De frituur

Wij gingen vanavond normaal naar de frituur, zeer veel zin in. Ik krijg hier een sms van mijn vrouw dat ze 'in de supermarkt moest zijn en frietjes voor in de oven heeft gekocht'.

Dus: Kan iemand hier een goeie advocaat voor echtscheidingen aanraden?
En gij antwoordt niet gewoon dat dat geen optie is?

1714476793736.png
 
Wij gingen vanavond normaal naar de frituur, zeer veel zin in. Ik krijg hier een sms van mijn vrouw dat ze 'in de supermarkt moest zijn en frietjes voor in de oven heeft gekocht'.

Dus: Kan iemand hier een goeie advocaat voor echtscheidingen aanraden?
Ik heb hier toevallig nog een cursus scheidingsrecht liggen

1200 pagina's , daar kunt ge al eens een goeie lap mee geven
 
Mijn friturist stelde vorige week een nieuwe type Julientje voor: Frietje bacon. Frieten, stoofvleessaus, baconsaus, verse tomaat-paprika-ui-lente ui als topping + stukjes gebakken bacon.

Zondag 's middags moeten we naar een feest. Hopelijk geraak ik er 's avonds. Dan wordt m'n bestelling: Middel met warme pepersaus, frikandel, viandel, bicky cheese en nog een vleesje waarvoor ik mij dan ter plaatse laat adviseren. M'n maag is nu al aan het panikeren.
 
Mijn friturist stelde vorige week een nieuwe type Julientje voor: Frietje bacon. Frieten, stoofvleessaus, baconsaus, verse tomaat-paprika-ui-lente ui als topping + stukjes gebakken bacon.

Zondag 's middags moeten we naar een feest. Hopelijk geraak ik er 's avonds. Dan wordt m'n bestelling: Middel met warme pepersaus, frikandel, viandel, bicky cheese en nog een vleesje waarvoor ik mij dan ter plaatse laat adviseren. M'n maag is nu al aan het panikeren.
Tomaat en paprika op frieten, het moet ni veel erger meer worden.
Ik zou wel iets meer variatie steken in de vleesjes, eerder een berehap (Crizly) en een viandel en wat stoofvleessaus om die viandel in te soppen, thank me later.
 
Mijn friturist stelde vorige week een nieuwe type Julientje voor: Frietje bacon. Frieten, stoofvleessaus, baconsaus, verse tomaat-paprika-ui-lente ui als topping + stukjes gebakken bacon.

Zondag 's middags moeten we naar een feest. Hopelijk geraak ik er 's avonds. Dan wordt m'n bestelling: Middel met warme pepersaus, frikandel, viandel, bicky cheese en nog een vleesje waarvoor ik mij dan ter plaatse laat adviseren. M'n maag is nu al aan het panikeren.

Baconsaus? Ik leer bij
Kan je dat ergens kopen?
 
Dan wordt m'n bestelling: Middel met warme pepersaus, frikandel, viandel, bicky cheese en nog een vleesje waarvoor ik mij dan ter plaatse laat adviseren.
Indien je een halve stuk in a kloten zou hebben zou ik je een mexicano adviseren bruur, niks beter dat ermee samen gaat. Je weet, de friturist denkt aan z'n portefeuille. Ik denk aan wat goed voor je is.
 
Tomaat en paprika op frieten, het moet ni veel erger meer worden.
Ik zou wel iets meer variatie steken in de vleesjes, eerder een berehap (Crizly) en een viandel en wat stoofvleessaus om die viandel in te soppen, thank me later.
Dat is nog niets. Ik zag onlangs ene een foto posten van in één of andere haute frituur waar ze tomaat, ei en garnalen op de frieten kletsen.

Maar uw protip van die crizly staat mij wel aan. Ik neem dat nogal vaak en pas vorige week gezien dat dat eigenlijk 6 euro kost. Ik geraak niet meer onder de 40 euro voor m'n madam en mezelf.

Baconsaus? Ik leer bij
Kan je dat ergens kopen?
Geen flauw idee. 'k Zalt hem zondag vragen. Kerel heeft altijd in de keuken van een restaurant met enig niveau gestaan. Z'n eigen bereidingen en sauzen zijn wel altijd heel lekker moet ik zeggen.

Indien je een halve stuk in a kloten zou hebben zou ik je een mexicano adviseren bruur, niks beter dat ermee samen gaat. Je weet, de friturist denkt aan z'n portefeuille. Ik denk aan wat goed voor je is.
't Zit er dik in! Zo of tussen een broodje? Ik las hier ergens een Ribbuger cheese. MOMINS.
 
Mijn friturist stelde vorige week een nieuwe type Julientje voor: Frietje bacon. Frieten, stoofvleessaus, baconsaus, verse tomaat-paprika-ui-lente ui als topping + stukjes gebakken bacon.

Zondag 's middags moeten we naar een feest. Hopelijk geraak ik er 's avonds. Dan wordt m'n bestelling: Middel met warme pepersaus, frikandel, viandel, bicky cheese en nog een vleesje waarvoor ik mij dan ter plaatse laat adviseren. M'n maag is nu al aan het panikeren.
Warme pepersaus... Ga je naar een frituur of een driesterrenrestaurant?
 
Nen Bicky Rib, beste burger ever!!
Ik eet dat heel graag, maar bestel dat zo goed als nooit door de hoeveelheid look daarin zit. Ik voel mij dan altijd ambetant als ik moet spreken met iemand.

Warme pepersaus... Ga je naar een frituur of een driesterrenrestaurant?
2 frituren iets verderop bieden naast warme pepersaus ook warme champignonsaus aan. Welkom in West-Vlaanderen. De tijd van frieten met een frikandel als typische frituursnack zijn wij al gepasseerd.
 
Gisteren normaal krieltjes in de oven, ik had echter 's morgens al laten vallen dat frieten voor mij wel een optie waren en onderweg naar huis belde mijn vrouw en zei: "hoe, we eten toch frieten"? :coolbrows:
Anyway, frietjes, warme pepersaus, berehap en wat chixfingers en een stukje koude boulet, dat het gesmaakt heeft :drool:.
 
Gisteren normaal krieltjes in de oven, ik had echter 's morgens al laten vallen dat frieten voor mij wel een optie waren en onderweg naar huis belde mijn vrouw en zei: "hoe, we eten toch frieten"? :coolbrows:
Anyway, frietjes, warme pepersaus, berehap en wat chixfingers en een stukje koude boulet, dat het gesmaakt heeft :drool:.
Je hebt een zeer wijze en goede vrouw
 
Nen Bicky Rib, beste burger ever!!
bestaat die nog? Ik denk dat ze die effectief vervangen hebben door een Bicky Mexicano.

Ik vond vroeger een Bicky Frik de beste... in de beginjaren met 2 frikandellen tussen het lange broodje. Miljaar dat was smullen
 
Terug
Bovenaan