Buitenland Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Danku u City 🎉 up the villa 🥂🎉
Maar als ze gaan spelen zoals hun laatste matchen conference league zalt rap gedaan zijn.
 
Komt ie niet aan. Maakt nu gemiddeld 15-20 assists per seizoen, maar wordt al 33 deze zomer. Met zijn kwetsbaar gestel is het vrij twijfelachtig dat hij op zijn 36e nog genoeg matchen speelt om aan die statistieken te komen.

Inderdaad. Giggs heeft ook heel zijn carrière in de PL gespeeld, natuurlijk.

Hopelijk was zijn blessure gisteren niet te erg? Vuile overtreding, maar aangezien hij nog wel even verder speelde vermoed ik dat het niet al te ernstig is.

Hopelijk zetten de rode duivels van de PL hun vorm door op het EK. KDB, Trossard, Doku, Tielemans, allen in bloedvorm de laatste weken.
 
Die Spurs-fans :laugh:

Gewoon liggen juichen bij de goals van City en op het einde nog wat anti-Arsenal zingen. Die zijn dus blijer dat City over Arsenal is gesprongen terwijl ze net hun laatste kans op CL hebben verkeken. Triestige bende.

De haat naar je rivaal die groter is dan de liefde voor je eigen club, ik zal het nooit snappen.
 
Laatst bewerkt:
Die Spurs-fans :laugh:

Gewoon liggen juichen bij de goals van City en op het einde nog wat anti-Arsenal zingen. Die zijn dus blijer dat City over Arsenal is gesprongen terwijl ze net hun laatste kans op CL hebben verkeken. Triestige bende.

De haat naar je rivaal die groter is dan de liefde voor je eigen club, ik zal het nooit snappen.
Ik snap het wel. Tzou dit weekend moeten tussen city en spurs zijn mogen ze van mij bij west ham de bal zelf.in eigen goal stampen ,😂

Heb een hekel aan dit city (niet het oude city) maar toch nog net meer aan spurs
 
wat een grap, chelsea krijgt een penalty, var checkt de penalty en ziet dat de speler van brighton de bal 'lichtjes' raakt, dus keurt de penalty af. allemaal goed, hij raakte inderdaad de bal. ma dan is het toch corner??? nee wat doet die, bal voor brighton... wtf
 
Palmer, kerel kan alles...

Sterke match van Chelsea en ze worden echt niet geholpen door de ref en de Var, goal van Jackson afgekeurd voor een duw, leek me licht maar heb geen goede herhaling tezien gekregen. Voordien fout (geen bal in de buurt) van Lamptey op Mudryk, slag/elleboog (alweer geen herhaling te zien), var checkt maar beslist dat ze niet zeker zijn dat hij het met opzet doet dus geen rood... De commentators waren nochtans duidelijk...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan