Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Andere generatie en ander milieu. Die zijn anders opgegroeid en weten van niet beter. Die gasten met dat bed snappen niet dat die boerkes 10 bedden kunnen kopen als ze willen. Die zijn niet arm, die weten gewoon van niet beter en willen die luxe niet. Volgens mij zijn die zelfs gewoon financieel rijk. En mentaal gezien zeker.
 
Het was ook weer tekenend dat Marc Coucke in de vorige aflevering de namen omwisselde en de verkeerde een gelukkige verjaardag wenste.
Dat was nu toch niet de eerste keer dat hij die boeren ontmoette, ik herinner mij die vreselijke product placement voor parfumproducten van zijn vrouw of zoiets.

Wel goed dat hij dit deed voor die boeren, maar kwam nogal onpersoonlijk over.
 
Het was ook weer tekenend dat Marc Coucke in de vorige aflevering de namen omwisselde en de verkeerde een gelukkige verjaardag wenste.
Dat was nu toch niet de eerste keer dat hij die boeren ontmoette, ik herinner mij die vreselijke product placement voor parfumproducten van zijn vrouw of zoiets.

Wel goed dat hij dit deed voor die boeren, maar kwam nogal onpersoonlijk over.
Ik vermoed dat hij last had van tranende ogen, op zich knap dat hij nog ene kon zien. Want aan hun kot te zien gaan die niet bijster fris ruiken.
 
Dat "muzikaal" gezin deed mijn oren bloeden, zo vals.
Ik vermoed dat alle bejaarden in dat tehuis hun hoorapparaat afgezet hebben om dat te kunnen volhouden.

Peter had het precies ook nie graag, want de sound-over werd snel het originele van Jessie J, ook al was die moeder haar "lijflied" aan 't zingen.
Gelukkig.
 
Dat "muzikaal" gezin deed mijn oren bloeden, zo vals.
Ik vermoed dat alle bejaarden in dat tehuis hun hoorapparaat afgezet hebben om dat te kunnen volhouden.

Peter had het precies ook nie graag, want de sound-over werd snel het originele van Jessie J, ook al was die moeder haar "lijflied" aan 't zingen.
Gelukkig.

Die moeder tot daaraan toe, die kinderen waren nog veel valser. Dat Abba nummer, mijn god.
 
Ik had compassie met die mensen in het rusthuis, deed me een beetje denken aan mijn grootvader, 1 van zijn laatste zinnen in palliatieve was “zegt mo da die stopt” toen Beate, een soort van christelijke verpleegster ofzo, Bijbelse liederen aan het “zingen” was aan zijn bed 😂 heerlijke man was dat.
 
Persoonlijk vind ik het saaier worden.
Die Tsjoes en okkam enz.. heel die hun verleden hoef ik niet te weten.
Die vrouw in haar camper is vorige keer toch al aan bod gekomen.
En die zangeres met al haar kinderen goh ..

ik vind het gewoon saaiere figuren.

De boerkes zijn nog wel relax om bezig te zien.
 
Ze hadden beter de davidsons terug gevolgt. Aflevering van gisteren nog niet bekeken maar daar zat die man van afl 1 terug in met zijn soep ? Is ook te weinig aan bod gekomen.
 
Ooit gaat de Sugar eens een kortsluiting krijgen bij zijn zoon en die een waanzinnige djoef op zijn muil geven.

Ik begrijp dat die knul er vermoedelijk niet veel aan kan doen maar Jezus Christus...
 
Ooit gaat de Sugar eens een kortsluiting krijgen bij zijn zoon en die een waanzinnige djoef op zijn muil geven.

Ik begrijp dat die knul er vermoedelijk niet veel aan kan doen maar Jezus Christus...
De appel valt niet ver van de boom in dit geval.
 
Hoe legaal is dat eigenlijk om met een kameel op de openbare weg te wandelen? 😅
Net als andere bestuurders moeten ruiters zo dicht mogelijk bij de rechterrand van de rijbaan blijven. De bestuurders van niet ingespannen trekdieren, van last-of rijdieren of van vee mogen, buiten de bebouwde kommen, de gelijkgrondse bermen volgen die rechts in hun richting liggen, op voorwaarde dat zijn de andere weggebruikers niet in gevaar brengen. Ruiters mogen op de rijbaan met twee vooraan rijden (NDVR: toch is het beter om in één rij achter elkaar te rijden), maar als er één ruiter op de gelijkgrondse berm rijdt, dan moeten alle anderen in één rij rijden.

Het verkeersreglement stelt dat fietspaden en trottoirs verboden terrein zijn voor ruiters. Er zijn bovendien bijzondere regels van toepassing voor wegen voor voetgangers, fietsers en ruiters.
Bron: https://www.politie.be/5998/nl/vragen/verkeer/ruiters-en-gespannen-op-de-openbare-weg

Ik zou denken dat een kameel onder last- of rijdier valt?
 
Bij paarden was het niet verplicht de uitwerpselen op te ruimen op de openbare weg dacht ik, toch?
Omdat dit praktisch niet haalbaar is voor een ruiter.

Toen ze met die kameel op de weg gingen reed die vrouw met de auto erachter aan om de uitwerpselen op te ruimen.
Is iemand op een kameel überhaupt een ruiter?
 
Bij paarden was het niet verplicht de uitwerpselen op te ruimen op de openbare weg dacht ik, toch?
Omdat dit praktisch niet haalbaar is voor een ruiter.

Toen ze met die kameel op de weg gingen reed die vrouw met de auto erachter aan om de uitwerpselen op te ruimen.
Is iemand op een kameel überhaupt een ruiter?
Daar is discussie over. Er staat bijna nergens expliciet vermeld dat je paardendstront moet opkuisen, maar er staat wel in de wet dat je de straat niet mag bevuilen.
Volgens paardenliefhebbers zijn hun uitwerpselen geen vuil. De vogeltjes halen het stro eruit, het wordt snel opengereden en spoelt dan weg door de regen.
Volgens al de rest is dat gewoon de straat vervuilen en zou het moeten opgeruimd worden.
 
Daar is discussie over. Er staat bijna nergens expliciet vermeld dat je paardendstront moet opkuisen, maar er staat wel in de wet dat je de straat niet mag bevuilen.
Volgens paardenliefhebbers zijn hun uitwerpselen geen vuil. De vogeltjes halen het stro eruit, het wordt snel opengereden en spoelt dan weg door de regen.
Volgens al de rest is dat gewoon de straat vervuilen en zou het moeten opgeruimd worden.
kan je, afhankelijk van de gemeente, gewoon een GAS-boete voor krijgen. En terecht imo.
 
Daar is discussie over. Er staat bijna nergens expliciet vermeld dat je paardendstront moet opkuisen, maar er staat wel in de wet dat je de straat niet mag bevuilen.
Volgens paardenliefhebbers zijn hun uitwerpselen geen vuil. De vogeltjes halen het stro eruit, het wordt snel opengereden en spoelt dan weg door de regen.
Volgens al de rest is dat gewoon de straat vervuilen en zou het moeten opgeruimd worden.
Ruiters zijn dan vaak ook oftewel asociale egotrippers oftewel krankzinnigen die denken dat een paard een heilig wezen is dat niets fout kan doen in de wereld.
 
Terug
Bovenaan