Rode Duivels De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Ik zou Carrasco niet afschrijven eerlijk gezegd. Groot liefhebber van duiten, maar ook een zalige instelling in elke pot, polyvalent én een brok ervaring. Daar wissel ik gerust een van onze 4 keepers voor. En als Bakayoko of Lukebakio hun motor stilvalt wil ik hen ook gerust opofferen ondanks dat ik een grote fan ben van Bakayoko.
 
Na gisteren denk ik dat Keita heel complementair is met Onana om voor de verdediging te zetten.

Op termijn zou dat Vermeeren moeten zijn maar ik zie die niet meer tot spelen komen bij Atletico.

Van Mangala ben ik niet zo’n grote fan, Vranckx vond ik tegen Ierland niet slecht maar komt toch ook weinig tot spelen toe.

Geraakt Keita klaar voor de play-offs? Als die nu nog 10 (goeie) matchen speelt, zou ik dat zeker eens proberen in die matchen voor het EK.
 
@Sir.Killalot ik zou precies wel niet meer rekenen op Lavia voor het EK. Voor zover ik kan vinden is er nog altijd geen duidelijke datum wanneer hij terug fit zou zijn. En hij heeft dit seizoen zo goed als niks kunnen spelen. Die heeft ook nog heel weinig ervaring.

Het is vooral wishful thinking dat die eerstdaags plots terug fit is en dan de komende weken veel speeltijd zou krijgen bij Chelsea - alleen dan pak je hem mee als wit konijn.
Oh ja, nee, ik reken daar totaal niet meer op hoor. Vandaar dat ik spreek van hopen op een wonder. Hetzelfde met Vermeeren, die gaat ook hoogstens met mondjesmaat minuten maken bij Atletico dit seizoen.
 
Vermeeren moet toch onder druk zijn gezet door Antwerp he? Kan me toch niet voorstellen dat hij dit een goed idee vond net voor een EK en hij stilletjes aan zijn kansen kreeg bij de RD.
 
Vermeeren moet toch onder druk zijn gezet door Antwerp he? Kan me toch niet voorstellen dat hij dit een goed idee vond net voor een EK en hij stilletjes aan zijn kansen kreeg bij de RD.
RAFC had ook dringend dat geld nodig natuurlijk, of Vermeeren er dan negatief tegenover stond weet ik niet, misschien was hij wat te naïef als hij verwachte dat hij daar meteen regelmatig ging spelen.
 
Ik vond Vermeeren (en Keita) echt goed invallen op Oostenrijk. Zeker jammer dat hij nu bij Atletico op de bank zit en eigenlijk niet zo slimme keuze als je ziet wie er daar het middenveld bevolkt.
 
Dat zag je natuurlijk van ver aankomen dat die stap voor Vermeeren te groot ging zijn.
Snel een uitleenbeurt fiksen.

Oh ja, nee, ik reken daar totaal niet meer op hoor. Vandaar dat ik spreek van hopen op een wonder. Hetzelfde met Vermeeren, die gaat ook hoogstens met mondjesmaat minuten maken bij Atletico dit seizoen.

Vermeeren evt mee nemen met het oog op de toekomst (al eens een toernooi laten ervaren). Evt als invaller gebruiken indien het uitkomt.

Al vrees ik er een beetje voor... als KDB fit is. We hebben natuurlijk niet al te veel opties daar, en ik krijg de indruk dat Vranckx hoger aangeschreven staat dan Vermeeren. Het is wel moeilijk kiezen tussen die 2 dan, in de veronderstelling dat je ze niet allebei kan mee nemen.
 
En daar is weeral de zoveelste haatpost op misschien wel onze beste spits ooit. Ga hem anders nog wat uitfluiten in het Koning Boudewijnstadion he.
Je zou denken dat de ogen opengaan als je het spelpeil ziet met of zonder Lukaku. Met als mooiste voorbeeld de match tegen Kroatië. Maar daar staart men zich dan blind op de missers, en vergeet men dat zonder Lukaku die kansen er zelfs niet komen.
 
Je zou denken dat de ogen opengaan als je het spelpeil ziet met of zonder Lukaku. Met als mooiste voorbeeld de match tegen Kroatië. Maar daar staart men zich dan blind op de missers, en vergeet men dat zonder Lukaku die kansen er zelfs niet komen.
En dat Lukaku met amper wedstrijdritme plots het vaderland moet redden en ook gewoon ongeluk had bij kansen die niet zo simpel waren als dat ze leken. Alleen die volley kan je hem beetje verwijten.
 
