De kleine vraagjes topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een steenmarter in de isolatie van de motorkap gehad. Herstelling is gedekt door de verzekering, maar toch aan het overwegen om zo een marterverjager ultrasoon toestel te plaatsen.

Ik vermoed dat daar ook kwaliteitsverschil inzit? Want ik heb er al gehoord dat ik er zelf horendol van wordt. (Nogal gevoelig gehoor)

Iemand een bepaald merk of toestel aan te raden? Het is voor een Volkswagen.
 
Een steenmarter in de isolatie van de motorkap gehad. Herstelling is gedekt door de verzekering, maar toch aan het overwegen om zo een marterverjager ultrasoon toestel te plaatsen.

Ik vermoed dat daar ook kwaliteitsverschil inzit? Want ik heb er al gehoord dat ik er zelf horendol van wordt. (Nogal gevoelig gehoor)

Iemand een bepaald merk of toestel aan te raden? Het is voor een Volkswagen.
Bij ons in de straat zijn er ook verschillende die zo’n verjagers geprobeerd hebben maar dat hield die beestjes niet tegen om terug aan hun isolatie te zitten. Het enige wat bij hen bleek te werken, is een mat van draadgaas (kippendraad) waarop ze hun auto parkeren. Ze verdragen dat gevoel aan hun poten niet. Maar esthetisch voor de oprit is het niet.
 
Bij ons in de straat zijn er ook verschillende die zo’n verjagers geprobeerd hebben maar dat hield die beestjes niet tegen om terug aan hun isolatie te zitten. Het enige wat bij hen bleek te werken, is een mat van draadgaas (kippendraad) waarop ze hun auto parkeren. Ze verdragen dat gevoel aan hun poten niet. Maar esthetisch voor de oprit is het niet.
Dan vreten ze de auto maar op, inderdaad geen goesting om men oprit om te toveren naar kippenstal :unsure:
 
Een steenmarter in de isolatie van de motorkap gehad. Herstelling is gedekt door de verzekering, maar toch aan het overwegen om zo een marterverjager ultrasoon toestel te plaatsen.

Ik vermoed dat daar ook kwaliteitsverschil inzit? Want ik heb er al gehoord dat ik er zelf horendol van wordt. (Nogal gevoelig gehoor)

Iemand een bepaald merk of toestel aan te raden? Het is voor een Volkswagen.
Wij hebben Zo eentje. Nadat ze 2 keer hadden toegeslagen, zijn ze weggebleven nadat ik zo'n ding geïnstalleerd had. Ik hoor die dingen niet, maar geen idee of gij ze wel zou horen.

Blijkbaar zou een wc blokje onder de motorkap hangen ook helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
95 is oke. Met de nieuwe riem hebben we tot nu toe geen retours gehad (hout vasthouden)
Vanaf welk jaar zijn ze die nieuwe riem beginnen monteren? Ik heb wat kosten aan mijn 13 jaar oude renault en ik twijfel nog tussen deze te herstellen en een jonge 2de hands te kopen.
 
Vanaf welk jaar zijn ze die nieuwe riem beginnen monteren? Ik heb wat kosten aan mijn 13 jaar oude renault en ik twijfel nog tussen deze te herstellen en een jonge 2de hands te kopen.
Goh, ik weet het niet vanbuiten maar ik schat een jaar of 2 ongeveer.
 
Goh, ik weet het niet vanbuiten maar ik schat een jaar of 2 ongeveer.
Weet je daar een type van? Als er dan een factuur is van een nieuwe riem, kan ik zien of het al zo'n nieuwe is.

Speciale dingen waar ik moe opletten bij andere PSA motoren? Twijfel nog of eventueel een bestelwagen te kopen en om te bouwen tot camper?
 
Wat zou jullie reactie zijn als een 2dehands wagen na aankoop bij officiële merkgarage bij inschrijving een grijze import blijkt en dit tijdens aankoop nooit vermeld geweest is?
 
Wat zou jullie reactie zijn als een 2dehands wagen na aankoop bij officiële merkgarage bij inschrijving een grijze import blijkt en dit tijdens aankoop nooit vermeld geweest is?
Goh, zolang het voor jou geen verschil maakt in configuratie, ondersteuning etc. Het is jammer dat ze het niet zeiden, maar het zou ook geen drama zijn.
 
Goh, zolang het voor jou geen verschil maakt in configuratie, ondersteuning etc. Het is jammer dat ze het niet zeiden, maar het zou ook geen drama zijn.

Ik vind dat het financieel wel een groot verschil maakt en voel me toch wat in de zak gezet, eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Wat zou jullie reactie zijn als een 2dehands wagen na aankoop bij officiële merkgarage bij inschrijving een grijze import blijkt en dit tijdens aankoop nooit vermeld geweest is?
Not amused. Het betekent dat de Car-Pass niks waar is, want die wordt pas opgemaakt bij de tweedehandskeuring in België.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan