Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Als hij over de keeper moet springen en daardoor zijn kans op doel kwijt is is het ook wel penalty imo, mist daar immers de bal compleet. Ik vond dat je hem gerust kon geven.
 
Ik dacht dat de var hem niet zou geven.

Ipswich promoveert en De Norre eerste goal voor Millwall
 
Als hij over de keeper moet springen en daardoor zijn kans op doel kwijt is is het ook wel penalty imo, mist daar immers de bal compleet. Ik vond dat je hem gerust kon geven.
over de keeper moet springen? Hij is dat ene been al voorbij en laat dan zijn ander been slepen over de keeper zijn andere been... dat je een keeper moet omspelen lijkt me nogal logisch in voetbal.
 
over de keeper moet springen? Hij is dat ene been al voorbij en laat dan zijn ander been slepen over de keeper zijn andere been... dat je een keeper moet omspelen lijkt me nogal logisch in voetbal.

Marsu haalt wel terecht aan dat de keeper de bal mist, waardoor het obstructie wordt.
 
over de keeper moet springen? Hij is dat ene been al voorbij en laat dan zijn ander been slepen over de keeper zijn andere been... dat je een keeper moet omspelen lijkt me nogal logisch in voetbal.
Hij vist er voor, maar ook niet moeilijk als de keeper zuiver op de man vliegt.
 
Zelfs (ex) arsenal spelers vinden het geen penalty... Blijkbaar ook nog een doelpunt van Bournemouth 'discutabel' afgekeurd.
 
Ik vind dat je dit gewoon kan fluiten hoor. Keeper heeft de bal niet en dan laat Havertz slim zijn been hangen, tja. Je weet dat zoiets kan gebeuren als je als keeper de bal niet hebt in zo'n situatie. Havertz is daar niet verplicht om te springen om het contact te vermijden. Beetje vergelijkbaar met die penalty van Real vorige week tegen Barcelona vind ik.
 
Ik vind dat je dit gewoon kan fluiten hoor. Keeper heeft de bal niet en dan laat Havertz slim zijn been hangen, tja. Je weet dat zoiets kan gebeuren als je als keeper de bal niet hebt in zo'n situatie. Havertz is daar niet verplicht om te springen om het contact te vermijden. Beetje vergelijkbaar met die penalty van Real vorige week tegen Barcelona vind ik.

Probleem hier is wel dat Havertz in zijn natuurlijke beweging de keeper niet geraakt zou hebben maar wel zijn been net laat slepen over de grond om contact te creeeren en een valpartij te veroorzaken. We hebben het dus niet over of Havertz moet springen om contact te vermijden, wel of de penalty nog altijd gerechtvaardigd is als Havertz juist een onnatuurlijke beweging inzet om een penalty te claimen.
 
Burnley in haar do-or-die match thuis onderuit met 1-4. Veel succes in de Championship volgend seizoen boys.
Er is nog een waterkans: Burnley moet naar Spurs, dat in een vormdip zit en daarna ontvangen ze Forest.
Forest moet eerst nog thuis tegen een Chelsea onder stoom.
Luton nog naar West Ham en thuis tegen Fulham.
 
Dan zie ik misschien eerder Luton nog profiteren. Al weet ik niet of dat beroep van Nottingham Forest nog moet behandeld worden.
 
Welja met 6 op 6 is Burnley niet zeker dat ze gered zijn.
Beroep is dacht ik nog hangend maar een deel is wel al toegegeven / erkend door Forest.
 
Haaland vier keer gescoord.

Was als vermist opgegeven na de partijen tegen Real Madrid, maar hij is dus terug boven water gekomen.
 
Ik zie chelsea hun resterende matchen wel nog winnen. United moet nog tegen Arsenal en Newcastle en dus kan een europese plaats zeker nog.
 
Ik zie chelsea hun resterende matchen wel nog winnen. United moet nog tegen Arsenal en Newcastle en dus kan een europese plaats zeker nog.
Hoop dat ook, maar eenmaal je denkt dit seizoen “ze zijn vertrokken”, valt het tegen 😅
 
Terug
Bovenaan