Geraakt Keita klaar voor de play-offs? Als die nu nog 10 (goeie) matchen speelt, zou ik dat zeker eens proberen in die matchen voor het EK.
Net wel, net niet terug fit voor begin PO's. Ze spraken van 3 à 4 weken onbeschikbaarheid.
Vermeeren moet toch onder druk zijn gezet door Antwerp he? Kan me toch niet voorstellen dat hij dit een goed idee vond net voor een EK en hij stilletjes aan zijn kansen kreeg bij de RD.
De timing was inderdaad niet slim en waarschijnlijk overhaast onder lichte druk van Antwerp maar ik denk dat de keuze voor de club Atletico wel een bewuste keuze is waar ze een mooi meerjarig plan hadden klaarliggen voor hem. Getuige ook het contract tot 2030. Het lijkt zo toch dat ze hem wel veel tijd willen geven. Een uitleenbeurt aan een stabiele Spaanse middenmoter zal het volgend seizoen hopelijk worden.
 
De timing was inderdaad niet slim en waarschijnlijk overhaast onder lichte druk van Antwerp maar ik denk dat de keuze voor de club Atletico wel een bewuste keuze is waar ze een mooi meerjarig plan hadden klaarliggen voor hem. Getuige ook het contract tot 2030. Het lijkt zo toch dat ze hem wel veel tijd willen geven. Een uitleenbeurt aan een stabiele Spaanse middenmoter zal het volgend seizoen hopelijk worden.
Spaanse ploegen geven doorgaans langere contracten aan spelers, dus zo speciaal is dat nu ook weer niet.

Ik blijf het op dit moment gewoon een vreemde keuze vinden. Fnuikt ten eerste al zijn kansen voor het EK en tenzij Simeone gaat veranderen van speelstijl naar de komende jaren (wat ik betwijfel) waren er toch duidelijk betere opties voor Vermeeren imo. Ik vind dat zijn profiel niet past bij het huidige Atlético.

Was een transfer met een uitleenbeurt (naar Antwerp) voor de rest van het seizoen trouwens geen optie?
 
Spaanse ploegen geven doorgaans langere contracten aan spelers, dus zo speciaal is dat nu ook weer niet.

Ik blijf het op dit moment gewoon een vreemde keuze vinden. Fnuikt ten eerste al zijn kansen voor het EK en tenzij Simeone gaat veranderen van speelstijl naar de komende jaren (wat ik betwijfel) waren er toch duidelijk betere opties voor Vermeeren imo. Ik vind dat zijn profiel niet past bij het huidige Atlético.

Was een transfer met een uitleenbeurt (naar Antwerp) voor de rest van het seizoen trouwens geen optie?
Timing ben ik met akkoord dat het niet slim is maar het was een beetje van de moetes vrees ik.
Waarom zou Simeone zijn speelstijl niet bij Vermeeren passen? Oprechte vraag. En dan bedoel ik de speelstijl van de laatste 2 seizoenen na die grote switch.
Geen idee waar waarom geen uitleenbeurt. Een wilde gok zou zijn dat ze echt heel veel geloof hebben in Vermeeren en hem nu een half jaar willen laten acclimatiseren: de club, de taal, het voetbal, de ploegmaats leren kennen om hem volgende seizoen vaker te laten spelen.
 
Net wel, net niet terug fit voor begin PO's. Ze spraken van 3 à 4 weken onbeschikbaarheid.

De timing was inderdaad niet slim en waarschijnlijk overhaast onder lichte druk van Antwerp maar ik denk dat de keuze voor de club Atletico wel een bewuste keuze is waar ze een mooi meerjarig plan hadden klaarliggen voor hem. Getuige ook het contract tot 2030. Het lijkt zo toch dat ze hem wel veel tijd willen geven. Een uitleenbeurt aan een stabiele Spaanse middenmoter zal het volgend seizoen hopelijk worden.
Die lange contracten hebben meer te maken mee de financial fair play dan iets anders. De transfersom mag voorlopig nog gedeeld worden over alle jaren van het contract. Vanaf volgend seizoen (denk ik) mag dit nog maximaal over 4 of 5 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: DBK
Tuurlijk mag dat , maar hem louter afrekenen omdat hij godbetert nen uitrap ni kopt is toch lachwekkend :)
Afrekenen? Waar heb ik dat gedaan? Again, een puntje kritiek is niet afrekenen of 'haat reactie'.

Het vel van sommige hier is wel echt flinterdun als het op hun chouchous of favoriete clubke aankomt.
 
Afrekenen? Waar heb ik dat gedaan? Again, een puntje kritiek is niet afrekenen of 'haat reactie'.

Het vel van sommige hier is wel echt flinterdun als het op hun chouchous of favoriete clubke aankomt.
Heeft toch geen klote te maken over club , stopt daar mee , ik zou het zelfde zeggen over Openda .
En u vel is precies niet echt dikker .
 
Terug
Bovenaan