Comfortabele sneakers

Mijn Nike's gaan altijd vanbinnen aan de hiel kapot, nope zijn niet te groot.

Zou dit een oplossing zijn?
 
Mijn Nike's gaan altijd vanbinnen aan de hiel kapot, nope zijn niet te groot.

Zou dit een oplossing zijn?
Geen idee. Ge kunt het altijd eens proberen, zo duur is het ook niet voor moest het toch niets zijn.
 
Ik heb dat ook met mijn air force maar das omdat ik altijd mijn voet erin duw zonder de veters los te maken
 
Met wat en hoe behandel je die?

Eigenlijk heel simpel hoor, ooit bij een schoenwinkel een spuitbus gekocht en gewoon uw schoenen inspuiten.

Is speciaal een waterafstotende spray en helpt tegen vuil en vocht.

Crep protect is een bekend merk alleszins.
 
Eigenlijk heel simpel hoor, ooit bij een schoenwinkel een spuitbus gekocht en gewoon uw schoenen inspuiten.

Is speciaal een waterafstotende spray en helpt tegen vuil en vocht.

Crep protect is een bekend merk alleszins.
Idem, in de action kan je alles van poetsgeroef etc kopen, dus standaard inspuiten bij aankoop nieuwe sneakers.
 
Mijn favoriete Dunk na al die jaren kunnen kopen voor een redelijk prijs. Nu dat hij heruitgebracht is in bepaalde landen is de prijs aanvaardbaar geworden op Stockx en was het de moment van erop in te gaan want ik ben zeker dat de prijs weer zal stijgen.
Bij deze :
nike-sb-dunk-low-pro-chicago-on-feet-BQ6817-600-6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk eens 2 paar vivo barefoot gekocht.

Benieuwd hoe ze gaan meevallen.
 
bon gekregen voor zalando.
heb nieuwe sneakers nodig.

wat mij opvalt is: Puma is zoveel goedkoper dan pakweg nike & adidas.
Ik heb van al die merken al zoveel schoenen gehad, ik kan toch echt niet stellen dat nike & adidas kwalitatief zoveel beter zijn. Of jullie wel?

puma sneakers zitten gemiddeld rond de 60 euro.
terwijl van nike (sb) & adidas gemiddeld rond de 90 a 100 zitten.
 
Een sneaker koop je toch nooit omwille van de (percieved) quality?

Een loopschoen, ja. Een geklede crockett&jones waar je 15j mee kan doen, want tijdloos en goodyear welted, maar een sneaker?
 
Ik ben zeer te spreken van Puma, zitten echt geweldig in vergelijking met Nikes, die vaak te warm zijn en te hard aanvoelend van model.
 
Een sneaker koop je toch nooit omwille van de (percieved) quality?

Een loopschoen, ja. Een geklede crockett&jones waar je 15j mee kan doen, want tijdloos en goodyear welted, maar een sneaker?
Gohja, ik vroeg het mij gewoon af.
Die lijken toch heel erg hard op elkaar alle 3, die merken.
Als je dan binnen in kijkt, die zijn allemaal gemaakt in Vietnam, Indonesië etc....

Dan vond ik het toch wat frappant, dat het ene merk dan 50% (of meer) goedkoper is.

@Merlin ja ik volg je hoor, ik heb momenteel ook Puma's aan mijn voeten, wou eens een ander merk kopen, maar als er geen kwaliteitsverschil is, dan denk ik gewoon bij dit merk te blijven.


edit:



Kijk, deze 2 zijn quasi identiek, maar de ene is de helft goedkoper dan de andere. 90 euro tegenover 45.
 
Ik heb momenteel redelijk basic Puma sneakers onlangs in een sale opgepikt voor 30 euro. Ik vind ze niet de mooiste, maar het zijn wel de best zittende schoenen die ik ooit heb gehad en waarschijnlijk ook de goedkoopste.
 
Gohja, ik vroeg het mij gewoon af.
Die lijken toch heel erg hard op elkaar alle 3, die merken.
Als je dan binnen in kijkt, die zijn allemaal gemaakt in Vietnam, Indonesië etc....

Dan vond ik het toch wat frappant, dat het ene merk dan 50% (of meer) goedkoper is.

@Merlin ja ik volg je hoor, ik heb momenteel ook Puma's aan mijn voeten, wou eens een ander merk kopen, maar als er geen kwaliteitsverschil is, dan denk ik gewoon bij dit merk te blijven.


edit:



Kijk, deze 2 zijn quasi identiek, maar de ene is de helft goedkoper dan de andere. 90 euro tegenover 45.
Koop ze beiden en zie wat er past. Daarna stuur je terug wat er niet past/lekker zit 🤷‍♂️ Of ga ze eens testen in een schoenwinkel.
 
bon gekregen voor zalando.
heb nieuwe sneakers nodig.

wat mij opvalt is: Puma is zoveel goedkoper dan pakweg nike & adidas.
Ik heb van al die merken al zoveel schoenen gehad, ik kan toch echt niet stellen dat nike & adidas kwalitatief zoveel beter zijn. Of jullie wel?

puma sneakers zitten gemiddeld rond de 60 euro.
terwijl van nike (sb) & adidas gemiddeld rond de 90 a 100 zitten.
Hype, vooral Nike teert hier op. Het hangt dan ook wel af van model tot model, sommige zijn hier ook niet echt duur en kwalitatief even goed dan duurdere modellen. Er zijn natuurlijk wel niet gehypete modellen bij die duurdere modellen die misschien wel wat hogere kwaliteit zijn.
Adidas hetzelfde verhaal eigenlijk. Al denk ik wel dat in sommige modellen wel wat meer research en "technologie" zit die de prijs ook wel omhoog doet gaan.
Puma is zeker een goed merk.
 
Mijn favoriete Dunk na al die jaren kunnen kopen voor een redelijk prijs. Nu dat hij heruitgebracht is in bepaalde landen is de prijs aanvaardbaar geworden op Stockx en was het de moment van erop in te gaan want ik ben zeker dat de prijs weer zal stijgen.
Bij deze :
nike-sb-dunk-low-pro-chicago-on-feet-BQ6817-600-6.jpeg

Die wil ik ook wel.
Waar kan ik die kopen?
 
Terug
Bovenaan