?
Hij gaat effectief niet meer betrokken zijn bij de ontwikkeling van de F1 wagen, enkel nog de RB17 mee op punt zetten.
 

RB heeft ook een speciale Miami livery
Mja is dat gardening leave niet gewoon dit jaar, maar dan anders verpakt?
Hij gaat effectief niet meer betrokken zijn bij de ontwikkeling van de F1 wagen, enkel nog de RB17 mee op punt zetten.
het zou wel kunnen. ik vraag mij dan af wat daar tegenover staat voor red bull. die gaan daar toch zomaar niet mee akkoord?
 

RB heeft ook een speciale Miami livery

het zou wel kunnen. ik vraag mij dan af wat daar tegenover staat voor red bull. die gaan daar toch zomaar niet mee akkoord?

Newey heeft ook wel enorm veel betekend voor Red Bull, mogen en kunnen best wat goodwill tonen dan naar Newey door hem ipv een jaar compleet te sidelinen, dan toch nog die supercar te laten doen.
Lijkt mij een propere manier om zo'n langdurige succesvolle relatie stop te zetten.
 
Typisch Ferrari, veel marketing en hype om dan uiteindelijk met een gedrocht van een livery op de proppen te komen... Dat blauw vind ik sws al lelijk en op de koop toe past het al helemaal niet met dat rood.
Ik had ne blauwe Ferrari verwacht... Zonder rood dus...
Wat moet dit voorstellen?
 
Newey heeft ook wel enorm veel betekend voor Red Bull, mogen en kunnen best wat goodwill tonen dan naar Newey door hem ipv een jaar compleet te sidelinen, dan toch nog die supercar te laten doen.
Lijkt mij een propere manier om zo'n langdurige succesvolle relatie stop te zetten.
ik geloof niet in goodwill binnen de F1. en al zeker als het gaat om concurrenten.
 
Op dees manier gaat Mercedes Max nog een miljard betalen, die gaat niet komen.
 
Laatst bewerkt:
Die Miami liveries van Ferrari en Visa Cash App RB zijn wel echt gruwelijk slecht, hahaha lachwekkend!
 
Terug
Bovenaan