BBQ De grote BBQ thread

Dat zijn dezelfde producten :unsure:. Maar als je maizena bedoelde: akkoord. Blijft plakken aan je deeg.
Is dat geen 2x gemalen i.p.v. 1 maal. Je hebt wel gelijk, Semola is feitelijk gewoon fijner gemalen griesmeel, nee?

Nu, 't zit dat in m'n hoofd maar dat griesmeel die blijft plakken vond ik in het begin niet erg en was krokant. maar na enkele stukken smaakte dat precies ferm door.
 
Semolina getest en goedgekeurd.
Op geen enkel moment bleeft de pizza plakken.
niet bij de ongebakken deeg als de moment dat hij op de pizzasteen lag. Het bakt ook niet aan en smaakt ook niet.
Merci voor de tip! 👌🏼
 
Laatst bewerkt:
IYKYK
288-DF277-F305-473-B-94-B7-CC0-A97-C2-C046.jpg
 
Van buns vind ik een luchtige krokante pistolet, zoals je die op de markt kan vinden, eigenlijk nog altijd het beste. Die briochebuns zijn zeker niet slecht en sluiten meer aan bij Amerikaanse stijl, maar dat is iets te veel sandwich voor mij.
 
Ik heb binnen enkele weken 25 man over de vloer dus wou hamburgers maken op de bbq maar te weinig tijd om zelf te maken dus

1) waar vind je prijs kwaliteit de betere hamburgers?
2) waar vind je de betere broodjes/buns?

Onlangs hamburgers geproefd van de Colruyt en die waren best wel oké.

Ik koop mijn vlees meestal in de slager maar nu zou het toch portemonnee gewijs van een supermarkt moeten komen.
 
Ik heb binnen enkele weken 25 man over de vloer dus wou hamburgers maken op de bbq maar te weinig tijd om zelf te maken dus

1) waar vind je prijs kwaliteit de betere hamburgers?
2) waar vind je de betere broodjes/buns?

Onlangs hamburgers geproefd van de Colruyt en die waren best wel oké.

Ik koop mijn vlees meestal in de slager maar nu zou het toch portemonnee gewijs van een supermarkt moeten komen.
No shit: de beef/picahnca/inamdood burgers van Inamood. Dat is wat mij betreft het enige dat écht id buurt komt van wat die amerikanen steeds met hun 80/20 chuck bedoelen. Veel vet, nauwelijks kruiding.

Ze zijn wel al voorgevormd (en vacuum) dus het is wel een werkje om daar weer gehakt van te maken om ze weer los te hebben qua structuur.

Voor wat betreft de buns, als ze niet groot moeten zijn: brioche hamburger buns van SPAR. Goedkoop, lekker, “mooi” :)
 
Ik heb binnen enkele weken 25 man over de vloer dus wou hamburgers maken op de bbq maar te weinig tijd om zelf te maken dus

1) waar vind je prijs kwaliteit de betere hamburgers?
2) waar vind je de betere broodjes/buns?

Onlangs hamburgers geproefd van de Colruyt en die waren best wel oké.

Ik koop mijn vlees meestal in de slager maar nu zou het toch portemonnee gewijs van een supermarkt moeten komen.
De burgers die ik bestel bij mijn vaste lokale slager zijn top en voor € 2,05 / burger vind ik dat nog goed meevallen. Maak ik elk jaar voor m'n 'burgers & beer' avond voor een 35 tal maten op m'n verjaardag.

Buns ga ik halen in de SPAR, die zijn echt goed. Zoals @poeperman reeds zei.
 
Terug
Bovenaan