Wie is de Mol 2024?

  • Bernard (33) - leerkracht

    Stemmen: 14 12,0%
  • Charlotte (26) - farmaceut

    Stemmen: 9 7,7%
  • Coco (31) - verpleegkundige

    Stemmen: 1 0,9%
  • Gillian (27) – technisch tekenaar

    Stemmen: 1 0,9%
  • Karolien (46) - audioloog

    Stemmen: 4 3,4%
  • Lynn (38) - videograaf

    Stemmen: 10 8,5%
  • Michaël (41) - boomverzorger

    Stemmen: 31 26,5%
  • Philippe (53) - bedrijfsleider

    Stemmen: 4 3,4%
  • Senne (28) - sociaal werker

    Stemmen: 30 25,6%
  • Stéphanie (35) - verpleegkundige

    Stemmen: 13 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    117
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
I VINCITORI - De winnaars! 🏆 💶

Het is de makers toch weer gelukt om er een spannend seizoen van te maken. De proeven waren regelmatig best spannend, de psychologische spelletjes waren veelvuldig aanwezig en het prijzengeld was een pak hoger. Het drama wanneer er dan weinig van die rijkdom in de pot werd gestoken was des te groter. Uiteindelijk bleek één van de hoofdverdachten van het seizoen dan TOCH de mol te zijn, SENNE. 👨

Al sinds aflevering drie stond Senne vrij hoog in onze POLLS, van 33% na aflevering 3 tot 50+% in aflevering 5 en vlak voor de finale verdacht nog steeds 45% van onze molspeurders aan Senne. Het is niet de eerste keer dat een veelvoud van onze molwatchers er boenk oep zaten en ook dit jaar hebben ze weer bewezen dat follow-the-BG-poll een zeer goede indicator is! Persoonlijk ben ik daar wel fier op jullie! 💪

Maar goed! Hoe zat het nu met de prijzen? Dat gingen DRIE mensen zijn, MINSTENS anciens en MAX 1 nieuwe gebruiker....

Deze winnaars zijn getrokken door ons aller BG adminstrator @Cyberkef die zijn tabellen door elkaar roffelt en de winnende namen uit de ballenmachine genereert ... 🎰

CED61m.gif




De winnaars van de BG: De Mol 2024 wedstrijd zijn...


1ste plaats: 🥇 @VN.

2de plaats: 🥈 @iLColman

3de plaats: 🥉 @jikmil

Proficiat aan de gelukkige winnaars! Zij winnen een BookaBon
™️
van respectievelijk €50, €35 en €15!

Denk aan onze referral links wanneer je wat leuks bestelt op Bol ;)


Ziezo! Zij mogen in hun DM gaan kijken want daar zullen we afspreken hoe de bons van eigenaar gaan veranderen.
Dan rest mij enkel nog iedereen te bedanken die heeft meegedaan aan dit seizoen, we hebben 838 berichten geleuterd en 76.000 views gehad. Aan alle deelnemers, lurkers, kijkers, fans en toevallige passanten: Tot volgend jaar! 👋




de aankondiging:


...BG will make you an offer you can't refuse... 🐴


"... maar in Sicilië wordt het anders, want niet alleen de mol speelt een dubbel spel". 🇮🇹
Met die oneliner werd het nieuwe seizoen van De Mol aangekondigd. Duizenden mollenzoekers ter lande nemen hun mollenboekje erbij, zetten hun Sherlock muts op en poetsen de pauzeknop van hun tv (of pc 😏 ) nog eens goed op. Want als er iets is waar wij enorm goed in zijn gebleken, dan is het het allerkleinste detail helemaal plat analyseren om er een geweldige theorie aan te hangen... die uiteraard achteraf nergens voor nodig blijkt. 🤓

Ook dit jaar gaan we bij BG jullie de plaats en ruimte bieden om al jullie gedachten, tips, hints en screenshots samen te brengen om zo de vraag op te lossen: "Wie is de mol?". Vorig jaar hebben we daar zelfs een prijs aangehangen en waarom zouden we daar nu eens geen traditie van maken? Ook dit jaar kan je één stem uitbrengen in de poll, blijkt jouw stem/persoon op de mol te zijn? Dan maak je kans op een bol.com BookaBon™️ ! 🏆
Lees hieronder hoe het precies in elkaar zit:

WAT WIN IK? 🤑

Dit jaar delen we 3 bol.com BookaBonnen ™️ uit 💶
1ste prijs: €50
2de prijs: €35
3de prijs: €15

SPELREGELS ✍️
  • Je hebt één stem. Je kunt je stem niet veranderen eens je gekozen hebt.
  • Je stemt op wie jij denkt dat de mol is.
  • De poll gaat online vanaf de start van aflevering 1. De poll sluit 1 uur voor de laatste aflevering.
HOE WIN IK? 🤷‍♂️
  • Na de laatste aflevering maken alle juiste stemmen kans op de winst.
  • @Cyberkef 's onschuldige random number generator trekt 3 namen eruit. Van deze drie wint wie het eerst zijn juiste stem heeft uitgebracht.
  • Niet enkel de snelste wint.
Ik ben nieuw, mag ik meedoen? 🐤
  • Jawel! Je mag zeker meedoen!
    Wij zouden echter ook niet bestaan zonder onze trouwe leden, dus daarom bestaat de trekking uit minstens 2 vaste leden en maximum 1 nieuw lid.
    Nieuwe leden zijn geregistreerd na de start van deze poll of hebben minder dan 100 posts.
    Trekken we bvb 3 nieuwe leden, dan worden die met de recentste stem vervangen totdat we het minimum niet-nieuwe leden hebben. Van die drie wint dan wie eerst juist gestemd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zouden we eerder dan vlak voor de laatste aflevering de poll al invullen? Hoe langer je wacht hoe meer kans om juist te gokken toch? :unsure:
 
Waarom zouden we eerder dan vlak voor de laatste aflevering de poll al invullen? Hoe langer je wacht hoe meer kans om juist te gokken toch? :unsure:
Slaat idd op niet veel dat je kan stemmen vanaf nu tot 1 uur voor de laatste aflevering en je uw stem niet meer mag veranderen.
Nu stemmen bij 1 kans op 10 zou dus gewoon heel dom zijn ipv te wachten tot stemmen net voor de finale bij 1 kans op 3.

Het zou wel correct zijn wanneer je bvb stemt bij 10 kandidaten en je bent juist, je naam 10x in de trommel gaat, en wanneer je pas stemt bij nog 3 kandidaten en je bent juist, je naam 3x in de trommel gaat. Des te sneller je stemt, des te meer kans op de prijs dus.
 
Waarom zouden we eerder dan vlak voor de laatste aflevering de poll al invullen? Hoe langer je wacht hoe meer kans om juist te gokken toch? :unsure:

Ik dacht net hetzelfde.

Slaat idd op niet veel dat je kan stemmen vanaf nu tot 1 uur voor de laatste aflevering en je uw stem niet meer mag veranderen.
Nu stemmen bij 1 kans op 10 zou dus gewoon heel dom zijn ipv te wachten tot stemmen net voor de finale bij 1 kans op 3.

Het zou wel correct zijn wanneer je bvb stemt bij 10 kandidaten en je bent juist, je naam 10x in de trommel gaat, en wanneer je pas stemt bij nog 3 kandidaten en je bent juist, je naam 3x in de trommel gaat. Des te sneller je stemt, des te meer kans op de prijs dus.
Er worden 3 namen geloot van de juiste stemmers.

De snelste van die 3 krijgt een bon van 50 euro.
De tweede snelste van die 3 krijgt een bon van 35 euro.
De traagste van die 3 krijgt een bon van 15 euro.
 
Los gegaan voor de correcte mol al (en pas op ik heb ooit al is bijna op de correcte mol gezeten voor de laatste aflevering dus ik ben een kenner), blijkt er iemand eerder al gestemd te hebben op die persoon, hup weg 50 euro :( .
 
Er worden 3 namen geloot van de juiste stemmers.

De snelste van die 3 krijgt een bon van 50 euro.
De tweede snelste van die 3 krijgt een bon van 35 euro.
De traagste van die 3 krijgt een bon van 15 euro.
Ja, maar als ge nu "als snelste" stemt is de kans dat ge in de loting zit exponentieel veel kleiner dan als ge vlak na de voorlaatste aflevering stemt.
 
Rip dienen da voor Gillian uit Gullegem heeft gestemd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er worden 3 namen geloot van de juiste stemmers.

De snelste van die 3 krijgt een bon van 50 euro.
De tweede snelste van die 3 krijgt een bon van 35 euro.
De traagste van die 3 krijgt een bon van 15 euro.
De regels zijn duidelijk. Eerst lezen en dan meedoen. :)


Op zo goed als elke persoon is er al 3 keer gestemd zonder dat er één aflevering geweest is dus puur 1/10 gokken. Alle bewondering voor het initiatief maar denk dat de kritiek wel terecht is dat de spelregels niet de beste zijn.

Een alternatief heb ik niet meteen dus Go Stéphanie :oi22:
 
Laatst bewerkt:
Op zo goed als elke persoon is er al 3 keer gestemd zonder dat er één aflevering geweest is dus puur 1/10 gokken. Alle bewondering voor het initiatief maar denk dat de kritiek wel terecht is dat de spelregels niet de beste zijn.

Een alternatief heb ik niet meteen dus Go Stéphanie :oi22:
Lees de regels nog eens.

De 3 eersten winnen niet per se...
 
Terug
Bovenaan