Buitenland Buitenlands voetbal 2023-2024 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Ajax volgende week mogelijks zijn nieuwe trainer beet met Farioli van Nice.
Moderne zeer tactische trainer. Heel benieuwd naar. Zou al eerste mooie zet zijn van Kroes.
 
Laatst bewerkt:
Roda JC helemaal de vernieling in tijdens de playoffs tegen NAC, terwijl amper een dikke week geleden ze op het randje van promotie waren.
 

King Charles is klaar voor de 2 komende finales met Atalanta 😁
Ze gaan hem nu toch zeker houden in Atalanta en de aankoopoptie lichten?

Hij zit bij de top-5 van hun beste spelers dit seizoen en de enige reden volgens mij dat het nog niet officieel is of was dat ze hem zouden overnemen van Milaan was volgens mij dat ze eerst zeker wilden zijn van de CL. (Het geld moet van ergens komen hé). En dat is na hun laatste match gisteren (tegen Lecce) nu een feit.

Ik zie geen enkele reden meer om hem nu nog van de hand te doen.

Ik zou als ik Charles was ook gewoon blijven. Hij zal nu wel veel andere aanbiedingen hebben maar hij kan voorlopig niet beter zijn dan in Atalanta.

En ik zou hem voorlopig nog Prins Charles noemen. Hij is nog iets te wisselvallig om al koning te zijn :D
 
Laatst bewerkt:
AS Roma volop aan het strijden voor een Europees ticket. Dragende speler Lukaku pakt een vermijdbare gele kaart waardoor Roma hem mist voor de laatste wedstrijd.

Sporza: sLuwE LePE LukaKU GeEfT ZicHZeLf WeeKJe ExTra RuSt vOoR EK

 
AS Roma volop aan het strijden voor een Europees ticket. Dragende speler Lukaku pakt een vermijdbare gele kaart waardoor Roma hem mist voor de laatste wedstrijd.

Sporza: sLuwE LePE LukaKU GeEfT ZicHZeLf WeeKJe ExTra RuSt vOoR EK

Roma wordt toch sowieso 6de he. Dus die laatste match is niet meer van belang (tenzij Lazio het doelsaldo van 10 verschil nog goedmaakt).
 
Roma wordt toch sowieso 6de he. Dus die laatste match is niet meer van belang (tenzij Lazio het doelsaldo van 10 verschil nog goedmaakt).
Dit is een argument dat ik zou aanvaarden als de gele kaart niet wordt gepakt met nog een kwartier te spelen... Alsof Genoa geen 1-1 zou kunnen maken in het laatste kwartier.
 
Dit is een argument dat ik zou aanvaarden als de gele kaart niet wordt gepakt met nog een kwartier te spelen... Alsof Genoa geen 1-1 zou kunnen maken in het laatste kwartier.
Was meer ter informatie, niet per se om die actie goed of af te keuren. Heb het niet gezien.
 
Bochum gaat zakken denk ik, gisteren 0-3 verloren in de heenmatch tegen Dusseldorf.
 
Bochum gaat zakken denk ik, gisteren 0-3 verloren in de heenmatch tegen Dusseldorf.

Mooi, Fortuna Dusseldorf vind ik wel een mooie club en die zijn afgelopen seizoen ook een heel mooi initiatief gestart met hun "Fortuna For All" om fans gratis binnen te laten bij bepaalde wedstrijden.

 
M'enfin. :laugh:

In zo'n sfeer wil je toch niet werken?
Denk dat Brys dat ook wel doorhad en het dus (terecht) afbolde. Brys is daar vooral slachtoffer van de strijd tussen de bond en de minister van Sport. Op zich ook wel vreemd dat deze laatste een bondscoach aanstelt natuurlijk. En Eto'o, tja, denkt precies dat de evenaar door z'n gat loopt. Beetje dicatoriaal.
 
Net op HLN gelezen dat Brys en Eto'o het hebben bijgelegd en ze gewoon verder gaan met hem als bondcoach. Dien mens is daar wel in een echt wespennest terecht gekomen. Ik vrees voor hem dat het daar niet lang gaat duren eer het weer verkeerd gaat lopen. Als je die beelden van Eto'o zag en hoe die tekeer ging, dat alleen al zou genoeg zijn om te moeten zeggen: laat maar zijn, ik zoek me wel iets anders. Chapeau voor Brys dat hij zo kalm bleef.
 
Ze zullen daar ook beseffen dat Eto’o die full retard gaat wel heel slecht getimed is, want binnen enkele dagen staan er kwalificatiewedstrijden op het programma.
 
Net op HLN gelezen dat Brys en Eto'o het hebben bijgelegd en ze gewoon verder gaan met hem als bondcoach. Dien mens is daar wel in een echt wespennest terecht gekomen. Ik vrees voor hem dat het daar niet lang gaat duren eer het weer verkeerd gaat lopen. Als je die beelden van Eto'o zag en hoe die tekeer ging, dat alleen al zou genoeg zijn om te moeten zeggen: laat maar zijn, ik zoek me wel iets anders. Chapeau voor Brys dat hij zo kalm bleef.

Eto'o zal wrs eens goed op z'n plaats gezet zijn. Vent dacht dat hij baas was in Kameroen omdat hij een aantal jaren terug goed tegen een balletje kon trappen. 😂

Maar lijkt idd allemaal toch maar een rare situatie. Enfin, Afrikaanse corrupte toestanden dus.
 
Terug
Bovenaan