Even een rant over de klantenservice. Niks op aan te merken tot vandaag.
Een maand of twee geleden begon ons internet letterlijk van de ene dag op de andere ineens verschillende keren per dag uit te vallen (met soms een paar goeie dagen tussen... nu ja, overdag dan toch).
Er werd een testmodem opgestuurd, maar het was daarmee hetzelfde verhaal.
Ik belde de klantenservice daarover op en er werden mij 2 datums gevraagd waarop een technieker kon langskomen om de bekabeling na te kijken. Ik kreeg hier een bevestigingsmail van.
Dit zou vandaag of gisteren geweest zijn.
Tot daarstraks echter nog steeds niets gehoord.
Bel ik de klantenservice, komt die mens uit de lucht vallen en lijkt in eerste instantie niet eens te begrijpen wat eigenlijk het probleem is.
"Maar ik zie dat het internet terug stabieler is sinds ...,
als wij dat zien plannen wij geen afspraak in"
"Oh... maar de voorbije dagen was uw internet dan weer heel onstabiel"
Proficiat!!!
Uiteindelijk gaf die mens toe dat het niet goed was opgevolgd, er blijkbaar niets was ingepland en bood hij zijn excuses aan.
Normaal gezien word ik opnieuw gecontacteerd voor een nieuwe afspraak.
Ja, ik mag het hopen, en vooral dat het deze keer doorgaat.
Hopelijk gebeurt dit geen tweede keer, maar aan sommige reviews op Trustpilot te lezen heb ik er niet direct een goed oog in eerlijk gezegd.
/rant
Is de klantenservice nu slecht geworden door de overname van Proximus of heb ik gewoon pech gehad?